Oh, dat is wel stom ja. Hoewel ik hoe dan ook Whiskey veel mooier vind staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Maar de proeverij die ze daar houden betreft Schotse whisky en geen Ierse of Amerikaanse whiskey en dus is het onjuist geschreven
Wow...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je IQ wordt bepaald aan de hand van je accuratesse en je snelheid. Als ik sneller en precieser was geweest had ik misschien wel 200 kunnen halen.![]()
Ik ook, ik ook!quote:En /wyccie
Ik wilde 'm ook maken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Er staat een nieuw speeltoestel in de speeltuin naast ons huis en dat toestel is veel te populair, ik heb een hekel aan al die gillende kinderen
Daat gaat me dan weer iets te ver, het is toch overheidsgeld, dus mijn eigen geldquote:
Stinkbommetje dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Daat gaat me dan weer iets te ver, het is toch overheidsgeld, dus mijn eigen geld
Of misschien toch een schakel van de ketting van die schommel grotendeels doorvijlenquote:
Op deze manier bepaal je toch ook wat de overheid met dat geld doet?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daat gaat me dan weer iets te ver, het is toch overheidsgeld, dus mijn eigen geld
Ik denk dat de snorkels het gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Dag drieëntwintig. Het mysterie van het verdwenen pannendeksel was nog steeds niet opgelost. Ik besloot daarom naar de haven te gaan. Hier had ik immers een paar van mijn beste ideeën gehad. Ik liep het schimmige kroegje van Manke Leo in en bestelde een druivensap. Zo zou ik zeker aangesproken worden door de ruige zeebonken die de kroeg normaal bevolken en het biljart altijd beschadigd achterlaten. Niet veel later werd ik inderdaad aangesproken door een van de zeeschuimers, die zich alleen voorstelde als "Rode Leider". Deze mysterieuze man nodigde me uit voor een traditionele maaltijd aanstaande zondag, waarbij het een en ander duidelijk zou worden. Ik pakte mijn notitieblok, schreef zijn instructies op en na het soldaat maken van mijn druivensap liep ik terug naar mijn auto. Deze zaak had wederom een bizarre wending gekregen."
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat de snorkels het gedaan hebben.
In opdracht van kapitein Ortega?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat de snorkels het gedaan hebben.
ookquote:
Oja, dat was de naam!quote:
Dat is waar, maar niet mijn keuzequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op deze manier bepaal je toch ook wat de overheid met dat geld doet?
De brandweer inzetten namelijk...
ik mag ondertussen nog een debat voorbereidenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:02 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie allemaal voetbal kijken? Ik wil ooohoooook.
Beetje heen en weer zappen dan maar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik mag ondertussen nog een debat voorbereiden![]()
en ik twijfel nog steeds tussen Italie-Frankrijk en Oranje-Roemenie
ik denk dat het Nederland wordt, tenzij Frankrijk-Italie heel spannend blijkt te zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje heen en weer zappen dan maar?![]()
Hoe laat heb je je debat?
moiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens richting mijn voetbalkijkadres.
Doei
dank jequote:
Als jij dan mijn tentamen maakt en een 5 haalt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dank je
de kans dat jij voor mij in de plaats gaat is zeker minimaal he
Als iedereen hier ging zeggen dat ze Goede Tijden Slechte Tijden zouden gaan kjiken was m'n reactie hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie.... niet huilen. het is toch geen belangrijke wedstrijd
ik denk dat ik makkelijker wegkom met het maken van jouw tentamen dan dat jij wegkomt met het doen van mijn debatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als jij dan mijn tentamen maakt en een 5 haalt.
altijd hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als iedereen hier ging zeggen dat ze Goede Tijden Slechte Tijden zouden gaan kjiken was m'n reactie hetzelfde geweest.Ik hoopte dat er nog meer mensen waren die vervelende dingen moesten doen vanavond.
Gedeelde smart enzo.
![]()
Gelukkig is daar Etcie.![]()
Oranje-meuk genoeg op de markt...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef Soempie het volgende:
Mark
OH! Ik moet nog een verjaardagscadeautje voor m'n oppaskindje van 7. Hij is gek op voetbal. Iemand dan suggesties?
oh ja, was ik vergeten te zeggen: als ze er niks aan kunnen doen, dan telt dat niet. echt puur door niet sporten/ te vet etenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef Soempie het volgende:
Dat laatste wilde ik net aandragen.![]()
En misschien dat eten een verslaving kan zijn? Ik weet niet hoe het voor drugsverslaving is, krijgen die mensen wel de maatregelen ertegen vergoed?
Er zijn ook mensen met hormoonstoringen (bijv. in de lymfeklieren) die daardoor dik worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef Soempie het volgende:
Dat laatste wilde ik net aandragen.![]()
En misschien dat eten een verslaving kan zijn?
De laatste groep valt onder de medische zorg en dat wordt betaald. Of vanuit hun verzekering (if any...) en anders vanuit de zgn. 'sociale middelen'...quote:Ik weet niet hoe het voor drugsverslaving is, krijgen die mensen wel de maatregelen ertegen vergoed?
Mja, maar dat bedoel ik dus toch niet helemaal. Na het ek is dat niet leuk meer. Misschien een klein dingetje wat dat betreft en dan een boek over voetbal ofzo. Of een poster oid.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oranje-meuk genoeg op de markt...
En anders zo'n luchthoorn bij de Blokker, ook leuk voor z'n ouders...
Klaar, voetbal kijken nu...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
vind het wel een goed punt van die verslaving trouwens
De Slegte heeft vaak goedkope edoch mooie voetbalboeken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, maar dat bedoel ik dus toch niet helemaal. Na het ek is dat niet leuk meer. Misschien een klein dingetje wat dat betreft en dan een boek over voetbal ofzo. Of een poster oid.![]()
Morgen maar even naar kijken. Ik ga weer leren.
I wishquote:
Ja, of hersenbeschadiging bij ratten heeft aangetoond dat ze dan blijven eten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met hormoonstoringen (bijv. in de lymfeklieren) die daardoor dik worden.
Oeh, goeie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Slegte heeft vaak goedkope edoch mooie voetbalboeken...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Soempie het volgende:
Krijgen rokers by-pass operaties nog vergoed? Dat is ook een verslaving..of behandeling tegen longkanker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |