Ooh Mefke, wat erg! Ik krijg echt zo'n nare kriebel in m'n buik ervan. Ik kan me goed voorstellen dat je direct een curretage hebt afgesproken, maar wel heel, heel naar dat je dat moet ondergaan. Voor nu alvast een hele dikkequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb even helemaal niets bijgelezen, sorry.
Vanmorgen echo gehad en mijn gevoel bleek dus toch te kloppen. Op de echo was een vruchtje te zien van 8 weken ipv 11 en er was ook geen hartactie. We balen enorm en hebben meteen een curretage afgesproken. Ik loop hier dus al 3 weken mee rond en ik wil echt niet meer afwachten. Gelukkig snapte de vk dat meteen en ik krijg dus vrijdag al een ingreep in het ziekenhuis. Sorry meiden, ik ga jullie dus ook verlaten. Maar ik weet zeker dat ik mee blijf lezen en dat ik ooit (hopelijk snel) hier weer terug keer. Het ga jullie goed!
herkenbaar.. ik kan soms al huilen als ik een streekroman zit te lezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pfffff wat zijn hormonen rare dingen zeg. Ik moet ineens overal om janken. Om iets zieligs op tv, om de gilmore girls, terwijl ik die al eerder heb gezien, om Kim die iets liefs zegt/doet. Om wat niet eigenlijk. Heel vreemd vind ik het. Nu Kim ophalen van psz, waar ze eindfeest heeft gehad. Hopelijk zonder emo gedoe.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef Estrys het volgende:
pfff, ik zit even in klaagmodus hoor, ik ben me toch een partij chagerijnig en heb het even helemaal gehad op mn werk. En het ergste is ik wil niet zo doen en besef goed dat ik chagerijnig doe en tegen mensen snauw dat is het frustrerende van alles. Bah kan wel janken... sorry hoor, rare dingen die hormonen. Nou ja even diep ademhalen, over vijf weken vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |