Jezus jij bent een gezellige coach, ik vind het altijd wat flauw om over iets te beginnen en dat dan verder stil te houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Coach advies: ze zeuren.. wil je het vertellen.. ja.. doe dat dan gewoon
wil je dat niet.. zeg dat ze hun bek dicht moeten houden en moeten kappen met zeuren..
Heel simpel
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier altijd over vanalles, en daar horen dit soort dingen ook bij lijkt me
Hou je daar niet van, reageer dan gewoon even niet, en post weer mee als het wel jouw onderwerp is. Over de toekomst van de aarde was ook niks voor mij, dus dan lees ik gewoon alleen mee
Jij zuipt ook geen alcohol, betekent dat dan ook dat ik dat niet mag doen. Ik mag toch wel mee doen met dingen die hier gezegt worden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ga niet lopen zeiken dat een onderwerp hier niet thuis hoort, dat doe ik ook niet![]()
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:25 schreef KaheemSaid het volgende:
ik vind het altijd wat flauw om over iets te beginnen en dat dan verder stil te houden.
Ik ben z'n coach nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jezus jij bent een gezellige coach, ik vind het altijd wat flauw om over iets te beginnen en dat dan verder stil te houden.
Tuurlijk, maar wel lezen wat er staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Jij zuipt ook geen alcohol, betekent dat dan ook dat ik dat niet mag doen. Ik mag toch wel mee doen met dingen die hier gezegt worden?
Wie weetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie weet heeft ie op een dag zoiets van: scheit aan iederee! ik doe mijn verhaal.. en is ie daarna opgelucht dat we zo hebben doorgezeurt
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt, dus ik vermoed van welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet
Misschien is de meet daar wel een geschikte kans voor
Maar ik moet nu echt gaan slapen
Over 6,5 uur de wekker weer
Ja als iedereen Wilders stemde hadden wij ook geen last van Marokanen, zo simpel is dat! Maar het blijft toch flauw wanneer je over dingen begint hier en je daarna er niet verder over praat. Daarnaast kun je toch niet van ons verwachten dat wij hier op knieën gaan liggen van Piles, kom op vertel peer!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben z'n coach niet
maar het komt er toch wel op neer.. ook al lokt hij het zelf soms uit.. nou en.. er zit iets in hem dat hij eigenlijk toch graag kwijt wil. Doet er dus geheimzinnig over en wij gaan erop in. tis een soort spelletje.
Wie weet heeft ie op een dag zoiets van: scheit aan iederee! ik doe mijn verhaal.. en is ie daarna opgelucht dat we zo hebben doorgezeurt
En heeft ie er toch geen zin in, moet ie dat zeggen tegen de mensen en dan houden ze wel op![]()
het is allemaal zo simpel
Hangt er vanaf hoe het is, en wie er allemaal zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt, dus ik vermoed van wel
Je moet maar kijken waar je je prettig bij voelt
Al zal ik voorlopig nog niet slapen volgens mijquote:ja ik doe met je mee, bij mij gaat de wekker ook om die tijd
Op onze knieeen gaan liggen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja als iedereen Wilders stemde hadden wij ook geen last van Marokanen, zo simpel is dat! Maar het blijft toch flauw wanneer je over dingen begint hier en je daarna er niet verder over praat. Daarnaast kun je toch niet van ons verwachten dat wij hier op knieën gaan liggen van Piles, kom op vertel peer!
Zoals ik al zei: eens, maar het lucht gewoon opquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar het blijft toch flauw wanneer je over dingen begint hier en je daarna er niet verder over praat.
Oh, ik heb er ook totaal geen probleem mee als jullie tegen me ingaan ofzoquote:Daarnaast kun je toch niet van ons verwachten dat wij hier op knieën gaan liggen van Piles, kom op vertel peer!
Dat sowieso.. Ach wordt gezelligquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:33 schreef Piles het volgende:
Hangt er vanaf hoe het is, en wie er allemaal zijn![]()
Tuurlijk welquote:Al zal ik voorlopig nog niet slapen volgens mij
Ja alleen is dat een beetje lastig te kennen als je dat hier nooit verteltquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker gezegd heb, als je het hele verhaal kent begrijp je het
Alleen daar heb je nu weinig aan![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen
Ik ben gewoon nog steeds vroeg, te vroeg, terwijl ik dacht dat ik laat zou zijn![]()
Mooi man uh vrouw Cali
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:59 schreef Cuegirllie het volgende:
En heb er niet eens harder voor gefietst ofzo he!
Wel grappigmaarja niet nodig, ga ik gewoon eerder weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |