quote:Op dinsdag 17 juni 2008 04:49 schreef Libris het volgende:
Meldt de NS dit aan de IBG?
Ik denk niet dat je een strafblad krijgt, alhoewel je fraude hebt gepleegd, maar we zal wel een flinke boete opstaan. Sowieso is het onrechtmatig gebruik van een OV 136 euro per maand.
Ja vanaf een afstandje laten zien werkt niet als ze controlerenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:17 schreef mschol het volgende:
waar gebruiken ze die scanners? ik heb ze werkelijk nog nooit gezien...
sterker nog, ik laat em op een afstandje zien, wat altijd prima is...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:43 schreef clumsy_clown het volgende: Kans bestaat dat je 136 euro per gebruikte maand terug zal moeten betalen, maar je kan er op hopen dat ze het vergeten.
Alleen als het OM je vervolgt en een veroordeling weet los te peuteren lijkt me.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 03:41 schreef Baldiran het volgende:
Kan ik hier echt een strafblad voor krijgen?
Mja. De IBG en de NS zijn niet echte de slimste instanties.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:51 schreef alvarez het volgende:
Zuiver gevalletje van valsheid in geschrifte en dat is een misdrijf. Als ze er werk van maken heb je inderdaad een strafblad.
Okay.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 03:41 schreef Baldiran het volgende:
In augustus heb ik mijn OV als verloren opgegeven bij de politie,
Met je OVkaart van 2007?quote:...Vorige week ben ik tegen de lamp gelopen.
Tssskkk, en maar blijven liegen hè?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef Baldiran het volgende:
Maar als ik nou bij een verdere vervolging vertel dat ik het toch niet was??
Dan nog, waarom laat jij je snappen met je OV van vorig jaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef Baldiran het volgende:
Het gaat erom dat ik dit topic eerder heb gelezen maar de verhaal van deze jongen was 't zelfde als die van mij vandaar dat ik het heb gekopieerd, alles klopt behalve de datums..
Maar als ik nou bij een verdere vervolging vertel dat ik het toch niet was??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |