Ga zelf maar.quote:
En voor wie komt Hesselink?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Venegoor komt er in volgens kraay voor affelay
Ik vind ze prima spelen gezien de omstandigheden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar deze 11 kunnen VEEL beter. Echt veel beter.
Ladidadidaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En jij een lesje D/T.
Nederland loopt
Nederland voetbalt
Epic fail. En dat noemt zich woordenaar...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien de wedstrijd niets is gaan we lesje als/dan geven
Nederland voetbald beter dan Roemenie
inderdaad, met 1 bal uit de broek, dat wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Want met een korte broek ben je pas echt een bikkel.
Ziggo abbonees kunnen er twee kijken:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen jullie van scherm wisselen op http://ek2008.nos.nl/live/livedubbel ? Lukt hier maar niet.Gisteren lukte het nog wel...
trollen als men ziet dat hij drame speelt? lees de topics over deze wedstrijd maar eens door. Ik ben gelukkig niet de enige die dit vind.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is de 2e helft al gespeeld dan?![]()
[..]
Valt wel mee, maar goed. Je trolls zijn aandoenlijk.
Wie?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:48 schreef Timmai het volgende:
[..]
mijn god, ik vind het bizar dat zo'n man überhaupt nog mag voetballen.
Idd jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:48 schreef Timmai het volgende:
[..]
mijn god, ik vind het bizar dat zo'n man überhaupt nog mag voetballen.
Wie?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Een schorsing van 22 wedstrijden omdat 'ie een grens wurgde?
Nu weer braaf gaan kijkenquote:
Juist omgedraaid vind ik!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom denkt iedereen dat je makkelijker van Roemenië wint dan dat je van Italië wint?
Gelukkig kun je ook keuzes maken..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:48 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Als je het EK wilt winnen moet je ook nog een keer van Italië kunnen winnen. Period.
Omdat velen zich blindstaren op namen. Italie is een grote naam, roemenie niet...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom denkt iedereen dat je makkelijker van Roemenië wint dan dat je van Italië wint?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef MissHobje het volgende:
tssk die andere begonnen wel dikke 2 a 3 seconden later
Hij was dreigend aan de bal, alsof KJH elke bal erin legtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef Skwish het volgende:
[..]
trollen als men ziet dat hij drame speelt? lees de topics over deze wedstrijd maar eens door. Ik ben gelukkig niet de enige die dit vind.
1 a 2 minuten?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Die stream loopt vet achter volgens mij
Italië is een traditionele toernooiploeg. In de halve finale zijn ze scherper dan in de groepsfase. Velen zullen zeggen dat het toeval is, maar vorige edities wijzen het uit: in de groepsfase laten ze nog wel eens een steekje vallen, maar hun beste wedstrijden spelen ze verderop in het toernooi.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Still not going.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik jou voor. Een van de weinige dingen waar jullie goed voor zijn.
Hoerrrrrrquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef popolon het volgende:
Wat een scenario zeg.
Italie komt Nederland dus weer tegen in de halve finale. En dat gaat dan helemaal fout.
[/quote
If only....
Ja leuk issie he!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:54 schreef MissHobje het volgende:
Wat een leuke doelman eigenlijk hebben we![]()
ow kut mis
Sinds de eerste dubbel wedstrijd doet ie t niet meerquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:54 schreef cultheld het volgende:
Whahaha Van Persie. Dit ligt er zo dik bovenop he.
Hou nou eens op met dat gejank of duik lekker je hol in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:54 schreef nattermann het volgende:
Ja leuk. Weer een kans naar de klote
van der Sar is een heldquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:54 schreef MissHobje het volgende:
Wat een leuke doelman eigenlijk hebben we![]()
ow kut mis
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gejank of duik lekker je hol in.
Nee dat is een verkeerde en verwende aannamequote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:54 schreef Palmboom313 het volgende:
had al 2-0 moeten staan voor nederland
Vooraf gaand aan het toernooi ook al die mensen die klaar kwamen op het Franse teamquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Omdat velen zich blindstaren op namen. Italie is een grote naam, roemenie niet...
Goodquote:
Geen negatief woord over Zidane!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Vooraf gaand aan het toernooi ook al die mensen die klaar kwamen op het Franse teamoverrated zooitje, sinds 2000 geen ruk meer gepresteerd, op een toernooi na waar ze de finale haalden omdat een grote speler nog 1 keer wilde vlammen. En dan laat ie ook nog zn team in de steek wanneer het erop aankomt
Kom me maar lekker door de stront halen, ik wens je veel succesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan zak je maar lekker door de stront.
idd en alle fouten/blunders van nederland weer goed pratenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij praat weer eens véél en véééééls teveel....
Bloedhekel heb ik aan die gast
Omdat dat ook zo is. Ze kopieren stijlen van de groten der aarde en doen dat dan nog slecht ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |