Beetje doorklikken op die recordpagina. In die rechterbalk bij "Flaunt it!" staat het.quote:
Nee, er zijn genoeg mensen die niet updaten, en de gene die dat doen doen het vaak automagisch iedere dag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Microsoft nou eens gaat gillen dat ze een uiterst kritiek moord-en-brand-lek in windows gevonden hebben en je MOET de fix ASAP downloaden? Dan zit je in een dag zo op 100M lijkt me. Toch?
Dat kan inderdaad, kan ik dagen gaan vergelijken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Maar er staan toch ook ervaringen van gebruikers op?
En je kan op vanalles vergelijken en sorteren..
Rustig aan is prima.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fietsen gaat niet zo snel heZeker niet als ik het dan nog een rustig aan doe ook
Die ene goede
Ja okee dat is wel weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:59 schreef qu63 het volgende:
En het ging er juist om dat zo veel mogelijk mensen een 'nieuw' product gingen downloaden
Je hoeft niet te gaan vergelijken hequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, kan ik dagen gaan vergelijken.![]()
Pff. zeik gedoe.
Das gelukt danquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
Rustig aan is prima.![]()
Maar welke is die ENE.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethernetquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is Ethernet?
Even de was buiten hangen.![]()
Dat is juistquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
Dat kan dus nooit draadloos, zoals ik dat lees?
Goede conclusiequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan dus nooit draadloos, zoals ik dat lees?
Dan zal je een ander moeten kiezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Snot verdulle, ik wil wel draadloos met mijn laptop hoor
Van FQR?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nu maar wachten op een update?
XS4all is dat wat ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je een ander moeten kiezen
Gaat via KPN.. Op zich een goede provider..quote:
Ja weet ik , net als HET NET. Ben alleen niet zo kapot van KPN.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat via KPN.. Op zich een goede provider..
Al hebben wij een tijd lang wat problemen gehad maar ik geloof dat het alleen met de zakelijke lijnen was.
Als Lynx dat nog luktquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nu maar wachten op een update?
Ook die krijgen wisselende reviewsquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
Tele 2 dan maar? Even neuzen hoor.pfff
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
Tele 2 dan maar? Even neuzen hoor.pfff
Inderdaad..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook die krijgen wisselende reviews
Idem.quote:
Ik had gister een wokpakketje met pittige garnalen.quote:
Vanavond yakatori of paella met garnalen en inktvisringetjes. Nu nog verzinnen wat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had gister een wokpakketje met pittige garnalen.
Dat was verdomd lekker zeg!
Dat hebben ze daar ook idd. Maar garnalen... dat lijkt me zo ontzettend bederfelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef Tally het volgende:
Ik had gister een wokpakketje met pittige garnalen.
Dat was verdomd lekker zeg!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond yakatori of paella met garnalen en inktvisringetjes. Nu nog verzinnen wat.
Keuze, dilemma, snif
Ik vind ze echt heerlijk.. En zolang ze dr opletten is het niet erg om te nemenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar ook idd. Maar garnalen... dat lijkt me zo ontzettend bederfelijkToch maar niet
hij moet idd 'zicht' hebben op de sattelietenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb je geen ene kut aan dat GPS ding als hij in je zak zit. Kennelijk moet je hem echt in de lucht steken of zo voordat ie wat vindtMaar misschien gaat het in het open veld beter.
das balenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb je geen ene kut aan dat GPS ding als hij in je zak zit. Kennelijk moet je hem echt in de lucht steken of zo voordat ie wat vindtMaar misschien gaat het in het open veld beter.
Koop een petje en plak hem daaropquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel zoiets maken voor achterop mn fietsquote:
Ja, dus door de binnenstad lopen is nagenoeg kansloos. Wel raar dat hij dan niet ook maar EEN puntje gepakt heeft. Op de zoutmarkt is het redelijk open dacht ik. En die ben ik echt niet binnen 5 seconden overgestokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:20 schreef qu63 het volgende:
hij moet idd 'zicht' hebben op de sattelieten
Deze werkt op 2 AAA-batterijtjes. Het is gewoon echt de goedkoopste gore rot-GPS-ontvanger die je maar kan bedenken eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef qu63 het volgende:
Inclusief 12V aansluiting zodat ik mn gps en mn telefoon op kan laden
Dat houdt dan dus ook in dat ik jullie niet kan laten zien waar ik lunch en werkquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dus door de binnenstad lopen is nagenoeg kansloos.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze werkt op 2 AAA-batterijtjes. Het is gewoon echt de goedkoopste gore rot-GPS-ontvanger die je maar kan bedenken eigenlijk
Als je gps eenmaal een satteliet gevonden heeft kan ie het vrij lang volhouden, dus ook in de stadquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dus door de binnenstad lopen is nagenoeg kansloos. Wel raar dat hij dan niet ook maar EEN puntje gepakt heeft. Op de zoutmarkt is het redelijk open dacht ik. En die ben ik echt niet binnen 5 seconden overgestokenMaar goed, het duurt natuurlijk ook weer even om voor het eerst een satelliet te vinden dan. Vanmiddag thuis eens proberen.
Overigens worden in die kml file alleen de punten gelogd en niet de tijdstippenWat op zich makkelijk gekund had natuurlijk. Dat is immers de basis van het foto-taggen. Nou ja. Nog even verder mee klooien. Heb m vrijdag pas echt nodig, en dan idd veel in het open veld.
Die van mij was ¤60 en werkt op een nokia batterijquote:Deze werkt op 2 AAA-batterijtjes. Het is gewoon echt de goedkoopste gore rot-GPS-ontvanger die je maar kan bedenken eigenlijk
Je moet er eerst voor zorgen dat ie je dus vind (ergens boven op een gebouw staan dus, of in een open veldquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
smalle steegjes, hoge gebouwen... Ik kijk thuis wel
Jullie fotograferen elkaar ook van binnen?quote:
owjah trouwenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie fotograferen elkaar ook van binnen?Ik dacht dat je met mij zou trouwen
![]()
Jij slet![]()
![]()
Vraag me af wat voor mutsen ze dat gevraagd hebben, Jort Kelderquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Jort, wat doe jehttp://www.nu.nl/news/161(...)eerde_vrijgezel.html
Dat is die aandachtsgeile overlopende koffiehoer die hier af en toe langs komt dweilen toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef es70 het volgende:
Vraag me af wat voor mutsen ze dat gevraagd hebben, Jort Kelder.
quote:
Ik kwam het tegen op nu.nl en ik dacht dat het wel wat voor jou wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Ynske het volgende:althans ik wilde daar wel naar toe gaan hoezo?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor mutsen ze dat gevraagd hebben, Jort Kelder.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die aandachtsgeile overlopende koffiehoer die hier af en toe langs komt dweilen toch?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dabedoelik.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dabedoelik.
joa, ik ook welquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:28 schreef Ynske het volgende:
k verveel me
Ik ook alleen kan ik dat pas morgen in inwrijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef JortK het volgende:
Ik heb een collega gepowned
waar kom je niet uit dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef Tally het volgende:
Ik heb genoeg te doen aangezien ik weer eens alleen ben..
Maar ik kom ergens niet uitEn das frustrerend
Waarom?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook alleen kan ik dat pas morgen in inwrijven
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef Tally het volgende:
Ik heb genoeg te doen aangezien ik weer eens alleen ben..
Maar ik kom ergens niet uitEn das frustrerend
Misschien omdat die collega er morgen pas is?quote:
Niet zeuren jijquote:
ik wil ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef qu63 het volgende:
Ingeschreven voor studie
Stufi moet nog even wachten, heb maar weer een nieuwe digid aangevraagd
ik zoek werk voor 3 maanden, en dan misschien voor tijdens mn studiequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil ook
maar heb nu maar eerst besloten dat beter worden en werk vinden voorrang heeft
nobody beats scarefreakquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb tenslotte ooit eens 54 posts achter elkaar gemaakt
je hebt toch nu die baan? die met dat instructeur enzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zoek werk voor 3 maanden, en dan misschien voor tijdens mn studie
Maar die studie moet er toch maar weer eens van komen vind ik
Daar is die al weer weg hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt toch nu die baan? die met dat instructeur enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |