Zijn vrouwen ook muzikaal dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef Tali het volgende:
Hallo, bassiste meldt zich![]()
Ben ook BGF-member trouwens, maar niet de meest actieve.
Zoals blokfluit enzo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef Tali het volgende:
[..]
Jahoor, ze kiezen alleen vaak minder leuke instrumenten.
Ik heb nog niets besloten. Prijsklasse is zo rond de 200 euro. Deze leek me misschien wel wat: http://www.feedback.nl/?b=N10&a=141. Iemand ervaring mee, of een ander voorstel? Liefst iets wat ze bij feedback hebben, gezien ik daar toch heen ga.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef KaMo het volgende:
Sja dat is het bij mij dus!
DGCF vanwege mijn band...
Ik cover amper, dusja xD
@ Tali: Weet je al watvoor amp het gaat worden? Prijsklasse?
Gebruik je dan ook een dikkere gauge snaren? En wat voor muziek spelen jullie? Als ik die tuning zie, denk ik gelijk nu of death metal.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef KaMo het volgende:
Sja dat is het bij mij dus!
DGCF vanwege mijn band...
Ik cover amper, dusja xD
Amps bij Feedback kun je testen, stel er alleen niet teveel vragen overquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:46 schreef Tali het volgende:
[..]
Ik heb nog niets besloten. Prijsklasse is zo rond de 200 euro. Deze leek me misschien wel wat: http://www.feedback.nl/?b=N10&a=141. Iemand ervaring mee, of een ander voorstel? Liefst iets wat ze bij feedback hebben, gezien ik daar toch heen ga.
En nou niet allemaal gaan zeggen dat ik niet naar feedback moet gaan aub, dat ga ik toch wel.
Nee, gewone snaren, mijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gebruik je dan ook een dikkere gauge snaren? En wat voor muziek spelen jullie? Als ik die tuning zie, denk ik gelijk nu of death metal..
Je zit met hetzelfde dilemma als mij. Ik speel ook voornamelijk rock/metal maar wil ook andere dingen kunnen spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:45 schreef Tali het volgende:
Ik heb inderdaad goede verhalen gehoord over Ashdown, maar over de Five Fifteen waren de meningen die ik heb gehoord juist weer wat meer verdeeld. Die Ibanez SW65 overweeg ik ook nog.
Ik speel trouwens voornamelijk rock, maar ik wil er wel een de voor meerdere stijlen goed is. Het wordt nog een lastige keuze geloof ik.
Ik heb zelf een SW100 en ben hier prima tevreden over. Goed helder geluid.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Dus Ashdown versterkers zijn prima voor beginners? Ik wilde eerst voor de Ibanez SW65 gaan kijken maar misschien kan ik beter de Ashdown Five Fifteen kopen?
Tjeeminee.. Wat een wie-heeft-de-langste wedstrijd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef KaMo het volgende:
Is dat zo'n kleine combo?
Sja ik heb een rig van 300 watt met 4*10" cab
wie dan ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik post ook op BGF tegenwoordig..
Kwam er gelijk twee bekende bassisten tegen..
Weer eentje... Het moet niet gekker worden!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:31 schreef godigita het volgende:
Hallo, bassiste hier.
Sinds mijn 15e, aantal jaren op hiatus geweest, maar ook al een aantal jaren weer vrolijk aan het spelen. Ik heb een Turquoise '97 Fender Precision, en Hartke, maar het wordt tijd dat ik eens wat anders koop.
Heb al jaren geen band meer, wil wel, maar weinig tijd en weinig leuks tegengekomen. Tot die tijd speel ik gewoon lekker thuis, en dat is ook de reden waarom ik geen beter rig koop.
[ afbeelding ](ik weet het, hij staat scheef in de standaard)
Ja ik bedoel dat ik hen buiten BGF al kende, niet zozeer dat ze in bekende bands zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
wie dan ?
toen ik nog 1 van de actievere leden was waren de bassist van Jeremy's er en action in dc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |