abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60214881
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het is klein maar wel goedkoop, en ligt niet in amsterdam, maar je bent binnen 15 minuten op de fiets in het centrum van amsterdam.
___

Ik heb het een keer gefietst en het duurde zeker een half uur vanuit de binnenstad, en dat was niet bepaald op driewieler-niveau maar met een gewoon ijzeren ros.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 23:07:36 #77
222082 japie_krekel
jaaapie krekel, waaaar ben je?
pi_60216397
kom binnenkort ook in een nieuwe kamer, lekker groot dit keer!

dit wordt de indeling! heb er zin innnnnnnnnn

floorplanners is geweldige site trouwens!
pi_60221065
Ziet er goed uit. Wilde ik ook gaan doen met mn nieuwe huisje. Alleen kloppen de maten niet, grrrrrr.. Was em gisteren op schaal aan het tekenen, en de keuken steekt 75 cm uit.... ik moet ook niet drie verschillende mensen maten laten meten....
pi_60221254
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:07 schreef japie_krekel het volgende:

[ afbeelding ]

te gek!
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zondag 20 juli 2008 @ 11:58:29 #80
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60222131
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:07 schreef japie_krekel het volgende:

[ afbeelding ]

Erg leuk, waar in welke stad en hoe kom je eraan?

Ik ben zeer tevreden met mijn kleine studio, maar iets groters zou ook fijn zijn, bovendien moet ik hier over een jaar uit. Als ik in september 23 word, ga ik verder kijken (kan ik ook meer huurtoeslag krijgen en dus een grotere woning nemen)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 20 juli 2008 @ 14:29:28 #81
222082 japie_krekel
pi_60224969
yeahhhh

het is in de Bisschoppen, relatief nieuwe studentenflat op de Uithof in Utrecht

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Bisschoppen

krijg a.s. donderdag de sleutels en dan eerst maar eens wat wit latexen en een kleurtje tegen de muur, misschien een muur een retro (of maybe juist modern) behangetje en dan laminaat leggen

moet wel nog sparen voor een aantal van de meubels (hoekbank (heb nu een eenvoudige Klippan), barretje en 2persoons-eettafel)

en dan genieten van de nieuwe kamer! uitzicht richting stad en de dom in zicht
  zondag 20 juli 2008 @ 17:05:33 #82
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60227788
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:20 schreef EricT het volgende:

[..]

Studio's zijn vrij prijzig, zeker in de binnenstad. Als ik me niet vergis staan er nog 2-3 op kamernet.
Ik zoek zelf ook een andere, deze waar ik nu zit is best duur
Hoeveel betaal je nu dan?

Het klopt inderdaad dat het aardig prijzig is, maar ik zit er over te denken iets tijdelijks te nemen want het is op dit moment bijna onmogelijk iets goed te vinden met een budget van 350-400.
I never workout
  zondag 20 juli 2008 @ 19:55:26 #83
154137 X_Cybermaster
Goed, beter, masterlijk
pi_60230750
Ik ben ook even bezig geweest met het maken van een ontwerp en dit is het resultaat:

Comments welcome
Is getekend, X_CyB3RmAsT3R
pi_60232479
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:55 schreef X_Cybermaster het volgende:
Ik ben ook even bezig geweest met het maken van een ontwerp en dit is het resultaat:

[ afbeelding ]

Comments welcome
Geen bureau/computer/werkplek? Ik vind een fijne werkplek echt het allerbelangrijkst in mijn kamer (op mijn bed na misschien) en heb dan ook niet zomaar een bureau van 2.20 bij 1
  zondag 20 juli 2008 @ 21:55:28 #85
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_60233351
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef japie_krekel het volgende:
yeahhhh

het is in de Bisschoppen, relatief nieuwe studentenflat op de Uithof in Utrecht

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Bisschoppen

krijg a.s. donderdag de sleutels en dan eerst maar eens wat wit latexen en een kleurtje tegen de muur, misschien een muur een retro (of maybe juist modern) behangetje en dan laminaat leggen

moet wel nog sparen voor een aantal van de meubels (hoekbank (heb nu een eenvoudige Klippan), barretje en 2persoons-eettafel)

en dan genieten van de nieuwe kamer! uitzicht richting stad en de dom in zicht
Hoeveel wachttijd had je bij SSHU?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 20 juli 2008 @ 23:00:25 #86
206322 Seam
Pillz-E
pi_60234775
Ik moet nu nog een kamer gaan zoeken in Maastricht.
Ik wil sowieso een kamer groter dan 16 m en tot de 350 euro in de maand.
Zijn alleen niet meer zoveel kamers te vinden
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Eindredactie Games zondag 20 juli 2008 @ 23:02:46 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60234822
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:24 schreef pmdomela het volgende:

[..]

___

Ik heb het een keer gefietst en het duurde zeker een half uur vanuit de binnenstad, en dat was niet bepaald op driewieler-niveau maar met een gewoon ijzeren ros.
ik heb het 3 jaar gefietst, en als je een half uur erover doet, dan ben je een te vette zeug zonder conditie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60235396
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik heb het 3 jaar gefietst, en als je een half uur erover doet, dan ben je een te vette zeug zonder conditie
Of je ziet de zuidas als "Amsterdam", wat dus niet zo is.
  zondag 20 juli 2008 @ 23:37:22 #89
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60235499
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:55 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Hoeveel wachttijd had je bij SSHU?
Geen die is in januari 2007 allang afgeschaft, moest allemaal wat commerciëler. En dat doen ze vrij aardig. Ze hebben in de Kanaalstraat echt schitterende studio's boven winkels. Maar ja, internationalisering hé. Daar mogen alleen exchange of buitenlandse studenten in, Nederlanders niet toegestaan

Binnenkort komt casa confetti op de Uithof af, daarnaast is de Rabobank druk bezig om Max city campus af te maken bij de Europalaan/'t Goylaan. En zo komen er in een klap weer een hele boel nieuwe kamers bij. Daarnaast heeft SSHU nu een redelijk groot portefolio aan anti-kraak woningen (neem even die zooi bij Complex 507 op de Kanaalstraat. Daarin zitten ook genoeg buitenlandse studenten á 400 euro per maand (kostprijs per student max 150 euro per maand KATSJING!).

Het kamer tekort in Utrecht wordt wel terug gedrongen zo hoor. Gaat vrij snel terug.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 20 juli 2008 @ 23:49:03 #90
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_60235687
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Geen die is in januari 2007 allang afgeschaft, moest allemaal wat commerciëler. En dat doen ze vrij aardig. Ze hebben in de Kanaalstraat echt schitterende studio's boven winkels. Maar ja, internationalisering hé. Daar mogen alleen exchange of buitenlandse studenten in, Nederlanders niet toegestaan

Binnenkort komt casa confetti op de Uithof af, daarnaast is de Rabobank druk bezig om Max city campus af te maken bij de Europalaan/'t Goylaan. En zo komen er in een klap weer een hele boel nieuwe kamers bij. Daarnaast heeft SSHU nu een redelijk groot portefolio aan anti-kraak woningen (neem even die zooi bij Complex 507 op de Kanaalstraat. Daarin zitten ook genoeg buitenlandse studenten á 400 euro per maand (kostprijs per student max 150 euro per maand KATSJING!).

Het kamer tekort in Utrecht wordt wel terug gedrongen zo hoor. Gaat vrij snel terug.
SSHU heeft wel degelijk wachttijd hoor.

Heb gereageerd op Casa Confetti, maar omdat ik pas sinds april sta ingeschreven bij SSHU: "Rang 487 van 577"

En SSHU heeft ook weer 74% van de woningen in MAX, en die zijn allemaal voor studenten/starters die al via SSHU huren

Ik zit momenteel op kamers op de Laan van Nieuw Guinea, maar ben echt naarstig op zoek naar een ruimere kamer met liefst douche, keuken, toilet voor mezelf.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  Eindredactie Games zondag 20 juli 2008 @ 23:54:17 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60235780
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:31 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Of je ziet de zuidas als "Amsterdam", wat dus niet zo is.
nee, maar het leidseplein wel, conditie loze papzak
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 21 juli 2008 @ 00:29:44 #92
222082 japie_krekel
pi_60236359
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Heb gereageerd op Casa Confetti, maar omdat ik pas sinds april sta ingeschreven bij SSHU: "Rang 487 van 577"

En SSHU heeft ook weer 74% van de woningen in MAX, en die zijn allemaal voor studenten/starters die al via SSHU huren

Ik zit momenteel op kamers op de Laan van Nieuw Guinea, maar ben echt naarstig op zoek naar een ruimere kamer met liefst douche, keuken, toilet voor mezelf.
ik woonde al op de uithof in een ander complex... het aantal inschrijvingen op die kamer bedroeg toen ongeveer 60 en daarvan was ik nummer 2, de nummer 1 heeft kamer gek genoeg afgewezen :p mijn inschrijfnummer was van 2001, dus wat dat betreft voor die kamers echt gekkewerk
  maandag 21 juli 2008 @ 01:02:53 #93
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60236758
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:55 schreef X_Cybermaster het volgende:

[ afbeelding ]

Comments welcome
Ik zou die kast in het midden van je kamer (die haaks tov je bed staat) minder breed nemen. Een brede kast verkleint de optische ruimte van je kamer enorm. Neem een kast ter breedte van je bed, eventueel wat hoger om je bed direct uit het zicht te houden als je op de bank zit. Op die manier maak je toch een afscherming, maar deel je niet je kamer letterlijk in tweeën, want dan krijg je een beetje een benauwd gevoel als je op de bank zit, denk ik.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60236883
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:05 schreef reetveter het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je nu dan?

Het klopt inderdaad dat het aardig prijzig is, maar ik zit er over te denken iets tijdelijks te nemen want het is op dit moment bijna onmogelijk iets goed te vinden met een budget van 350-400.
~400 e. Vooral service kosten zijn hoog. Woon dan ook niet echt in studentenhuis ofzo, maar nieuwbouw appartement
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  maandag 21 juli 2008 @ 09:26:51 #95
154137 X_Cybermaster
Goed, beter, masterlijk
pi_60238952
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:17 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Geen bureau/computer/werkplek? Ik vind een fijne werkplek echt het allerbelangrijkst in mijn kamer (op mijn bed na misschien) en heb dan ook niet zomaar een bureau van 2.20 bij 1
Oeps vergeten te zeggen Het bed is een hoogslaper en daaronder staat een bureau
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik zou die kast in het midden van je kamer (die haaks tov je bed staat) minder breed nemen. Een brede kast verkleint de optische ruimte van je kamer enorm. Neem een kast ter breedte van je bed, eventueel wat hoger om je bed direct uit het zicht te houden als je op de bank zit. Op die manier maak je toch een afscherming, maar deel je niet je kamer letterlijk in tweeën, want dan krijg je een beetje een benauwd gevoel als je op de bank zit, denk ik.
Hmm, daar heb je op zich wel een punt. Toch twijfel ik nog er aan om het aan te passen. Op deze manier blijft de werk/slaapplaats heel goed afgescheiden van het woon/eetgedeelte. Bovendien is het een open kast, waardoor de ruimte niet helemaal door tweeën raakt. Ik zal er over nadenken, iig bedankt voor je comment!
pi_60240445
Ik vind het echt goed gedaan zo hoor X-Cybermaster, iemand op pagina 2 geloof ik had deze kast ook midden in de kamer, om het bed gedeelte af te schermen van de rest en dat stond best gaaf! Ik had jouw kamer op dezelfde manier ingericht denk ik .

Ik zal mijn kamertje ook weer even opnieuw plaatsen. +- 14,5m2 voor 315 incl, binnenstad oost, poelestraat op nog geen 5 minuutjes lopen.

[ Bericht 47% gewijzigd door ForumGek op 21-07-2008 11:04:05 ]
Fingerspitzgefühl
  maandag 21 juli 2008 @ 12:30:26 #97
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60242478
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

SSHU toch weer met wachttijden? Ik heb een keurige brief dat de wachttijden afgeschaft zijn en dat 't nu op first come basis gaat. Wel een naaistreek dat ze nu ook in Maxx gestapt zijn, want volgens de Rabobank ging de Rabo dat allemaal lekker zelf regelen omdat men ontevreden was met de gang van zaken bij o.a. SSHU. Wel vreemd dan. Heb ook een brief dat 't me open staat om overal op te reageren. Gelukkig woon ik nu lekker prima de bima (gedeelde verdieping met 'n vriend van me). De tijd van 't studentenkamertje is definitief voorbij. Al snap ik prima dat mensen graag zo'n kamer in zo'n huis willen bewonen, ik snap ook dat mensen 't juist niet willen. Het heeft zo z'n charme. Zelf heb ik graag mensen om me heen dus dit was de tussenweg, maar met meer mensen wonen vind ik ook prima hoor. Als 't maar een beetje chille mensen zijn. Vorige huis was vier persoons, prima.

Het enige wat ik steeds smeriger vind worden is dat SSHU gewoon kamers sluit voor Nederlandse huurders. Ze bieden ze alleen en uitsluitend aan buitenlandse studenten aan. Dat is gewoon smerig. Vind dat zij net zo hard mogen zoeken naar een kamer dan de Nederlandse studenten. Maar nee, goed voor het imago van de UU en HU dus laat maar komen. Bedoel die studio's aan de Kanaalstraat (boven de winkels, richting de kerk). Echt super mooi, niet al te duur, maar uitsluitend voor buitenlandse studenten.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 21 juli 2008 @ 15:52:19 #98
154137 X_Cybermaster
Goed, beter, masterlijk
pi_60246625
@ ForumGek
Dank je wel! Trouwens leuke inrichting van je kamer. Zo'n hoogslaper ga ik ongeveer ook voor en die garderobekast lijkt me ook top om in mijn kamer te hebben. Oh ja, eerst wou ik die TV-kast ook doen, maar qua inrichting kwam het niet ideaal uit.

Leuk ontwerp en IKEA for the win
  maandag 21 juli 2008 @ 18:32:58 #99
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_60249465

hij is nu bijna helemaal ingericht, moeten nog wat dingen opgehangen worden enzo. Maargoed!
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:26:21 #100
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60276072
Is voor 17m² in Groningen 395 een redelijke prijs , ik weet het namelijk echt niet
I never workout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')