OK... Zou dat ding niet blijven zitten als je die flap omhoog tilt van je schoen, en 'm daaronder legt? En maakt 't uit hoe hij in/aan je schoen zit? Is het al goed als hij in je schoen zit of moet het echt "vast" zitten? Of is die sensor zo dik?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit een uitsparing in de binnenzool![]()
[..]
Die sensor pas alleen in de binnenzool van een Nike+ schoen ja, maar ik was dus vandaag in een hardloopwinkel en daar hadden ze ook van die 'shoewallets' kleine 'zakjes' die je aan je schoen kunt bevestigen en iets in kunt doen. Maar je kunt natuurlijk ook naar zo'n winkel gaan en vragen om zo'n clipje
Geen idee of 'ie blijft zitten. Maar ik denk dat 'ie in zo'n houder wel gewoon vast zit. Maar je moet maar ff rondvragen in zo'n winkel, die lui geven je meteen antwoord. Hier is het steeds maar gissen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK... Zou dat ding niet blijven zitten als je die flap omhoog tilt van je schoen, en 'm daaronder legt? En maakt 't uit hoe hij in/aan je schoen zit? Is het al goed als hij in je schoen zit of moet het echt "vast" zitten? Of is die sensor zo dik?
OK, ik zal eens rondkijken.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee of 'ie blijft zitten. Maar ik denk dat 'ie in zo'n houder wel gewoon vast zit. Maar je moet maar ff rondvragen in zo'n winkel, die lui geven je meteen antwoord. Hier is het steeds maar gissen.
Het makkelijkst is natuurlijk wel gewoon om Nike+ schoenen te kopen, daar pas het in. Maar goed, succes!
hij moet echt stabiel liggen, omdat dat ding beweging meet en dat niet zo goed meer doet als hij zelf ook nog eens beweegt...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK... Zou dat ding niet blijven zitten als je die flap omhoog tilt van je schoen, en 'm daaronder legt? En maakt 't uit hoe hij in/aan je schoen zit? Is het al goed als hij in je schoen zit of moet het echt "vast" zitten? Of is die sensor zo dik?
ziet er goed uit!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:17 schreef eer-ik het volgende:
Zo
Lekker gelopen net, 5,74 km, 35 minuten, 6'05"/km
En uiteraard weer een linkje voor de geinteresseerden
Leuk speeltje, dat Nike dingetje
Start to run les 14 is ditquote:Op maandag 23 juni 2008 22:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ziet er goed uit!is dit nog een start to run ding, of ben je na 2 km gewoon lekker blijven rennen?
quote:The phone also features the sports application Tracker, which allows you to keep track of your speed, distance, route, and calories during training. Using the Tracker doesn't require connection to the Internet, and there are no costs for using it. When the Tracker application is started and "Start training" is selected the application looks for available satellites. Users can choose between time, distance, route based or no limit trainings.
The menu of the Tracker application consists of Start training, Routes, Results, Summary, and settings submenus. Under Routes the routes covered so far are stored. The distance covered is shown in either meters or kilometers. Each route can be viewed in a graphic map.
Results sorts all the activities in a calendar month view. Sessions saved for the particular month are indicated by a small icon. The same holds true when day view is selected. Each result can be analyzed in graph or replayed. The graph shows the average speed and the activity total time.
In the settings menu there are plenty of customization options for the Tracker - units, energy consumption, personal profile, auto save routes, etc. In the personal profile you are prompted to enter details as gender, height, weight, and year of birth. Having defined a speed zone when starting a training session, you will be prompted with phone vibration and on-screen text to speed up or slow down to keep within the preset speed.
We liked the Tracker application - it proved a handy piece of software. Bear in mind that it requires access to satellites and cannot be used in covered areas such as indoor gyms or the like.
Het kan wel op de classic, Apple raadt het alleen niet aan.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ben ook aan het kijken om een soort NikePlus ding aan te schaffen. Vind het alleen jammer dat zoiets niet op mijn Ipod classic kan, had beter de Ipod mini kunnen kopen een half jaar geleden!
Wel heb ik een telefoon op het oog die een ingebouwde GPS heeft en een programma genaamd 'SE Tracker' die alle statistieken bijhoudt (afstand, gem snelheid, huidige snelheid, calorien). Achteraf hang je dat ding aan de PC en dan kun je het gelopen rondje in Google Earth bekijken!. Verder zitten er nog wat 'chalanges' bij net zoals bij Nike Plus. Enige nadeel is dus dat je met een telefoon in je zak loopt (of op een armband), maar da's ook wel weer een veilig idee natuurlijk..
Andere mogelijkheid is een horloge met veel functies o.a. hartslag, maar die heeft dan weer (meestal?) geen GPS of ze zijn onbetaalbaar..
Dilema's!
[..]
Ik hoor van veel mensen dat je niet echt fatsoenlijke hardloopschoenen kan kopen voor veel minder dan 100 euro. Die van mij kostten me ook 100 euro, vind dat ook wel een redelijk bedrag.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:32 schreef Marurk het volgende:
Is wel vet zo'n dingetje jah. Ik ga morgen (mits ik tijd heb) even langs een hardloopwinkel in het centrum.Ik hoop wel dat ik zo'n clipje kan vinden om die sensor aan vast te maken
want ik heb dus niet van die Nike+ schoenen, en die vind ik toch wat duur.
De mijne waren 59 euroquote:Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat je niet echt fatsoenlijke hardloopschoenen kan kopen voor veel minder dan 100 euro. Die van mij kostten me ook 100 euro, vind dat ook wel een redelijk bedrag.
Liever dat dan dat ik m'n knieen aan gort loop ofzo
Met Google Earth kan natuurlijk ook; gewoon de liniaal op pad en kilometer zetten en langs je route leggenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef Sport_Life het volgende:
okey da's wel mooi. Kun je het gelopen rondje ook in Google Earth bekijken oid?
Die gay dingen weiger ik in de lopenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De mijne waren 59 euro. Op zich wel prima schoenen, alleen wil ik mn voeten ff opmeten voor (over)pronatie.
Dus ik ga ook binnekort weer even investeren in nieuwe schoenen + hardloopzomerbroekje (denk maar zo'n gay dingetje, zit wel relax volgens mij).
Ik heb vandaag een setje gekocht. Matchend bij mijn schoenen die ik al eerder had, how gay is that, en voor het eerst in mijn leven in echte hardloopgear gelopen. En het voelde goed. En ik haalde iemand in vandaag, en ook al was het maar een meisje die niet snel liep, het voelde verdomd goed!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De mijne waren 59 euro. Op zich wel prima schoenen, alleen wil ik mn voeten ff opmeten voor (over)pronatie.
Dus ik ga ook binnekort weer even investeren in nieuwe schoenen + hardloopzomerbroekje (denk maar zo'n gay dingetje, zit wel relax volgens mij).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |