Oh ja dat was ook mooi, toen ik zei dat mijn vriendje het niet leuk zou vinden zei hij "hoe kun je dat nou bij voorbaat weten?"quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik heb ooit een keer te horen gekregen van een medelander dat ik er best 2 vriendjes op na zou kunnen houden
Dat heeft niets met IQ te makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
rusland, canada en paaseiland deden me de das om![]()
Maar waar hale jullie dat IQ vandaan dan?
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:49 schreef MaJo het volgende:ik maak net echt het bizarste mee
ik sta op de bus te wachten en een marokkaanse jongen begint te flirten. Dus ik heel netjes zijn vragen beantwoorden en zie dan tot mijn grote opluchting dat mijn bus eraan komt. Ik zeg doei en zijn reactie: 'kunnen we niet even zoenen?'
![]()
![]()
waarop ik zeg: 'denk niet dat mijn vriendje dat leuk zou vinden'
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga er toch ook maar vandoor.
Oh .. en IARL: ik kan niet bij die BBQ zijn, moet voetballen die dag.
Ik denk dat Yuri het over het Traveller's IQ heeft, wat WG en Wyccie wel gevonden hebben maar Yuri en ik nietquote:
Ik ben vergeten om deze datum vast te houden in onze agenda en daardoor had mw. MM die dag dus een andere afspraak gepland. Shame on me...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Over de barbeque gesproken, ik wil graag weten wie er nu wel of niet komen ivm het doen van de boodschappen
Van een aantal mensen heb ik inmiddels AFmeldingen gehad, maar AANmeldingen zijn tot nu toe erg schaars.geef je op, kom gezellig, het wordt vast leuk
precies datquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:15 schreef Soempie het volgende:
Ik wil niet.Ik hoop dat het maar snel morgenmiddag is, dan ben ik er vanaf en kan ik er ook niks meer aan doen.
![]()
Zien?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei! Vandaag een negeneneenhalf gehaald voor een presentatie die meetelt voor mijn eindexamenlijst. In iets van vier uur in elkaar gezet; filmpje gemaakt van het schilderij 'De transfiguratie' van Rafaėl, even snel wat tekst erbij verzonnen, tien minuten van te voren het bijbehorende bijbelverhaal doorgenomen en het was super
Ik race even langs school, dan zal ik het uploadenquote:
Sven heeft voor de 22e een dagje Antwerpen geregeld. Had nog niet met hem overlegd over de BBQ.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Over de barbeque gesproken, ik wil graag weten wie er nu wel of niet komen ivm het doen van de boodschappen
Van een aantal mensen heb ik inmiddels AFmeldingen gehad, maar AANmeldingen zijn tot nu toe erg schaars.geef je op, kom gezellig, het wordt vast leuk
Ik lees Barbecue, dus denk, laat ik maar weer eens in de AKQSC postenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |