Precies daarom ben ik thuis aan het werk. Tutorial door werkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
En op je werk zitten heeft ook alleen nut als je wat doet
Doe eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
What the...
Ik heb voor de grap eens het "Printer Status" venster van de netwerkprinter open staan. En dan kun je in de printer-queue exact zien wat er geprint wordt. Complete Internet Explorer titels.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
![]()
Ook bij de PDF printer is het pijnlijk zichtbaar.
Lang leve internet printingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
What the...
Ik heb voor de grap eens het "Printer Status" venster van de netwerkprinter open staan. En dan kun je in de printer-queue exact zien wat er geprint wordt. Complete Internet Explorer titels.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Toch wel leuk als je "Ontslagbrief bert.doc" voorbij ziet komen.
Word je ontslagen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Toch wel leuk als je "Ontslagbrief bert.doc" voorbij ziet komen.
Wat hij zegt.quote:
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist besloten mijn motorrijbewijs weer een jaartje uit te stellen.
Alsof een docent gaat bepalen wanneer een bedrijf iemand in dienst neemtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:51 schreef mschol het volgende:
die stage docent van mij is echt maf...
ik kom 4 dagen te kort en mag m'n jaarcontract niet per 1 juli in laten gaan omdat ik tot 4/5 juli stage moet lopen... dus of deze even, op het laatste moment, een week veranderd kan worden
m'n leidinggevende vond het bijzonder apart... en P&O kon ook weinig voor em betekenen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 25 juni 2008 06:40 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Hopen dat ik niet te moe ben vandaag. Slaaptekort ftw
daarom, hij heeft helaas gewoon pech, alleen weetie dat nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Alsof een docent gaat bepalen wanneer een bedrijf iemand in dienst neemt
vannacht juist goed geslapen gelukkig...quote:Welkom bij de club![]()
Vannacht heb ik 1.00 3.00 4.00 en 5.00 mogen aflezen van mijn wekkerradio. 5.50 trouwens ook, maar toen ging-ie ook herrie maken als teken dat ik het bed moest verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |