Gaat ook niet gebeuren denk ik!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:12 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon de trend van de afgelopen wedstrijden voortzetten. Je tegenstanders helpen zal op den duur altijd negatief voor je uitpakken. Daarbij is het ook nog eens onsportief.
quote:De voorzitter van de Italiaanse voetbalbond deed dat gisteren ook, op zijn eigen manier: als Nederland niet minstens zo goed voetbalt als tegen Italië en Frankrijk, dan zal hij een onderzoek beginnen, zo dreigde hij.
Nog meer redenen om vanavond te verliezen nodig? Hij zoekt het lekker uit met zijn gedreig!quote:
Slim zijn en schijt hebben aan italie en frankrijk! EN zo hoort het ook gewoon!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
'Oranje toch met reserve-elftal tegen Roemenen' Marco wat doe je
hehequote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
Wat is er mis met spelers rust geven? Zolang ze maar wel goed spelen (en met onze "reservespelers" ben ik daar niet bang voor), is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
Slim zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef mvc het volgende:
En waarom zou dit niet gebeurt zijn? Lijkt me nogal logisch dat de meeste spelers ook rust verkiezen in een wedstrijd die er niet meer toe doet, verder is het goed om de andere spelers ook een beetje wedstrijdgevoel te laten opdoenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Karammel het volgende:
Als ze vanavond verliezen zou het echt een afgang zijn. Dat de spelers met een gele kaart niet zullen spelen is logisch. Toch is het niet nodig om iedereen te vervangen. Van Nistelrooij bijvoorbeeld heeft al twee goede wedstrijden gespeeld. Dat lijkt me erg goed voor het zelfvertrouwen. Als je vanavond op de bank zit en je ziet je team verliezen van Roemenië zal dat toch afbreuk doen aan dat zelfvertrouwen ook al speelt hij zelf niet mee.
Marco zou de spelers zelf moeten vragen wat ze ervan vinden. Wil Ruud zelf rust, omdat hij zichzelf anders te zwaar zou belasten is het prima om hem ernaast te zetten. Wil hij spelen dan vind ik ook dat je hem op moet stellen. De spelers zouden het in dit geval zelf moeten bepalen.
Roemenie dus, op doelsaldoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
dat zou wel vet zijn. 3 teams met 2 punten. ik durf niet eens te vragen wie er dan doorgaat.
Lol, zoveel mensen al daar!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:14 schreef crv het volgende:
COUNTDOWN: 7,5 uur te gaan (was een bezet kwart voor een)
De Bundesplatz begint vol te raken
[ afbeelding ]
hopelijk speelt Van Persie achter Huntelaar. Lijk me echt heersend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef Kw4Kje het volgende:
Mogelijke opstelling
Doel: Edwin van der Sar
Verdediging: Mario Melchiot, John Heitinga, Wilfred Bouma en Tim de Cler
Middenveld: Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar, Robin van Persie, Arjen Robben en Ibrahim Affelay
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar
Wat is hier mis mee?
3 - 0 !
nou ik mis van nistelrooy, van bronckhorst, en van der vaart. Das er mis meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef Kw4Kje het volgende:
Mogelijke opstelling
Middenveld: Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar, Robin van Persie, Arjen Robben en Ibrahim Affelay
Wat is hier mis mee?
3 - 0 !
Ligt eraan hoe die 2 punten tot stand zijn gekomen. Italie gaat in de meeste gevallen door trouwens. Vanwege een betere plek op de fifa ranglijst.quote:
Steek moet op goal. En na rust Timmer. Lekker vernederendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef Kw4Kje het volgende:
Mogelijke opstelling
Wat is hier mis mee?
3 - 0 !
Wat ik niet snap is het volgende, als roemenie verliest en het is gelijk is italie door, als roemenie wint en het is gelijk moeten ze opeens penals, hoezo maakt dat iets uit?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe die 2 punten tot stand zijn gekomen. Italie gaat in de meeste gevallen door trouwens. Vanwege een betere plek op de fifa ranglijst.
Hier een volledige uitleg:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)08/italy/7457863.stm
Ah.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is het volgende, als roemenie verliest en het is gelijk is italie door, als roemenie wint en het is gelijk moeten ze opeens penals, hoezo maakt dat iets uit?
Gewoon verliezen dus vanavond.quote:
zoals ik het begrijp gebeurt dat alleen als roemenie vanavond wint/gelijkspeeltquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Ah.
Indien Roemenie, Italie en Frankrijk op 2 eindigen kan er nog penalty shoot out plaatsvinden.
Bij 2 teams die de laatste pot tegen elkaar spelen wel.
Die pingel shootout is een extra regel die optreedt als punten + doelsaldo identiek + ondeling resultaat is gelijk+ laatste wedstrijd van die 2 teams in die groep en is om te voorkomen dat er een administratieve beslissing genomen moet worden (bijv. stand op de fifa ranglijst of zelfs loting).
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:10 schreef Cootz het volgende:
Voor het geval iemand het nog niet snapt:
[ afbeelding ]
Mooi Cootz.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:10 schreef Cootz het volgende:
Voor het geval iemand het nog niet snapt:
[ afbeelding ]
Maar liefst 9 wissels....nou zegquote:
Je gaat toch niet beweren dat we met die 9 wissels een amateurelftal opstellen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef maxson het volgende:
[..]
Maar liefst 9 wissels....nou zeg![]()
![]()
en dan over de Italianen zeiken
![]()
.Jullie zijn op dit punt geen haar beter.Maar ik kan het best wel begrijpen hoor.
![]()
![]()
dat jullie ons liever niet tegen komen in dolgende ronde..
Portugal en Kroatië deden hetzelfde. Waarom zouden wij dat recht niet hebben? Oranje heeft deze positie zelf afgedwongen. Italianen en Fransen hebben op dit moment even niets te willen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef maxson het volgende:
[..]
![]()
![]()
.Jullie zijn op dit punt geen haar beter.Maar ik kan het best wel begrijpen hoor.
![]()
![]()
Volgens de televaag...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef maxson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang niet zo veel wissels als uit de Telegraaf-speculaties.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De NOS geeft trouwens deze vermoedelijke opstelling.
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Van der Sar, Boulahrouz, Mathijsen, Heitinga, Van Bronckhorst, Sneijder, De Zeeuw, Van der Vaart, Engelaar, Kuijt, Van Nistelrooij
juist. ik zeg Bteam omdat er idd geen betere naam voor is. maar is nog een elftal waar de hele wereld jaloers op is..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef RayMania het volgende:
Een B-team. Dit zijn gewoon bijna allemaal volwaardige internationals die allemaal, op Timmer na, redelijk tegen een bal aan kunnen trappen. Alsof een Nederland met Heitinga, De Zeeuw, Afellay, Melchiot, Huntelaar, etc niet van Roemenië kunnen winnen. Juist goed, laat de toppers gewoon de krachten sparen.
3-0quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef maxson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit met welke spelers we spelen, we winnen toch .quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De NOS geeft trouwens deze vermoedelijke opstelling.
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Van der Sar, Boulahrouz, Mathijsen, Heitinga, Van Bronckhorst, Sneijder, De Zeeuw, Van der Vaart, Engelaar, Kuijt, Van Nistelrooij
Roemenië zal waarschijnlijk sterker voor de dag komen dan Italië en Frankrjk deden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:15 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Maakt niet uit met welke spelers we spelen, we winnen toch .![]()
We zullen het vanavond allemaal zien wat marco er van gemaakt heeft.
Beetje krom, we zouden bang worden van nog een wedstrijd tegen Frankrijk. Oh nee wacht, Spanje schakelt Frankrijk toch uit. Ooooh, dan is er niks aan de hand want wij winnen wel van Spanje...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Morendo het volgende:
Ik zie Frankrijk en Italië in de huidige vorm toch niet langs Spanje geraken dus 'competitievervalsing' lijkt me niet eens nodig.
Onderschat Huntelaar niet, die is fysiek minder maar is zo'n slim ratjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:50 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waarom Huntelaar in de spits en niet Vennegoor of Hesselink?
Vennegoor past volgens mij veel beter in dit systeem & is ook beter opgewassen tegen die verdedigers van Roemenie.
Tutti Fruttiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:15 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Maakt niet uit met welke spelers we spelen, we winnen toch .![]()
We zullen het vanavond allemaal zien wat marco er van gemaakt heeft.
dat komt, omdat ploegen als Italie en Frankrijk meestal groeien in een toernooi. terwijl een land als Spanje nog nooit een groot toernooi heeft gewonnen omdat ze altijd tegenvallen naarmate het toernooi vordert. ik zou ook liever Spanje tegenkomen dan Fra of Ita, puur om die reden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Beetje krom, we zouden bang worden van nog een wedstrijd tegen Frankrijk. Oh nee wacht, Spanje schakelt Frankrijk toch uit. Ooooh, dan is er niks aan de hand want wij winnen wel van Spanje...Ik bedoel, dan zouden we toch bang moeten zijn voor Spanje.
Als je nou eens daadwerkelijk naar de opstelling kijkt:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef maxson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent de weg een beetje kwijt. Ik zeg: het maakt niet uit wie tweede wordt in poule c omdat ik Spanje hoger inschat dan de drie overgebleven landen. In de halve finale zul je toch, zeer waarschijnlijk althans, tegen Spanje moeten. Er is dan dus ook weinig reden voor ons om Frankrijk en Italië uit te schakelen door vanavond opzettelijk te verliezen. Want je zult ze, in deze vorm althans, toch niet tegenkomen in de halve finale.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Beetje krom, we zouden bang worden van nog een wedstrijd tegen Frankrijk. Oh nee wacht, Spanje schakelt Frankrijk toch uit. Ooooh, dan is er niks aan de hand want wij winnen wel van Spanje...Ik bedoel, dan zouden we toch bang moeten zijn voor Spanje.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef Saeramir het volgende:
trouwens, resultaat telt nu, en dat is kampioen worden. ik ben dan ook helemaal vóór een Bteam opstellen. je gaat dan gewoon voluit met dat team en als je verliest, boeie. juist mooi meegenomen. ik denk niet dat er in de media dan schande gaat worden gesproken van NL. ik denk eerder dat ze dan zoiets hebben van: eindelijk speelt NL eens om kampioen te worden, niet om alleen maar mooi voetbal te spelen..
Zo gek is die gedachte niet hoor. Er is ook nog zoiets als overbelasting wat op de loer ligt. Deze wedstrijd is de derde binnen acht dagen. En daarna moet Oranje nog verder.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Het basisteam is lekker in vorm en die zitten nu mooi in hun ritme. Daar moet je ze lekker in laten zitten. Ik ben bang dat ineens een ander team die balans wel eens kan verstoren en dan is het zaterdag finito.
In ieder geval één van je predisposities zal niet uitkomen. En ervan uitgaand dat Nederland wint van Zweden of Rusland. Moet het ook niet onmogelijk zijn om Spanje te verslaan en dan staan we dus in de finale. Nou, zolang Portugal niet de tegenstander is heb ik daar ook wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Vooral Duitsland zal wel weer keiveel geluk krijgen. En Portugal...please no Portugal
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef maxson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat jullie ons liever niet tegen komen in de volgende ronde..
Italianen zeiken, en het waren 270 prachtige met Italie op dit ekquote:De voorzitter van de Italiaanse voetbalbond deed dat gisteren ook, op zijn eigen manier: als Nederland niet minstens zo goed voetbalt als tegen Italië en Frankrijk, dan zal hij een onderzoek beginnen, zo dreigde hij.
natuurlijk heb je een punt. maar ik ben banger dat 1 van de basiself een doodschop krijgt of oververmoeid raakt dan dat ik bang ben dat ze ritme verliezen (volgens mij is de tijd te kort om van ritmeverlies te kunnen spreken). het ene risico tegen het andere afwegend vind ik het ene logischer dan het ander.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Het basisteam is lekker in vorm en die zitten nu mooi in hun ritme. Daar moet je ze lekker in laten zitten. Ik ben bang dat ineens een ander team die balans wel eens kan verstoren en dan is het zaterdag finito.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef crv het volgende:
COUNTDOWN: 15:45 5uur voor de aftrap.
De bundesplatz is vol, De beelden van de kornhausplatz willen bij mij helaas niet doorkomen maar die zal ook al wel vollopen.
[ afbeelding ]
Ben je nou vanaf morgen voor Nederland?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef maxson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat jullie ons liever niet tegen komen in de volgende ronde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |