Gaat ook niet gebeuren denk ik!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:12 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon de trend van de afgelopen wedstrijden voortzetten. Je tegenstanders helpen zal op den duur altijd negatief voor je uitpakken. Daarbij is het ook nog eens onsportief.
quote:De voorzitter van de Italiaanse voetbalbond deed dat gisteren ook, op zijn eigen manier: als Nederland niet minstens zo goed voetbalt als tegen Italië en Frankrijk, dan zal hij een onderzoek beginnen, zo dreigde hij.
Nog meer redenen om vanavond te verliezen nodig? Hij zoekt het lekker uit met zijn gedreig!quote:
Slim zijn en schijt hebben aan italie en frankrijk! EN zo hoort het ook gewoon!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
'Oranje toch met reserve-elftal tegen Roemenen' Marco wat doe je
hehequote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
Wat is er mis met spelers rust geven? Zolang ze maar wel goed spelen (en met onze "reservespelers" ben ik daar niet bang voor), is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
Slim zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
En waarom zou dit niet gebeurt zijn? Lijkt me nogal logisch dat de meeste spelers ook rust verkiezen in een wedstrijd die er niet meer toe doet, verder is het goed om de andere spelers ook een beetje wedstrijdgevoel te laten opdoenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Karammel het volgende:
Als ze vanavond verliezen zou het echt een afgang zijn. Dat de spelers met een gele kaart niet zullen spelen is logisch. Toch is het niet nodig om iedereen te vervangen. Van Nistelrooij bijvoorbeeld heeft al twee goede wedstrijden gespeeld. Dat lijkt me erg goed voor het zelfvertrouwen. Als je vanavond op de bank zit en je ziet je team verliezen van Roemenië zal dat toch afbreuk doen aan dat zelfvertrouwen ook al speelt hij zelf niet mee.
Marco zou de spelers zelf moeten vragen wat ze ervan vinden. Wil Ruud zelf rust, omdat hij zichzelf anders te zwaar zou belasten is het prima om hem ernaast te zetten. Wil hij spelen dan vind ik ook dat je hem op moet stellen. De spelers zouden het in dit geval zelf moeten bepalen.
Roemenie dus, op doelsaldoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
dat zou wel vet zijn. 3 teams met 2 punten. ik durf niet eens te vragen wie er dan doorgaat.
Lol, zoveel mensen al daar!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:14 schreef crv het volgende:
COUNTDOWN: 7,5 uur te gaan (was een bezet kwart voor een)
De Bundesplatz begint vol te raken
[ afbeelding ]
hopelijk speelt Van Persie achter Huntelaar. Lijk me echt heersend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef Kw4Kje het volgende:
Mogelijke opstelling
Doel: Edwin van der Sar
Verdediging: Mario Melchiot, John Heitinga, Wilfred Bouma en Tim de Cler
Middenveld: Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar, Robin van Persie, Arjen Robben en Ibrahim Affelay
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar
Wat is hier mis mee?
3 - 0 !
nou ik mis van nistelrooy, van bronckhorst, en van der vaart. Das er mis meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef Kw4Kje het volgende:
Mogelijke opstelling
Doel: Edwin van der Sar
Verdediging: Mario Melchiot, John Heitinga, Wilfred Bouma en Tim de Cler
Middenveld: Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar, Robin van Persie, Arjen Robben en Ibrahim Affelay
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar
Wat is hier mis mee?
3 - 0 !
Ligt eraan hoe die 2 punten tot stand zijn gekomen. Italie gaat in de meeste gevallen door trouwens. Vanwege een betere plek op de fifa ranglijst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |