jack van gelderquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kies voor Bert Maalderink, altijd een objectieve en serieuze inslag. Wekt bovendien geen irritaties op en ligt goed in spelersgroep. Bij het instappen wel opletten want de laklaag kan beschadigd raken door het azijnpissen van Bert.
Wie kiezen jullie?
is dit een grap bert en geen irritaties opwekkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kies voor Bert Maalderink, altijd een objectieve en serieuze inslag. Wekt bovendien geen irritaties op en ligt goed in spelersgroep. Bij het instappen wel opletten want de laklaag kan beschadigd raken door het azijnpissen van Bert.
Wie kiezen jullie?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wie kiezen jullie?
En Dione!quote:
Dat heeft hij vast wel contractueel bedongen ..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef The_Verve het volgende:
Joep Schreuder!
Maar het zal wel die kleffe Van Gelder worden.
Och, hij heeft natuurlijk wel wat ervaring met al dat water.... Ter land ter zee en in de lucht...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heeft hij vast wel contractueel bedongen ..
Joep Schreuder vind ik helemaal niks, met zijn steenkolenspaans en kakaccent. Doe die 'kleffe' Van Gelder maar. Die gedraagt zich het meest als de normale fan. In zijn rol als presentator mag dat bovendien, hij is geen journalist.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef The_Verve het volgende:
Joep Schreuder!
Maar het zal wel die kleffe Van Gelder worden.
Meest intelligente opmerking die ik je ooit heb zien makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Door dit soort topics weet je gewoon dat we de finale niet gaan halen
Ok, maar dan wel met Ria Visser voor de erotische spanningquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Rosbief het volgende:
Mart Smeets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |