ik wist het, maar ik heb het in tegenstelling tot mijn vorige topic over roken, nu niet eens over mijzelf.. ik ben gewoon pissed over de manier waarop de overheid tracht in te grijpen waar het ook maar enigzins mogelijk is .. ik kies er ook niet voor om schadelijke uitlaasgassen in te ademen, en die zijn in mijn ogen even erg, of nog erger dan die paar sigaretjes die ik per dag rook..quote:Op maandag 16 juni 2008 22:29 schreef KD-fotografie het volgende:
hou je van SM ofzo?
Waren alle eerdere topics over zwangerschap en roken (je weet dat dat in dit topic genoemd gaat worden) niet voldoende?
kom je laat lachter, maar ik meen wel volledig wat ik mijn op zeg.. zie oa mijn vorige postquote:Op maandag 16 juni 2008 22:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ow wacht even, het is een lemming, en nog een beroerd slechte ook...
sterf, ik heb het toch niet over zuipen? ik heb het over roken blinde kipquote:Op maandag 16 juni 2008 22:30 schreef Nobu het volgende:
TS wil naast roken ook vooral lekker door blijven zuipen? Verstandig.
two wrongs doesn't makes it rightquote:
Ah, ik begrijp dat je het verschrikkelijk vind dat je straks niet meer mag roken in de kroeg waar jij altijd je mineraalwatertje drinkt?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterf, ik heb het toch niet over zuipen? ik heb het over roken blinde kip
Als je het over roken hebt, doe het dan lekker buiten!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterf, ik heb het toch niet over zuipen? ik heb het over roken blinde kip
dat boeit me ook totaal niet, ik kom al jaren niet meer in de kroegquote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat je het verschrikkelijk vind dat je straks niet meer mag roken in de kroeg waar jij altijd je mineraalwatertje drinkt?
Wat is je focking probleem dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat boeit me ook totaal niet, ik kom al jaren niet meer in de kroeg
Wat zeur je dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat boeit me ook totaal niet, ik kom al jaren niet meer in de kroeg
dat de overheid moet kappen met betuttelen en zeiken dat iets niet goed voor ons is..quote:
Rokers hebben geen auto?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:26 schreef DJMO het volgende:
wij klagen verdomme toch ook niet over die stinkende uitlaatgassen van jullie auto's
Ja, dat inschattingsvermogen kunnen we gelukkig wel aan jou overlaten.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat de overheid moet kappen met betuttelen en zeiken dat iets niet goed voor ons is..
dat maak ik verdomme zelf wel uit ja!
Helaas kies jij dus ook voor je ongeboren kindje.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat de overheid moet kappen met betuttelen en zeiken dat iets niet goed voor ons is..
Ik moet aan Luik denken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
TS is zwanger en klaagt over dat ze niet meer in het café mag roken?![]()
![]()
Maar er is nog steeds geen wet die verbiedt jezelf vol te stoppen met nicotine en al helemaal geen wet die het verbiedt om je ongeboren kind op die manier schade te berokkenen... jij kan dus gewoon je gang gaanquote:Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat dus, hoe lager je qua IQ zal gaan, des te groter zal het percentage rokenden zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:38 schreef Nikmans het volgende:
Ten eerste: Huilende rokers
Ten tweede: 'Dat maak ik zelf wel uit ja!' NEE, dat maak je niet zelf uit. Deel van de taak van de overheid is mensen beschermen, waaronder de zwakkere mensen die zijn gaan roken.
Belasting gaat omhoog. Mensen leven langer (tenminste, dat beweren ze) en worden de bejaardentehuizen overbevolkt en moet ook betaald worden, dus zorg zal ook wel omhoog gaan. Meer last van die rollatorpiloten in de supermarkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:20 schreef Devlinsect het volgende:
Rokers eruit, misschen gaan ze minder of niet meer roken. Daalt het aantal hart- en vaatzieken in het ziekenhuis dus minder langere wachtlijsten en misschien wel goedkopere verzekering.
Denk dat de zorg juist gelijk blijft of lager wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Belasting gaat omhoog. Mensen leven langer (tenminste, dat beweren ze) en worden de bejaardentehuizen overbevolkt en moet ook betaald worden, dus zorg zal ook wel omhoog gaan. Meer last van die rollatorpiloten in de supermarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |