quote:
Wat fijn
Vandaag wel in een grappige situatie gezeten met kolven op het werk. Voor m'n werk zit ik soms bij verschillende klanten, zo ook de komende werkdagen.
Op m'n normale werkplek mag ik kolven in de ruimte van de bedrijfsarts (die eens in de maand komt) en die ruimte is af te sluiten, voor de ramen zitten rolgordijnen en er kan zelfs met een gordijn de halve kamer afgesloten worden. Ideaal dus!
Vandaag dus op een andere werkplek en op zoek gegaan naar een kamertje waar ik kon kolven.
Kamertje waar ik terecht kon bleek alleen een glazen deur te hebben, ik heb dus gekolfd met m'n kolf op schoot, half weggedoken tegen een kast aan
Was overigens niet de meest ideale situatie (ook niet voor de opbrengst) en had ook geen stopcontact in de buurt, dus op de batterijenunit (die toch minder krachtig is). 2e keer kolven maar op zoek gegaan naar een andere ruimte, kon ik in een vergaderruimte terecht, megagroot en met ramen. gelukkig stonden er ook een paar schermen, ben ik daar maar achter gaan zitten. Ach, de ruimte kon in ieder geval op slot en ik zat er rustiger dan in de andere kamer.
Ben wel heel blij dat het koelelement dat bij mijn kolf zit zo lang bevroren blijft, normaal heb ik wel de beschikking over een koelkast, maar nu dus niet, toch was de melk nog redelijk goed koud toen ik thuis kwam.