Ik heb een aardig kolfkamertje tot beschikking op m'n werk, ze hebben een oude opslaghok van ict ingericht voor me; met een riante leren luie stoel; voetenbankje, net tafeltje, kamerscherm, een minikoelkastje, en een deur die van binnen op slot kan (erg handig, want gisteren poogde al iemand binnen te komen, die wilde vast stiekum een dutje doen?

).
Voor echt een mannenbedrijf vind ik dat bijna vertederend dat ze zo goed hun best daar voor hebben gedaan!
Ik krijg 100ml per kolfbeurt eruit; maar tot nu toe met de handkolf; want er moet nog een verlengsnoer komen in de 'melkstal'

(Ik moet er overigens dus ook aardig m'n best voor doen om een redelijke hoeveelheid eruit te krijgen, het gaat zeker niet vanzelf).
Ik heb intussen wel door dat ik geen werk op m'n bureau moet hebben liggen als ik ga kolven, want dan ga ik mezelf pushen, en dat werkt averechts.
Vandaag krijgen we een vriezer erbij; maar eens goed een voorraadje opbouwen!
Ik heb trouwens ook het idee dat de mini-electric bij mij minder eruit krijgt dan de handkolf; maar dat ga ik volgende week eens proberen door met beiden tegelijk te kolven.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae