jack van gelderquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kies voor Bert Maalderink, altijd een objectieve en serieuze inslag. Wekt bovendien geen irritaties op en ligt goed in spelersgroep. Bij het instappen wel opletten want de laklaag kan beschadigd raken door het azijnpissen van Bert.
Wie kiezen jullie?
is dit een grap bert en geen irritaties opwekkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kies voor Bert Maalderink, altijd een objectieve en serieuze inslag. Wekt bovendien geen irritaties op en ligt goed in spelersgroep. Bij het instappen wel opletten want de laklaag kan beschadigd raken door het azijnpissen van Bert.
Wie kiezen jullie?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wie kiezen jullie?
En Dione!quote:
Dat heeft hij vast wel contractueel bedongen ..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef The_Verve het volgende:
Joep Schreuder!
Maar het zal wel die kleffe Van Gelder worden.
Och, hij heeft natuurlijk wel wat ervaring met al dat water.... Ter land ter zee en in de lucht...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heeft hij vast wel contractueel bedongen ..
Joep Schreuder vind ik helemaal niks, met zijn steenkolenspaans en kakaccent. Doe die 'kleffe' Van Gelder maar. Die gedraagt zich het meest als de normale fan. In zijn rol als presentator mag dat bovendien, hij is geen journalist.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef The_Verve het volgende:
Joep Schreuder!
Maar het zal wel die kleffe Van Gelder worden.
Meest intelligente opmerking die ik je ooit heb zien makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Door dit soort topics weet je gewoon dat we de finale niet gaan halen
Ok, maar dan wel met Ria Visser voor de erotische spanningquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Rosbief het volgende:
Mart Smeets
Die werkt niet bij de nosquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:25 schreef J.Herrer het volgende:
umberto tan
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:56 schreef Hankster het volgende:
Gooi Dione maar tussen Neerlands Trots!
Of anders Evert
DE JONGENS WORDEN VAN BEIDE KANTEN VAN DE GRACHT TOEGEZONGEN! JA JA, DIT IS GENIETEN HOOR. HOHOHOHO! HIER GEEFT HET NEDERLANDSE VOLK TOCH WEL Z'N VISITEKAARTJE AF! GOEIE GENADE.
Aart...TUURLIJK!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:23 schreef Trannellius het volgende:
Evert ten Napel![]()
Met Aart Staartjes als overall commentator
Ik verwacht bijna nog een Herbert Dijkstra als Aart's sidekick die vanuit een boek voorleest wat wij zoal van Amsterdam zien tijdens de intochtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:23 schreef Trannellius het volgende:
Evert ten Napel![]()
Met Aart Staartjes als overall commentator
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik verwacht bijna nog een Herbert Dijkstra als Aart's sidekick die vanuit een boek voorleest wat wij zoal van Amsterdam zien tijdens de intocht
Herbert: "Dames en heren. Vanuit de lucht zien wij nu *blader* het Centraal Station. Zij werd al in gebruik genomen bij de lijn Haarlem-Amsterdam. Bij de bouw van *blader* het Centraal Station zijn 5 mensen om het leven gekomen".
Evert: "Hohoho, en toch gingen ze door met bouwen he, de klasbakken. Ja, die oude Nederlanders waren rasarbeiders hoor!"
Aart: "En daar komt de selectie in hun oranje boot over de gracht dames en heren. Het publiek gaat uit zijn dak van vreugde, is het niet Herbert?"
Herbert: "....ja....."
Succesformule![]()
Zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Evert ten Napel natuurlijk. HOHOHOOOO DAAR ZINKT INEENS WEER ZO'N DEKSELSE WOONBOOT!
JAAHAAAAA, ABSOLUUT ONVERDIEND! JE ZOU TOCH VERWACHTEN DAT KUYT ZOALS HET EEN VERMAARDE KATWIJKSE SCHIPPERSZOON BETAAMD DAT HAD MOETEN ZIEN AANKOMEN. MAAR VOETBALLERS ZIJN OOK MAAR MENSEN.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef Breach het volgende:
Evert: SJOOOONGEJOOOONGEJOOOONGE, GOEIE GENADE ZEG, STOOTTE DIE DEKSELSE DIRKIE KUIJT UIT KATWIJK NET ZIJN HOOFD TEGEN HET BRUGGETJE OVER DE KEIZERSGRACHT. EN JA HOOR, DE EERSTE TULBAND VAN DE RONDVAART IS EEN FEIT.
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom Ever ten Napel Dirk Kuyt 'kleine' noemt. Zo klein is hij toch niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |