We zullen zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef snakelady het volgende:
Daarnaast is het ook een onzinredenering, net of rokers roken om de maatschappij te behoeden op hogere kosten.
Dat is nog een heel verhaal opzich..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:46 schreef xyz147 het volgende:
Vraag me toch af waarom rokende vrouwen die van te voren weten dat ze niet kunnen stoppen zich vol laten blaffen
Zoiets bedenk je toch van te voren, of was dit een foutje?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is lekker.
Ze zit nu in haar 2e zwangerschap, en rookt nog steedsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:06 schreef draaijer het volgende:
@ TS : Rookte je toen je in verwachting was? Dus af en toe tijdens je zwangerschap?
Dat zal ze hier niet durven te bevestigen denk ik!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zit nu in haar 2e zwangerschap, en rookt nog steeds
dat topic hebben we al gehad op fokquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat zal ze hier niet durven te bevestigen denk ik!
O jawel hoor, volgens haarzelf is het beter om te roken da de stress die ze heeft van het stoppen met roken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 02:07 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Helaas kies jij dus ook voor je ongeboren kindje.
Als je d'r foto's bekijkt zou je toch zeggen dat ze dat al lang en breed gehaald heeft hoor...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |