ik zie het wel zittenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die looptijden had ik ook zoiets van van: wtf, dat kan ik nooit joh
Maar geloof mij, die 5, 6 of 7 minuten gaan zo voorbij
Ik strompel ook vaak als een stalen bint die eerste 2 minuten iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zie het wel zittenis bij mij nog steeds zo dat die eerste loopjes van 1 of 2 minuten vaak nog het zwaarst zijn...als ik na een minuut of 10 echt een beetje warm ben, dan gaat het tempo omhoog en voelt het alsof ik nog veel langer door kan gaan...
Ik probeer altijd wel een beetje warm te lopen van te voren, maar misschien moet ik er toch maar iets meer tijd voor uittrekken...die eerste minuten zijn altijd vrij genant inderdaad...begin altijd voortvarend om dan na 10 meter te constateren dat het tempo echt omlaag moet....en nog wat omlaag....en nog wat...quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik strompel ook vaak als een stalen bint die eerste 2 minuten idd
Heel houterig.
Daarna, als ik warm ben echter...
oh, zo gaat het hier totaal nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel een beetje warm te lopen van te voren, maar misschien moet ik er toch maar iets meer tijd voor uittrekken...die eerste minuten zijn altijd vrij genant inderdaad...begin altijd voortvarend om dan na 10 meter te constateren dat het tempo echt omlaag moet....en nog wat omlaag....en nog wat...
mijn lichaam heeft kennelijk zo'n 30 seconden langer nodig om die realiteit te accepterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:33 schreef eer-ik het volgende:
oh, zo gaat het hier totaal niet
Ik loop gewoon, en dan denk ik: wtf, ik ben echt nog niet soepel.
En dna is die 2 minuten klaar ongeveer en dan gaat het prima weer.
Ik lijk wel een hond die net z'n mand uitkomt en gaat lopen, als ik begin
waarom?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:32 schreef Sport_Life het volgende:
Zo'n band kost 60 euro.. Ik zou dan 70 euro bijleggen en voor een nieuwe Ipod Nano gaan. Heb het idee dat je met die band keihard afgezet wordt. En ik heb nu een classic (6g), ben daar ook beetje huiverig over om mee te lopen..
Dat is niet helemaal waarquote:
kun je ermee bellen dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:20 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar
Geregeld, vanaf het komende deel sta je er inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:21 schreef Californium het volgende:
Kan iemand mij trouwens toevoegen in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |