ja, ging prima verder...4 en 5 minuten is niet zo'n probleem...vrij makkelijk volgehouden qua ademhaling etc...maar dus wel wat last van steken...ik loop 's ochtends echt stukke makkelijker dan na een werkdag...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook tijdens voetbal gelopen, echt super rustig op straat idd
ging 't wat, met les 9?
Lekker lesje wel, morgen loop ik 'm weer
Oh, daar heb ik echt geen last van.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, ging prima verder...4 en 5 minuten is niet zo'n probleem...vrij makkelijk volgehouden qua ademhaling etc...maar dus wel wat last van steken...ik loop 's ochtends echt stukke makkelijker dan na een werkdag...
ja, echt bijkomen tussendoor is niet heel hard nodig inderdaad...merk wat dat betreft wel verschil sinds les 1...en het bouwt toch wel lekker geleidelijk op zo, in wat in feite nog maar een paar weken isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik echt geen last van.
Vind het heerlijk om na een werkdag te lopen
Die 4 en 5 minuten zijn idd goed vol te houden, loopt lekker weg.
Ben wel benieuwd naar les 14, zit 7 minuten in
Heb wel behoefte aan langere stukken en kortere wandelpauzes.
Ja, zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, echt bijkomen tussendoor is niet heel hard nodig inderdaad...merk wat dat betreft wel verschil sinds les 1...en het bouwt toch wel lekker geleidelijk op zo, in wat in feite nog maar een paar weken is
nee, zelfde hier...maar ik ben niet echt meer onder de indruk van het idee van 5 km, zoals ik in week 1 wel was...met wat lopen en wandelen leg je nu zo al 4 km af, voor dat je het weet en zonder dat je echt het idee hebt dat je ver aan het lopen bent...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker
M'n conditie isronduit beter dan zo'n 4 weken geleden
Kijk wel nog steeds uit naar het moment waarin ik 5 km kan lopen in een snellere tijd dan ik op de middelbare school deed
Haal dat nu echt nog niet.
5km an sich is ook niet zo'n indrukwekkende prestatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, zelfde hier...maar ik ben niet echt meer onder de indruk van het idee van 5 km, zoals ik in week 1 wel was...met wat lopen en wandelen leg je nu zo al 4 km af, voor dat je het weet en zonder dat je echt het idee hebt dat je ver aan het lopen bent...
20 minuten....da's 15 km per uur, strak....daar komen we nog bepaald niet aan neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5km an sich is ook niet zo'n indrukwekkende prestatie.
Alleen loop ik nu 4 a 5 km in een half uur ongeveer, waar ik er op de middelbare school 20 minuten over deed.
Een kleine 10 minuten van je gemiddelde tijd afschaven vind ik dan weer wél een indrukwekkende prestatie
Daaromquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
20 minuten....da's 15 km per uur, strak....daar komen we nog bepaald niet aan nee
Ik liep toch echt geen 20 minuten over een rondje meer, die is ook 4,55 km, ik deed er op z'n snelst toch een minuut of 25 over dacht ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5km an sich is ook niet zo'n indrukwekkende prestatie.
Alleen loop ik nu 4 a 5 km in een half uur ongeveer, waar ik er op de middelbare school 20 minuten over deed.
Een kleine 10 minuten van je gemiddelde tijd afschaven vind ik dan weer wél een indrukwekkende prestatie
Klopt, klopt, 4.55quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik liep toch echt geen 20 minuten over een rondje meer, die is ook 4,55 km, ik deed er op z'n snelst toch een minuut of 25 over dacht ik
Maar goed, die gaan we zeker pwnen
Bij ons de snelste een keer in 13 minutenquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt, klopt, 4.55
Maar goed, dan liep ik nog zo'n 13 a 14 km 't uur
20 is het snelst wat ik gelopen heb, ken nog wel een paar mensen die het in een kwartier liepen, maar dat was dan ook echt insane.´
Dat is ook ronduit insane te noemen en ik wens ook niet zo hard te kunnen lopenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij ons de snelste een keer in 13 minutenDat is nou niet bepaald het doel dat ik voor ogen heb
Heb je wel fatsoenlijke schoenen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:53 schreef Ymke het volgende:
Heb al de hele dag een zeurende pijn in mijn knie , leuk dat hardlopen
quote:
Ik weet niet, ik heb nu zo'n 6 keer gelopen op m'n nieuwe schoenen en het leek wel erger te worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Aangemeten en wel
Maar goed , beginners pijntje (hoop ik)
Je moet geen tvp plaatsen, je moet gewoon de straat op gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik heb alle start to runs in jan. gedownload... heb er alleen nog steeds niets mee gedaanMisschien dat een tvptje hier me voldoende stimulans geeft om er toch eens een begin mee te maken
Waar loop jij het liefst in Utrecht?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb nu zo'n 6 keer gelopen op m'n nieuwe schoenen en het leek wel erger te worden.
Maar, ik moet straks nog even zien.
Ben wel moe, laatste paar keer gingen niet lekker daardoor.
Hoop dat het toch wat beter gaat dalijk.
[..]
Je moet geen tvp plaatsen, je moet gewoon de straat op gaan.
Enige dat werkt
En dan je bevindingen hier plaatsen en merken dat je het relaxed vind om te lopen.
Uitstellen heeft geen zin
Ik loop altijd op dezelfde plek eigenlijk, vlakbij huis.quote:
Lang de Vecht is wel mooi lopen zeker?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik loop altijd op dezelfde plek eigenlijk, vlakbij huis.
Langs de vecht in de richting van Slot Zuilen.
Tot ik ongeveer 10 tot 15 minuten aan het lopen ben, dan loop ik weer terug.
En anders heb ik hier het julianapark in de buurt, waar ik eerst altijd liep, prettige plek ook wel om te lopen.
Rondje van precies 1 km staat aangegeven daar, kan je prima bijhouden hoeveel je loopt
Langs de vecht is prima lopen idd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Lang de Vecht is wel mooi lopen zeker?
Juliana park lijkt me veels te druk , daar ga ik echt niet hobbelen hoor![]()
Ik loop nu langs Den Hommel daar langs het kanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |