Niet moeilijk? Je noemt nogal wat voer op zegquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:57 schreef SHE het volgende:
Ik doe niet meer moeilijk met de poesies. Hoe meer 'hightech' voer ik ze ging geven, hoe slechter ze het deden.
Ik heb 1 kat met nierfalen en blaasgruis en een kleintje die alleen last heeft van een te groot ego.
Het eten hier is altijd brokjes ( whiskas ) on the side.
S'ochtends en s'middags en s'avonds kleine porties natvoer ( Whiskas ) , 4 dagen per week
De overige 3 dagen krijgen ze een versvoer mix. Standaard is 1 dag rauwe kipfilet, 1 dag haringstaartjes, of tonijn of een zooi sardines. Laatste dag een orgaanvleesmix.
De katten draaien hier allebei als een trein op en de blaasgruis blijft bij de oudste vooralsnog weg en zijn slechte vacht is behoorlijk opgeknapt.
Ik geef ze gewoon niets meer wat ze niet lusten of willen. Hills, Lams en consorten ging hier tegen heug en meug. Dat doe ik niet meer. Mijn kat weet zelf wel wat goed voor 'm is.
Ze vertikten het toen ook om versvoer te eten.
Over gestapt op whiskas ( brokjes en zakjes stoomvlees () en alles is weer normaal
Niet van harte overigens, want ik begrijp niet waarom ze die stoomvlees van Whiskas eten. Er zit godverdomme erwt in ! Maar goed, misschien houden mijn kitties wel van erwten.
En dierproefvrijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:45 schreef Kissi4 het volgende:
Prins is inderdaad redelijk goed voer en goed betaalbaar.
Mag ik ff lachen, Whiskas is echt het slechtste voer dat je ze geven kunt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:57 schreef SHE het volgende:
Ik doe niet meer moeilijk met de poesies. Hoe meer 'hightech' voer ik ze ging geven, hoe slechter ze het deden.
Ik heb 1 kat met nierfalen en blaasgruis en een kleintje die alleen last heeft van een te groot ego.
Het eten hier is altijd brokjes ( whiskas ) on the side.
S'ochtends en s'middags en s'avonds kleine porties natvoer ( Whiskas ) , 4 dagen per week
De overige 3 dagen krijgen ze een versvoer mix. Standaard is 1 dag rauwe kipfilet, 1 dag haringstaartjes, of tonijn of een zooi sardines. Laatste dag een orgaanvleesmix.
De katten draaien hier allebei als een trein op en de blaasgruis blijft bij de oudste vooralsnog weg en zijn slechte vacht is behoorlijk opgeknapt.
Ik geef ze gewoon niets meer wat ze niet lusten of willen. Hills, Lams en consorten ging hier tegen heug en meug. Dat doe ik niet meer. Mijn kat weet zelf wel wat goed voor 'm is.
Ze vertikten het toen ook om versvoer te eten.
Over gestapt op whiskas ( brokjes en zakjes stoomvlees () en alles is weer normaal
Niet van harte overigens, want ik begrijp niet waarom ze die stoomvlees van Whiskas eten. Er zit godverdomme erwt in ! Maar goed, misschien houden mijn kitties wel van erwten.
Ik denk dat het bij jou (nog) goed gaat omdat je het combineert met versvoer.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:58 schreef Kissi4 het volgende:
[..]
Mag ik ff lachen, Whiskas is echt het slechtste voer dat je ze geven kunt.
En ze lusten niet anders, nee hoe zou dat nou komen, ze zijn verpest.
In whiskas zitten zoveel geur kleur, smaakstoffen en zout, dat ze de andere voeren minder smakelijk vinden.
De katten bij m'n moeder krijgen niet anders (die vind het eigenlijk onzin, vroeger kregen ze helemaal geen aparte brokken maar gewoon leftovers enz. en die werden ook 20 zegt ze altijdquote:Op zondag 13 juli 2008 09:43 schreef Kissi4 het volgende:
Sommige katten worden op whiskas ook oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |