Is misschien ook een idee voor mrien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef Jelief het volgende:
Jojo zou je wat voelen voor het moedermelknetwerk?
Oh...Dat zou heel fijn zijn!! Is er vanavond misschien iemand thuis om hem op te komen halen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:07 schreef Webkim het volgende:
Vampie.![]()
Ik heb een handkolf, een Avent. Mag je lenen als je wil.
Ja, zie pm.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oh...Dat zou heel fijn zijn!! Is er vanavond misschien iemand thuis om hem op te komen halen?
Absoluut petje af Jojo!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:22 schreef YPPY het volgende:
Echt goed Jojo, je kolft gewoon bijna genoeg voor Isis. En dat tussen alle toestanden en zorgen door. Petje af, dat doen er niet veel.
Hij is gewoon nog duurder dan de PISA!quote:De kleinste dubbele elektrische borstkolf ter wereld geeft een moeder meer tijd en flexibiliteit in haar dagelijkse leven.
Ideaal voor dagelijks en frequent gebruik.
* Met 2-Phase Expression
* Om dubbel of enkel mee te kolven
* SoftFit Borstschild en PersonalFit Borstschild voor maximaal comfort en resultaat
* Hands-free accessoires voor meer bewegingsvrijheid tijdens het kolven (ook te gebruiken in combinatie met de Medela Comfort zwangerschaps- en voedings-BH)
* Stijlvolle schoudertas met koeltasje voor meer gemak onderweg
* Oplaadbare accu biedt 3 uur kolftijd
* Display met verlichting biedt informatie over de kolfsessie
* Geheugenfunctie voor het bewaren van favoriete instellingen
Wat fijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef Jojogirl het volgende:
Het regelen heeft wel geholpen, ik zit weer op het nivo van voor m'n verstopping
Hier geef ik ook 140-160cc flesjes mee. En ze blijft daar gewoon genoeg aan houden; ik had gedacht dat ze nu wel van die grote flessen nodig zou hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef mrien het volgende:
Ik gaf ook vaak flesjes van 100 cc mee in het begin. Nu geef ik vaak zo'n 140-160cc per fles mee. Ze krijgt er nu wel groente en fruit bij, dat scheelt natuurlijk alweer.
Nou ja, allereerst dikke duim voor je!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef Jojogirl het volgende:
Het virusje was vrij snel over, vrijdag heb ik alweer gewerkt, maar mijn produktie is echt helemaal ingezaktOmdat ik nog maar op amper de helft zat van wat het was en het opnieuw regelen echt niet zag zitten (denk ook niet dat ik dit nog weer goed geregeld had kunnen krijgen trouwens), ben ik nu begonnen met afbouwen, hoeveel pijn het me ook doet. Het is alweer iets wat anders loopt dan ik had gewild/gehoopt en dat is me al iets te vaak gebeurd het afgelopen half jaar, dus ik heb het er best moeilijk mee. Aan de andere kant ben ik wel blij dat de kogel door de kerk is nu, want ik vond het kolven steeds belastender worden, maar wilde niet stoppen zolang het nog goed ging. Ik slinger dus heen en weer tussen schuldgevoel en opluchting momenteel. Oja, en een beetje trots omdat ik het toch maar mooi 5 maanden vol heb gehouden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leuke anekdote: ik zat net lekker aan mijn handkolf te hengsten in de EHBO-ruimte, gaat er tegenover me een stuk muur open dat een deur bleek te zijn en stampt er een bouwvakker met een lading hout op zijn schouder naar binnen.
Ik: IIIIH!*lek* *spuit*
Hij: IIIIH!*wegrent* *deur dichtknalt*
vandaag liep een van de flesjes overquote:
quote:Fee drinkt als ik werk maar 2 flesjes op een dag. Best weinig, want bij mij drinkt ze overdag zeker om de 2,5 a 3 uur. Nou ga ik haar vanaf morgen 2x 150 ml meegeven, want als ik meer meegeef wordt het toch weggegooid. Maar kan ik dan ook terug gaan van 3x naar 2x kolven? Qua werk zou dat wel fijn zijn, maar is dat niet slecht voor mijn productie, omdat ze bij mij wel vaker drinkt overdag? Na een werkdag drinkt ze 's avonds en 's nachts trouwens weer meer bij me. Dan haalt ze in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |