ehm nee, die heb ik maandag opgezegdquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt toch nu die baan? die met dat instructeur enzo
quote:
waar slaat diequote:
Veel, blijktquote:
[SC] The Lounge #812quote:
En eigenlijk heeft dat topic meer dan die 256 postsquote:
Kende je die nog niet trouwensquote:
tisser?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:36 schreef Ynske het volgende:
hmmm
In een oude layout wel dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
En eigenlijk heeft dat topic meer dan die 256 posts
Alleen komen die niet meer tevoorschijn in de baggerlayout..
Was die mod dan? De 300 limiet is pas van feb/mrt 2004 he, daarvoor was het 255.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
En eigenlijk heeft dat topic meer dan die 256 posts
Alleen komen die niet meer tevoorschijn in de baggerlayout..
net ff naar silver geschakeld, maar daar zag ik ook niks meer dan die 256 posts..quote:
k ben t eigelijk wel een beetje met bengels eensquote:
Niet dat ik weet, maar het was volgens mij de multi-post-bug, die hier ook wel eens misbruikt werdquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was die mod dan? De 300 limiet is pas van feb/mrt 2004 he, daarvoor was het 255.
Op zich ben ik het ook wel mat haar (en jou en anderen) eens. Alleen speelt er meer wat ik niet onder woorden kan brengen. En i khad best nog gesprekken aan kunnen gaan, maar het voelt nu niet goed, en dan met tegenzin en een beetje hoop er heen te gaan leek me ook niks.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben t eigelijk wel een beetje met bengels eens
maar goed. t is jouw keuze
Wat een luxequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens inpakken en naar huis. Ben t zat.
Ben je weer de laatste?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens inpakken en naar huis. Ben t zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |