abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 15:29:40 #151
175950 Marurk
Baggeraar
pi_59627315
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Zit een uitsparing in de binnenzool
[..]

Die sensor pas alleen in de binnenzool van een Nike+ schoen ja, maar ik was dus vandaag in een hardloopwinkel en daar hadden ze ook van die 'shoewallets' kleine 'zakjes' die je aan je schoen kunt bevestigen en iets in kunt doen. Maar je kunt natuurlijk ook naar zo'n winkel gaan en vragen om zo'n clipje
OK... Zou dat ding niet blijven zitten als je die flap omhoog tilt van je schoen, en 'm daaronder legt? En maakt 't uit hoe hij in/aan je schoen zit? Is het al goed als hij in je schoen zit of moet het echt "vast" zitten? Of is die sensor zo dik?
pi_59627900
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Marurk het volgende:

[..]

OK... Zou dat ding niet blijven zitten als je die flap omhoog tilt van je schoen, en 'm daaronder legt? En maakt 't uit hoe hij in/aan je schoen zit? Is het al goed als hij in je schoen zit of moet het echt "vast" zitten? Of is die sensor zo dik?
Geen idee of 'ie blijft zitten. Maar ik denk dat 'ie in zo'n houder wel gewoon vast zit. Maar je moet maar ff rondvragen in zo'n winkel, die lui geven je meteen antwoord. Hier is het steeds maar gissen.

Het makkelijkst is natuurlijk wel gewoon om Nike+ schoenen te kopen, daar pas het in. Maar goed, succes!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  maandag 23 juni 2008 @ 15:55:00 #153
175950 Marurk
Baggeraar
pi_59627928
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:54 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Geen idee of 'ie blijft zitten. Maar ik denk dat 'ie in zo'n houder wel gewoon vast zit. Maar je moet maar ff rondvragen in zo'n winkel, die lui geven je meteen antwoord. Hier is het steeds maar gissen.

Het makkelijkst is natuurlijk wel gewoon om Nike+ schoenen te kopen, daar pas het in. Maar goed, succes!
OK, ik zal eens rondkijken. Bedankt.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:19:55 #154
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59628589
Die sensor zit in ieder geval bij de sportband, die hoef je niet los te kopen
Of ie blijft zitten als je 'm onder de tong van je schoen doet weet ik niet, maar dergelijke dingen kunnen ze je in de hardloopwinkel wel vertellen.
In sowieso elke fatsoenlijke stad zit wel zo'n winkel
Kijk anders effe op www.run2day.nl die hebben een hoop winkels, vast wel bij jou in de buurt ook.
Signature.
  maandag 23 juni 2008 @ 19:15:26 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59632740
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Marurk het volgende:

[..]

hij moet echt stabiel liggen, omdat dat ding beweging meet en dat niet zo goed meer doet als hij zelf ook nog eens beweegt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:17:40 #156
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59637726
Zo
Lekker gelopen net, 5,74 km, 35 minuten, 6'05"/km
En uiteraard weer een linkje voor de geinteresseerden

Leuk speeltje, dat Nike dingetje
Signature.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:21:03 #157
81283 ImHungryLetsGetATaco
Intelligenti pauca
pi_59637831
M'n 'blessure' viel gelukkig mee. Net les 10 gelopen en nergens last van.
Dat Nike-speeltje is inderdaad leuk. Vakantiegeld is bijna binnen, dus ik ga er, denk ik, ook maar één aanschaffen
Shake'm U Won't Break'm
  maandag 23 juni 2008 @ 22:23:19 #158
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59637891
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:17 schreef eer-ik het volgende:
Zo
Lekker gelopen net, 5,74 km, 35 minuten, 6'05"/km
En uiteraard weer een linkje voor de geinteresseerden

Leuk speeltje, dat Nike dingetje
ziet er goed uit! is dit nog een start to run ding, of ben je na 2 km gewoon lekker blijven rennen?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:26:34 #159
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59637993
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ziet er goed uit! is dit nog een start to run ding, of ben je na 2 km gewoon lekker blijven rennen?
Start to run les 14 is dit
Van 'seizoen' 1
Signature.
pi_59637994
Ik ben ook weer thuis. Les 13 eindelijk voltooid naar enig oponthoud. Ik heb 4,96 km gelopen in 33'29" en dus 6'44"/km.
Hier is mijn run te vinden. Ik ben erg trots op mijn 3 km punt

Het is inderdaad een mooi speeltje, en vandaag voor het eerst met mijn allereerste hardloopsetje gelopen
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_59638044
Ik ben ook aan het kijken om een soort NikePlus ding aan te schaffen. Vind het alleen jammer dat zoiets niet op mijn Ipod classic kan, had beter de Ipod mini kunnen kopen een half jaar geleden!

Wel heb ik een telefoon op het oog die een ingebouwde GPS heeft en een programma genaamd 'SE Tracker' die alle statistieken bijhoudt (afstand, gem snelheid, huidige snelheid, calorien). Achteraf hang je dat ding aan de PC en dan kun je het gelopen rondje in Google Earth bekijken! . Verder zitten er nog wat 'chalanges' bij net zoals bij Nike Plus. Enige nadeel is dus dat je met een telefoon in je zak loopt (of op een armband), maar da's ook wel weer een veilig idee natuurlijk..
Andere mogelijkheid is een horloge met veel functies o.a. hartslag, maar die heeft dan weer (meestal?) geen GPS of ze zijn onbetaalbaar..

Dilema's !
quote:
The phone also features the sports application Tracker, which allows you to keep track of your speed, distance, route, and calories during training. Using the Tracker doesn't require connection to the Internet, and there are no costs for using it. When the Tracker application is started and "Start training" is selected the application looks for available satellites. Users can choose between time, distance, route based or no limit trainings.

The menu of the Tracker application consists of Start training, Routes, Results, Summary, and settings submenus. Under Routes the routes covered so far are stored. The distance covered is shown in either meters or kilometers. Each route can be viewed in a graphic map.

Results sorts all the activities in a calendar month view. Sessions saved for the particular month are indicated by a small icon. The same holds true when day view is selected. Each result can be analyzed in graph or replayed. The graph shows the average speed and the activity total time.

In the settings menu there are plenty of customization options for the Tracker - units, energy consumption, personal profile, auto save routes, etc. In the personal profile you are prompted to enter details as gender, height, weight, and year of birth. Having defined a speed zone when starting a training session, you will be prompted with phone vibration and on-screen text to speed up or slow down to keep within the preset speed.

We liked the Tracker application - it proved a handy piece of software. Bear in mind that it requires access to satellites and cannot be used in covered areas such as indoor gyms or the like.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:32:34 #162
175950 Marurk
Baggeraar
pi_59638180
Is wel vet zo'n dingetje jah. Ik ga morgen (mits ik tijd heb) even langs een hardloopwinkel in het centrum. Ik hoop wel dat ik zo'n clipje kan vinden om die sensor aan vast te maken want ik heb dus niet van die Nike+ schoenen, en die vind ik toch wat duur.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:34:38 #163
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59638245
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ben ook aan het kijken om een soort NikePlus ding aan te schaffen. Vind het alleen jammer dat zoiets niet op mijn Ipod classic kan, had beter de Ipod mini kunnen kopen een half jaar geleden!

Wel heb ik een telefoon op het oog die een ingebouwde GPS heeft en een programma genaamd 'SE Tracker' die alle statistieken bijhoudt (afstand, gem snelheid, huidige snelheid, calorien). Achteraf hang je dat ding aan de PC en dan kun je het gelopen rondje in Google Earth bekijken! . Verder zitten er nog wat 'chalanges' bij net zoals bij Nike Plus. Enige nadeel is dus dat je met een telefoon in je zak loopt (of op een armband), maar da's ook wel weer een veilig idee natuurlijk..
Andere mogelijkheid is een horloge met veel functies o.a. hartslag, maar die heeft dan weer (meestal?) geen GPS of ze zijn onbetaalbaar..

Dilema's !
[..]
Het kan wel op de classic, Apple raadt het alleen niet aan.
Dit omdat er een gewone HD in een Classic zit en geen flashdisk als in de Nano.
Ik lees echter overal op internet dat er genoeg mensen zijn die een Classic hebben icm Nike+
Ik loop altijd met m'n iPod Classic in de hand, nergens last van, geen haperingen, niks.
Gaat allemaal prima
Signature.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:36:57 #164
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59638319
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:32 schreef Marurk het volgende:
Is wel vet zo'n dingetje jah. Ik ga morgen (mits ik tijd heb) even langs een hardloopwinkel in het centrum. Ik hoop wel dat ik zo'n clipje kan vinden om die sensor aan vast te maken want ik heb dus niet van die Nike+ schoenen, en die vind ik toch wat duur.
Ik hoor van veel mensen dat je niet echt fatsoenlijke hardloopschoenen kan kopen voor veel minder dan 100 euro. Die van mij kostten me ook 100 euro, vind dat ook wel een redelijk bedrag.
Liever dat dan dat ik m'n knieen aan gort loop ofzo
Signature.
pi_59638326
okey da's wel mooi. Kun je het gelopen rondje ook in Google Earth bekijken oid?
  maandag 23 juni 2008 @ 22:38:28 #166
Intelligenti pauca
pi_59638381
Net even nagemeten met Google-maps (dit was mijn route: http://www.gmap-pedometer.com/?r=2014893), en ongeveer heb 4,12 km gelopen.
Shake'm U Won't Break'm
pi_59638437
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik hoor van veel mensen dat je niet echt fatsoenlijke hardloopschoenen kan kopen voor veel minder dan 100 euro. Die van mij kostten me ook 100 euro, vind dat ook wel een redelijk bedrag.
Liever dat dan dat ik m'n knieen aan gort loop ofzo
De mijne waren 59 euro . Op zich wel prima schoenen, alleen wil ik mn voeten ff opmeten voor (over)pronatie.

Dus ik ga ook binnekort weer even investeren in nieuwe schoenen + hardloopzomerbroekje (denk maar zo'n gay dingetje, zit wel relax volgens mij).
  maandag 23 juni 2008 @ 22:40:38 #168
Intelligenti pauca
pi_59638464
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef Sport_Life het volgende:
okey da's wel mooi. Kun je het gelopen rondje ook in Google Earth bekijken oid?
Met Google Earth kan natuurlijk ook; gewoon de liniaal op pad en kilometer zetten en langs je route leggen
Shake'm U Won't Break'm
  maandag 23 juni 2008 @ 22:41:58 #169
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59638503
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

De mijne waren 59 euro . Op zich wel prima schoenen, alleen wil ik mn voeten ff opmeten voor (over)pronatie.

Dus ik ga ook binnekort weer even investeren in nieuwe schoenen + hardloopzomerbroekje (denk maar zo'n gay dingetje, zit wel relax volgens mij).
Die gay dingen weiger ik in de lopen
Ze hebben ook fatsoenlijke broeken tegenwoordig.
Ik neem aan dat je zulks een ding bedoelt?

No fucking way dat ik daarin ga lopen
Signature.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:43:06 #170
Intelligenti pauca
pi_59638535
Ik loop op Asics (gekocht in de aanbieding van 99 voor 79 euro) en die lopen prima. Goede demping en nergens last van.
Shake'm U Won't Break'm
  maandag 23 juni 2008 @ 22:43:29 #171
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59638545
Ik heb ook op pronatie laten meten, toch stiekem behoorlijk overpronatie
Maar goed, deze schoen vangt het lekker op, corrigeert het redelijk, niet te erg.
Schijnt goed te zijn zo

Even m'n records spammen

Signature.
pi_59638618
Dat ja.. maar ik koop er gelijk een trainingsbroek bij zodat ik pas 2 min voor de wedstrijd in dat broekie hoef te lopen . Ik train heel vaak met een lange broek ivm afritbare zakken, en laatst ging ik eens lopen met een korte broek en dat scheelde al een hoop. Denk dat zo'n homobroekje ook wel wat scheelt tov een 'korte' broek.

Wat voor fatsoenlijke broeken hebben ze tegenwoordig trouwens?
pi_59638740
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een setje gekocht. Matchend bij mijn schoenen die ik al eerder had, how gay is that, en voor het eerst in mijn leven in echte hardloopgear gelopen. En het voelde goed. En ik haalde iemand in vandaag, en ook al was het maar een meisje die niet snel liep, het voelde verdomd goed!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_59638794
meisjes inhalen voelt sowieso altijd wel goed..
  maandag 23 juni 2008 @ 22:51:35 #175
62913 Blik
The one and Only!
pi_59638799
op zich is een hartslagmeter wel een must als je wat verder gaat met hardlopen. Je kunt al een fatsoenlijke kopen voor ongeveer 100 euro. Zo'n Nike Sportband is ook wel erg leuk, maar mist toch de functionaliteit van een hartslagmeter. Al die andere dingen kan ik thuis ook uitrekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')