'Dat mens' is trouwens iemand die zichzelf 'Krause' noemt.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Jezus, is dat mens nou nog niet klaar...
Kijk, dat lijkt er meer op!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Dat mens' is trouwens iemand die zichzelf 'Krause' noemt.
Vanavond trouwens ook nog optredens daar van GEM, Shane Shu en Kraak & Smaak.
Hmm. 't was vast niet publiek toegankelijk of wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Dat mens' is trouwens iemand die zichzelf 'Krause' noemt.
Ik vind het nog best vermakelijk trouwens, maar dan niet de hele tijd door, maar voor de afwisseling.
Vanavond trouwens ook nog optredens daar van GEM, Shane Shu en Kraak & Smaak.
Deze Kees Wii:quote:Op maandag 16 juni 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
Je hoorde het publiek denken: "Kees Wie?"
Ik dacht het ook al, maar de flits was te kort om het zeker te weten.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik daar Ancilla?
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik daar Ancilla?
[ link | afbeelding ]
Ja hè? *zucht*quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Heel professioneel allemaal...
Ze kunnen niet eens op tijd een pauzemuziekje instarten...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Heel professioneel allemaal...
Het loopt soepel!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens op tijd een pauzemuziekje instarten...
Luistert er eigenlijk nog wel iemand hier naar 3FM?
Ik nu wel tot ik weer beweging zie op de cam.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze Shin Chan ging zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het werd idd meer Shien Shu.
Wel een leuke band.
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wat hebben die vrouwelijke Shane Shu-bandleden overdreven make-up op zeg...
[ link | afbeelding ]
Ik vind die hele band wat overdreven ogen. Muziek is wel geinig, maar ik hoef ze niet live te zien.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wat hebben die vrouwelijke Shane Shu-bandleden overdreven make-up op zeg...
[ link | afbeelding ]
'k moet zeggen dat ik aan de muziek zo live ook maar vrij weinig vind eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind die hele band wat overdreven ogen. Muziek is wel geinig, maar ik hoef ze niet live te zien.
Van een cd klinken ze ook beter ja. Ik vind dit wel een vrolijk nummer, maar in de live-uitvoering word ik er niet vrolijk van.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k moet zeggen dat ik aan de muziek zo live ook maar vrij weinig vind eigenlijk.
Heeft mijn stem gistermiddag toch nog geholpen...quote:
Laarzenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Of Mevrouw "dat moet op een tegeltje" Wesselinkquote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
En toch blijf ik er bij dat ik Fleur Wallenburg mis in de shortlist
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
Dat dus....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of Mevrouw "dat moet op een tegeltje" Wesselink.
Eens, die is duidelijk het bestequote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
Dat mens wat niet kan lachenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Of Mevrouw "dat moet op een tegeltje" Wesselink.
Of ze kan lachen of niet, interesseer ik me niet voor, als ze doet waar ze voor betaald wordt, ben ik blijquote:Op maandag 16 juni 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, die is duidelijk het beste
[..]
Dat mens wat niet kan lachen![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ze heeft de award dus te pakken. Okay dan!!! Meer dan terecht en had eigenlijk een jaar eerder al moeten gebeuren. Gefeliciteerd Maricha!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://michielveenstra.nl/angrylog/log/147750/Bitches+in+beeld/quote:Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet mogen aanschouwen
Foto 2 is wel mooi. Je ziet duidelijk dat ze er erg blij mee is.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
RegioBitch, Beste DJ en Beste Radiostation.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
Welke awards komen er nou straks nog eigenlijk?
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor Feivel!
[ afbeelding ]
/flauw
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor Feivel!
[ afbeelding ]
/flauw
Je hebt er een denkwolkje van gemaakt (rondjes vanaf de tekst) ipv een tekstwolkje.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor Feivel!
[ afbeelding ]
/flauw
Hmm. Toch maar even blijven kijken dan...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RegioBitch, Beste DJ en Beste Radiostation.
Ze denkt het ook maar ze zegt het niet, vandaar de rondjes. hehequote:Op maandag 16 juni 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt er een denkwolkje van gemaakt (rondjes vanaf de tekst) ipv een tekstwolkje.
Maar toch:
Ja-Co-Bus.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Hee, een ex-3FMer on stage!
Cobus Bosscha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |