Heerlen heeft een Runnersworld, daar kun je de Nike Sportband kopen (exclusief, alleen bij Runnersworld te verkrijgen volgens de site)quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:33 schreef Marurk het volgende:
Ben dus vandaag voor die Nike+ SportBand wezen kijken in het centrum, maar echt nergens is dat ding te krijgen.
De Run2Day in Maastricht is er niet meer (), bij een andere hardloopwinkel hadden ze 'm ook niet, bij Perry Sport niet, en ook bij de Nike Store zelf was hij niet aanwezig.
![]()
Overal hebben ze wel die Nike+ dingen voor de iPod Nano, maar ik heb geen iPod Nano gvd.Ik wil die sportband!
![]()
Iemand nog ideeën waar ik dat ding kan krijgen (omgeving Zuid-Limburg)? Ik ga even het internet afstruinen of ik nog wat kan vinden.
* Huil
Edit: Ik zou hem dus wel via de Nike Store kunnen bestellen, maar als ik dat ding dus al nergens kan vinden, waar haal ik dan in godsnaam zo'n niet-Nike-clipje ervoor zodat ik 'm kan bevestigen aan een niet-Nike+-schoen? Nou ja, daar valt ook wel een handmatige oplossing voor te bedenken eigenlijk...
Merci.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Heerlen heeft een Runnersworld, daar kun je de Nike Sportband kopen (exclusief, alleen bij Runnersworld te verkrijgen volgens de site)
Gegevens:
Adres: Oranje Nassaustraat 19
Postcode: 6411 LE
Plaats: Heerlen
Website: www.runnersworldheerlen.nl
E-mail: info@runnersworldheerlen.nl
Telefoon: 045-5712009
Fax: 045-5712009
Heeeeeeeeeeeeeel erg goed van jequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Californium het volgende:Ik heb vandaag me eerste les gelopen
ben wel helemaal kapot
maar ik heb het gehaald
Wat zoek je precies?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:29 schreef Last.Request het volgende:
Vriendin en ik gaan hardlopen met Evy,
we gaan vanaf nu om de dag een les doen
en in augustus een 5km wedstrijd.
Of evt. september. Waar kan ik deze vinden?
Ik weet het, het begin is moeilijk. Maar wel blijven volhouden he!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Californium het volgende:Ik heb vandaag me eerste les gelopen
ben wel helemaal kapot
maar ik heb het gehaald
en zo gaat het steeds makkelijker naar les 27 toequote:Op woensdag 25 juni 2008 18:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeel erg goed van je![]()
![]()
Vandaag les 5 gelopen en die ging makkelijker dan les 4
da's volgens mij in minuut/km...quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:30 schreef Marurk het volgende:
Oja.. wat geeft dat ding nou aan bij PACE tijdens het lopen? PACE = tempo, maar hoe wordt dat uitgedrukt?
Ik had het ook druk, nu eigenlijk ook nog wel. Maar vanaf volgende week een vast ritme, dus lekker op tijd steeds lopenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee eigenlijk. Laatste paar lessen steeds problemen ondervonden eigenlijk, en had 't ook druk. Maar nu ga ik er weer voor en hoop ik in ieder geval om toch echt nu drie lessen per week te lopen. Anders haal je me in en dat willen we natuurlijk niet.
+2 scherp!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:15 schreef Blik het volgende:
[..]
yes, en 6 minuut/km staat dan gelijk aan 10 km/u
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Californium het volgende:Ik heb vandaag me eerste les gelopen
ben wel helemaal kapot
maar ik heb het gehaald
Caliquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Californium het volgende:Ik heb vandaag me eerste les gelopen
ben wel helemaal kapot
maar ik heb het gehaald
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cali
Goed dat je bent begonnen!
Vond je het wat, afgezien van het feit dat je gesloopt was aan het eind?
de eerste keer heeft iedereen last van de benen, volgens mij, maar daarna niet meer....en die tijd vliegt inderdaad voorbij als je eenmaal aan het lopen bent...en je wil Evy niet teleurstellen natuurlijk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:50 schreef Californium het volgende:
[..]
goed hewas aan het eind kapot maar had wel zoiets van....Oke waren die 3 minuten nu al voorbij
En de volgende keer beter strekken want had lasst van me kuiten
Maar ik denk wel dat dit iets kan zijn, om mee door te gaan
Dankzij eer-ik
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:50 schreef Californium het volgende:
[..]
goed hewas aan het eind kapot maar had wel zoiets van....Oke waren die 3 minuten nu al voorbij
En de volgende keer beter strekken want had lasst van me kuiten
Maar ik denk wel dat dit iets kan zijn, om mee door te gaan
Dankzij eer-ik
laten we hopen dat het zo blijf gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Beetje inlopen en strekken etc is wel prettig inderdaad
Tijd gaat wel snel he
Ik verbaas me daar ook steeds over!
Nu ook steeds, komt er elke les bij elk stuk een minuut bij zo'n beetje, heb nu ook met 7 minuten zo van: wtf, nu al over?
Ik heb er zin in....morgen nog les 12, en daarna gaan de looptijden echt redelijk snel omhoog...ben benieuwd hoe m'n recent verworven conditie het dan houdtquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:58 schreef eer-ik het volgende:
Nu ook steeds, komt er elke les bij elk stuk een minuut bij zo'n beetje, heb nu ook met 7 minuten zo van: wtf, nu al over?
You can do itquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb er zin in....morgen nog les 12, en daarna gaan de looptijden echt redelijk snel omhoog...ben benieuwd hoe m'n recent verworven conditie het dan houdt
natuurlijkquote:
Ik heb ook nog 2 maten van me over gehaald gisterquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:00 schreef Californium het volgende:
[..]
laten we hopen dat het zo blijf gaantijd ging behoorlijk snel
En we waren met z'n tweeen dus dat scheelt
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
natuurlijkals eer-ik het al kan....
...en dank je![]()
Die looptijden had ik ook zoiets van van: wtf, dat kan ik nooit johquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb er zin in....morgen nog les 12, en daarna gaan de looptijden echt redelijk snel omhoog...ben benieuwd hoe m'n recent verworven conditie het dan houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |