Eensch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:07 schreef TNA het volgende:
Stelletje egoïsten, je baby verzieken zonder het de keuze te gevenKlacht: zie TT.
En dan je vriend voor rotte vis uitmaken omdat hij geen kanker/mutatiestokken voor jou en zijn ongeboren kind meeneemtquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef l3laster het volgende:
het is kutweer en ik heb niets te roken
terechte klacht
en dan ook nog te lui zijn om je zwangere smeerpijp buik over straat te slepen om zelf sigaretten te halen
Hoezo geen keuze? Ik heb het hem/haar gevraagd maar ze/hij gaf geen antwoord, dus toestemming.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:07 schreef TNA het volgende:
Stelletje egoïsten, je baby verzieken zonder het de keuze te gevenKlacht: zie TT.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef -moppie- het volgende:
zwangere vrouwen die roken, miepen en een vertiefde vent op de bank hebben zitten.
1. stop met roken,
2. stop met zeiken en ga zelf shag halen
3. ga gvd aan het werk zodat je kindje misschien een beetje een leuke toekomst krijgt
Echt, wat zijn sommige mensen KUT
Sommige mensen verdienen een abortusquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef -moppie- het volgende:
zwangere vrouwen die roken, miepen en een vertiefde vent op de bank hebben zitten.
1. stop met roken,
2. stop met zeiken en ga zelf shag halen
3. ga gvd aan het werk zodat je kindje misschien een beetje een leuke toekomst krijgt
Echt, wat zijn sommige mensen KUT
Ja, stel je voor dat je opkomt voor kwetsbare babies die vergiftigd worden door een kanloos kutwijf.quote:
Huh is dat een vrouw dan ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef l3laster het volgende:
het is kutweer en ik heb niets te roken
terechte klacht
en dan ook nog te lui zijn om je zwangere smeerpijp buik over straat te slepen om zelf sigaretten te halen
Blij toe dan tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef ElectricEye het volgende:
En nee, ik mag daar nooit meer komen.
Ja, die rokende moeders.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen een abortus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |