...en opgerotquote:
Alsof je daar icons hebtquote:
Zouden wij ook moeten doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, ik heb al 24 uur lang een ban op Gs. En dat alleen maar omdat ik een first post had gemaakt. Ik krijg maar geen antwoord op m`n verzoek voor een unban.![]()
Klacht: Eikel van een Joris von Loghausen.
http://www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.phpquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:40 schreef Kasper79 het volgende:
PS: Policy op GS mbt fipo is in mijn herinnering zeer duidelijk......
Hier had ik al een 48u ban gehadquote:
"Dombo'squote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.php
Waar staat dat dan?
Alsof hun op Fok! zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:46 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
"Dombo's
Nietszeggende reacties. 'first post' of 'ja, het is me wat' of 'Dat is belachelijk!!' of 'Dat dit in Nederland mogelijk is', u snapt het wel. Domme, niet vermakelijke commentaren. Zeker als ze meerdere malen voor komen en het duidelijk is dat u de voorgaande reacties niet leest. Is saai voor ons en voor de rest, we sturen u terug naar Fok!"
Lijkt me duidelijk toch?
Neem aan dat ze hem er binnenkort weer vanaf halen, maar ik zou nu wel even ophouden met zeiken, want dat trekken ze daar echt heel slecht volgens mij.....
Dan moet je geen browserverneukende linkjes plaatsen.quote:
Geen idee, ik heb het niet geschreven, en maakt het uit? Maar is verder kraakhelder wat er staat of niet?quote:
Ik geloof dat ze boven het niveau van "^^" zitten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef Rechterbal het volgende:
Prof Hoxha hier, jeword meteen untbant ^^
"Ik ben 17 jaar op het moment, maar zal binnenkort 18 worden, waarna ik rijlessen ga volgen."quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef Rechterbal het volgende:
Prof Hoxha hier, je word meteen untbant ^^
Pff, nerd.![]()
Hoezo wil jij dat weten, tyf toch lekker op richting hyves ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:54 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet geschreven, en maakt het uit? Maar is verder kraakhelder wat er staat of niet?
Kom ik weer terug bij mijn originele vraag: wat wil je met deze post? wat verwacht je van ons?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze beauven het niveau van "^^" zitten.
Jij bent de Fok! GS-insider he (of andersom), regel ff een unban voor mequote:
Kijk, en toen was je uitgepraat. En dus: lekker schelden. Aandacht trekkertje.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo wil jij dat weten, tyf toch lekker op richting hyves ofzo.
Hoezo aandacht trekker? Jij gaat erover door.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:06 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Kijk, en toen was je uitgepraat. En dus: lekker schelden. Aandacht trekkertje.....
Veel plezier met je ban!
100 euro.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij bent de Fok! GS-insider he (of andersom), regel ff een unban voor me
200quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:33 schreef Palomar het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/gsmmongooltjes.html
Wat een saamhorigheidsgevoel! Ongehoord op fok!quote:
Ik ben heul geen kleuterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:47 schreef dmace het volgende:
Whahaha, Kleuter haalt GS met geziek over GS op FOK.....
Boo-fucking-hoo jankerd. Jij irriteert mensen op GS met je blije first post, dat word door niemand behalve de first poster gewaardeerd en zij doen er tenminste wat aan, zouden ze hier ook moeten doen. Permaban voor alle mongolen met internettoegang.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, ik heb al 24 uur lang een ban op Gs. En dat alleen maar omdat ik een first post had gemaakt. Ik krijg maar geen antwoord op m`n verzoek voor een unban.![]()
Hoe moeten ze dan weten wie ik ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:54 schreef noMSforme het volgende:
hahaha GS linkt door... wordt een perma-ban nu denk ik.
Ik denk dat ze daar wel achter kunnen komen:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan weten wie ik ben.
Tenzij er iemand bij GS hier een mod is.
Past mooi in dit topique nuquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:11 schreef Agiath het volgende:
GS linkt door en meteen loopt alles als dikke stront
Kut, ik zit op werk, dikke goatse in beeldquote:
Deze user is waarschijnlijk alleen voor dit topic aangemaakt.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:21 schreef Zenon het volgende:
[..]
je eerste post en meteen al een goatse
Ban pl0x
Omdat je het stiekem geil vindt?quote:
Saai hè? Ommen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan weten wie ik ben.
Tenzij er iemand bij GS hier een mod is.
Zegt de vent die niet eens een topic kan lezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:26 schreef Dauthi het volgende:
had je de regels maar door moeten lezen.
btw je topic heeft GS gehaald.
Joris von Loghausen is liefquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Juicyhil het volgende:
Kwestie van tijd, maar ze zijn lui vandaagquote:
Jazeker, ze hebben dit topic zelfs gelinkt.quote:
Gezien de username gok ik dat het die link is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel achter kunnen komen:
- ongeveer 24 uur geleden
- first post
Ik doe een gok:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijzeling_almelo.html .
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Gezien de username gok ik dat het die link is.
Meh... niet zo geil als Lemon Partyquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:45 schreef postmortum het volgende:
link van naar het gs counter topic svp
denk je dat ik moeite ga doen om een lading kut posts te lezen in klaagbaak...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Zegt de vent die niet eens een topic kan lezen
Dan zegt het meer iets over jezelf dan de fora.quote:
Mijn topic heeft tenminste de FP van GeenStijl gehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zegt het meer iets over jezelf dan de fora.
Ik hoop dat je van je fouten zal leren. Zorg ervoor dat ik in de toekomst niet jouw naam in het banmeldtopic terecht zie komen, want dan lach ik me het apezuur.
Geenstijlquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn topic heeft tenminste de FP van GeenStijl gehaald![]()
Maar het was het helaas niet waard, ik hou van GeenStijl en kan er geen moment zonder meeik heb helaas van mijn fouten geleerd en hou van Joris zoals hij houd van Windows (Apple was het toch niet?). Enniehoe, ik mis GeenStijl.
![]()
Hopen nu dat ze dit dan wel zien...
Ach, ik vind het vermaekelijk heur. Staan vaak leuke berichten op.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geenstijl
Wat een kutsite, alleen dumpert is leuk daarvan, sluit de rest van de site maar af en concentreer je daar maar op, voorderest word het toch niks
Mogguhquote:
Missen we alleen tubgirl nog en dan is de Heilige 3 eenheid van internet shockers compleetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef Theroin. het volgende:
[..]
Meh... niet zo geil als Lemon Party.
Klopt, maar ook niet meer dan dat. Zij zijn ook niet meer dan een nieuwssite, die hun informatie overal vandaan kopieren. Vaak ook nog een halve dag later dan andere nieuwssitesquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ik vind het vermaekelijk heur. Staan vaak leuke berichten op.
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
"Ik ben 17 jaar op het moment, maar zal binnenkort 18 worden, waarna ik rijlessen ga volgen."
Hoxha is veul ouder.
Zo ik weet ben ik al ff wat ouder gastquote:
damnquote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit geniale topic is gewoon nog openJuicyhill die famous is op GS
OEPSik zag de kleine rode lettertjes net niet
![]()
Tot het moment dat jij besloot dit topic nodeloos omhoog te schoppen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit geniale topic is gewoon nog openJuicyhill die famous is op GS
OEPSik zag de kleine rode lettertjes net niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |