Je hebt gelijk zal me minder druk maken omdat soort ziekmakende hoerenquote:
Das praatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk zal me minder druk maken omdat soort ziekmakende hoeren.
Als beginner zeker? Uhuquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Nee, ik besefte mij net hoe bizar veel geld ik wel niet kan verdienen als ik als full-time applicatie-ontwikkelaar aangenomen wordt.
MBO Niveau 4, anderhalf jaar werkervaring bij het bedrijf waar ik wil werken, en ik ben al ingewerkt. Uhu.quote:
Surequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MBO Niveau 4, anderhalf jaar werkervaring bij het bedrijf waar ik wil werken, en ik ben al ingewerkt. Uhu.
2 maanden is genoeg om een eerste auto van te kopen.
Vorige zomervakantie heb ik hetzelfde gedaan, alleen toen zonder diploma. In twee maandjes heb ik toen een aardige computer bij elkaar verdiend.quote:
Zeer goede conclusiequote:Op zondag 22 juni 2008 12:11 schreef Geqxon het volgende:
Maar inderdaad, alles onder de 3k + leaseauto + laptop van de zaak is inderdaad laag.
je gebruikt XP? ruk die usb stick er dan gewoon uit.. werkt grandioosquote:Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef Geqxon het volgende:
Het veilig verwijderen van hardware onder Windows is op zich best logisch gedaan hoor.
Eerst doe je rechtermuisknop op dat gekke icoontje dat totaal geen resemblance met USB-hardware heeft, vervolgens op "USB Mass Storage Device at Port_#0001.Hub_#0003", dan klik je op stop, heb je de keuze uit "USB Mass Storage Device", "Generic Volume - (I:)" en "CBM Flash Disk USB Device". Je kiest een willekeurige uit, en klikt op "Ok".
Hoe Mac OS X het doet: Je gaat naar de desktop, en je sleept het USB-volume naar het eject-icoon, zo onlogisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |