Ik heb ook op Uilenstede gereageerd,quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef Ewelina het volgende:
Nou moe, zelfs met bijna 4 jaar wachttijd nog geen appartementje op Uilenstede (36m2). Ik was nr. 11 van de 89. Ik denk niet dat 10 mensen dat apartementje weigeren.
Ik dacht dat ik wel een kans maakte, blijkbaar moet je ook hiervoor een wachttijd hebben die langer is dan de gemiddelde studieduur![]()
het gebouw van buiten is ook niet mooi maar dat zie je binnen toch nietquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Loop er elke dag langs, maar kan nu niet zeggen dat het mooi is. Doe mij dan maar het gebouw op de hoek van de heidelberg laan aan de kant van de hbo-vreetschuur (de donker gekleurde met de schuine hoeken).
Maar heb je plattegronden van welke appartementjes er te huur zijn?
Je kunt er beter in wonen dan er tegenoverquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gebouw van buiten is ook niet mooi maar dat zie je binnen toch nieten de badkamers hebben vloerverwarming schijnt
straks bezichtigen
http://photobucket.com/ even een gratis accoutje maken en dan de bulk Uploader gebruiken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:59 schreef Oksel het volgende:
Ik kom een rijtje mooie foto's tegen van mijn studentenkamer 8 jaar geleden.. was toen 16. Lijkt godverdomme meer op een kraakpand dan op een studentenhuis. Kan alleen niet FTP'en hier.. iemand anders een plekkie waar ik ze allemaal tegelijk kan uploaden?
En.. *tromgeroffel*... vloerverwarming, jawel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Reya het volgende:
Ziet er erg goed uit inderdaad. Vooral de badkamer ziet er prettig uit; helemaal betegeld, dus makkelijk schoon te houden, en een goede douche (mits goede waterdruk).
Kijk je niet sowieso met het halve gebouw tegen de Unnik aan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
oja het was de eerste verdieping dus het uizicht van deze kamer was ruk
Op welke zijde staan je ramen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
oja het was de eerste verdieping dus het uizicht van deze kamer was ruk
ja dat wel "maar dit was aan de andere kantquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk je niet sowieso met het halve gebouw tegen de Unnik aan?
Jaloezie..........quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef frenkck het volgende:
Wow, vanochtend werd ik gebeld door de gemeente dat mijn voorgestelde antikraak constructie door gaat. Dat betekend dat ik straks heb:
Een vrijstaand huis omsloten door water, het betreffende huis heeft een flinke woonkamer, keuken in aparte kamer, zoldervierdieping met 1 grote slaapkamer en nog een iets kleiner studeerkamertje. Verder nog een serrè aan het huis vast, uiteraard nog een voor portaal met trap en daaraan grenzend ook een flinke badkamer met douche/bad. In totaal ongeveer 240 vierkante meter vloeroppervlak gok ik.
Uiteraard nog een schuur erbij van zo'n 5 bij 10 meter en een tuin van zeg ongeveer 200 meter diep en 20 meter breed omsloten door water.
Het klonk altijd al te fantastisch om te laten lukken en het klinkt nog steeds niet helemaal logisch voor me dat het kan voor zo weinig, maar het is gelukt voor nog geen 200 euro per maand. Al heeft het ontzettend veel tijd en moeite gekost.
Binnenkort zal ik eens foto's plaatsen.
En het jammere is wel dat het anti-kraak is, maar ik heb vermoedens dat dit nog wel eens zo'n 8 tot 10 jaar gaat duren.
Ik ben nog steeds helemaal in extase.
hoezo nietquote:Op woensdag 17 september 2008 16:17 schreef Molluck het volgende:
Ik woon in de Bisschoppen in Utrecht, ik ben nog steeds (zonder succes) op zoek naar iets anders, dus ik kan me echt niet voorstelllen dat het zo'n storm liep op die Casa Confetti
Meh, je zult wel iets ouder zijn dan ik. Maar ik hoef echt niet zelfstandig te wonen, geef mij maar een studentenhuis, hoeft helemaal niet supergroot te zijn, als het maar een beetje gezellig is en in een leuke buurt staat. Bisschoppen/Casa Confetti is van binnen niet mooi (wel goede voorzieningen voor een goede prijs, dat is zeker een enorm pluspunt) en je hebt geen idee hoe ongelofelijk saai de Uithof is in het weekend/vakanties. Ik werd echt helemaal gestoord in de vakantie, gewoon 7 weken geen kip op straat.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo nietok het ligt dan niet in een gezellige wijk oid maar met 15min fietsenn ben je in het centrum plus dat het de enige mogelijkheid is om niet met 10 jaar wachttijd en als student zelfstandig te wonen voor een redelijke prijs
ik ben 20 en woon nu in de spaceboxen, maar de zelfstandigheid en onafhankelijkheid is heeerlijk en hospiteren is mijn ding nietquote:Op woensdag 17 september 2008 16:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Meh, je zult wel iets ouder zijn dan ik. Maar ik hoef echt niet zelfstandig te wonen, geef mij maar een studentenhuis, hoeft helemaal niet supergroot te zijn, als het maar een beetje gezellig is en in een leuke buurt staat. Bisschoppen/Casa Confetti is van binnen niet mooi (wel goede voorzieningen voor een goede prijs, dat is zeker een enorm pluspunt) en je hebt geen idee hoe ongelofelijk saai de Uithof is in het weekend/vakanties. Ik werd echt helemaal gestoord in de vakantie, gewoon 7 weken geen kip op straat.
En ja, ik ben zo in de stad, zo groot is Utrecht niet, maar ik wil gewoon weg van die dooie campus...
Veel dingen ga ik ook niet onderhouden hoor. Het huis zelf, tja schilderwerk zal me een worst wezen. Het gaat uiteindelijk toch plat, maar het is niet in zo'n slechte staat dat het de komende 8 jaar echt gebreken gaat vertonen verwacht ik, want zo oud is het huis ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:20 schreef MaxC het volgende:
[..]
Jaloezie..........![]()
Maar erg vet manmaar gaat er niet enorm veel onderhoud inzitten?
Hail, de eerste echte studentenkamer in dit topicquote:Op woensdag 17 september 2008 19:35 schreef Oksel het volgende:
8 jaar geleden, mijn studentenkamer/huis.. ik was 16 jaar oud..Ranzig zeg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik vond de rest ook een beetje verwijfde, burgertruttige hokken voor omhoog geschoten kudtstudenten..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail, de eerste echte studentenkamer in dit topic![]()
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 19:35 schreef Oksel het volgende:
8 jaar geleden, mijn studentenkamer/huis.. ik was 16 jaar oud..Ranzig zeg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]