Dan is de toegevoegde waarde van het huwelijk inderdaad helemaal verdwenenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, hij wil niet in gemeenschap van goederen trouwen denk ik
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelde je wel!
En terecht!
Alle honden zijn mannen.
Dat is een pup. Die wordt vast óók naar, als hij 40 is over een jaar of vier. Dan krijgt hij een midlife crisis en behoefte aan een motor en een leren broek, en maakt hij zich illusies dat alle jonge vrouwen willen weten wat er in die broek zit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef Ole het volgende:
Behalve dat lekkere jonge ding van jou dan toch?
Dude?
Ik ontdekte tot mijn schrik dat ik Tatjana tegenwoordig onwijs leuk vind!quote:
Het gevaar van die midlife crisis zit 'm ook niet in die motor, maar in die leren broek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef DarkElf het volgende:
*grin, ik zeg ook altijd tegen de mr: wacht maar tot je midlifecrisis inkickt, dan vind je motoren ineens wél leuk en niét gevaarlijk etc
Ik vind haar ook enig! Ze is zo fijn 'echt'quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ontdekte tot mijn schrik dat ik Tatjana tegenwoordig onwijs leuk vind!![]()
Hebben jullie dat ook?
Ik zag haar een tijdje terug op TV en het is gewoon een leuk, nuchter, vrolijk, no nonsense en zelfverzekerd mens!
quote:Patricia Paay gaat scheiden na overspel
Uitgegeven: 19 mei 2009 23:07
AMSTERDAM - Patricia Paay (60) en Adam Curry (44) gaan na een huwelijk van meer dan twintig jaar scheiden. Curry biechtte vorige week op een affaire te hebben met actrice Micky Hoogendijk (38), zo onthult Paay deze week in Story.
"Ik ben werkelijk verbijsterd. Adam is verliefd op iemand die hij nog maar zes weken kent. Nu hij weggaat voel ik mij als een weduwe die zojuist haar man heeft begraven", zo zegt de presentatrice in het weekblad.
Curry trouwde in 1988 met Paay. Ze hebben een dochter samen, Christina. Het koppel woonde een tijdlang in Amerika, maar keerde in 1999 terug naar Nederland.
Micky Hoogendijk was eerder getrouwd met kunstenaar Rob Scholte.
Boontje komt om het loontje..Inderdaad flikte zij hetzelfde bij haar man destijds..Net goed La Paayquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:31 schreef lady-wrb het volgende:
nou dan weet patries ook eens hoe haar man zich voelde....
ik vind 'r niet zielig in elk geval.
ze flikte hetzelfde bij dr toemalige man
Leeuwke, wat ben je toch een haaibaai.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Boontje komt om het loontje..Inderdaad flikte zij hetzelfde bij haar man destijds..Net goed La Paay
het is dan ook meer dan 20 jaar geledenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:28 schreef DarkElf het volgende:
Is dat zo? ik weet niet eens wie dat is?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leeuwke, wat ben je toch een haaibaai.
Duderinnetjequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leeuwke, wat ben je toch een haaibaai.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:55 schreef Ole het volgende:
Wat zeg je me nou, is Duderella dezelfde als Duderinnetje? Had ik nou echt niet in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |