abonnement Unibet Coolblue
pi_59520825
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Exterminator het volgende:
...
Het nummer "summertime bleus" is trouwens origineel van The Who.
...
Doe maar Eddie Cochran
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_59520876
*meldt zich*
pi_59522345
Teeering wat een concert.. We stonden vrijwel vooraan.
The River was bizar mooi en de solo bij Because The Night was meer dan mooi..
pi_59523278
Ja, Nils was lekker op dreef. Voor mij kwam het concert pas langzaam op gang. Ik blijf een show bij daglicht toch als 'minder sfeervol' ervaren op de één of andere manier. Wel prima vermaakt hoor, daar niet van

Kus voor Devil...
pi_59523693
Op welk album staat seven nights of rock btw??
pi_59524541
Lees net in het verslag van Parool dit:

"Gedurende het concert schudde Springsteen meer handen dan Barack Obama tijdens een hele dag campagne voeren. De zanger, die naar verluidt gebroken heeft met echtgenote Patti Scialfa, leek in het bijzonder belangstelling te hebben voor het vrouwelijk deel van het publiek."

Iemand hier meer info over? Namelijk het eerst wat ik er over hoor.
pi_59525072
Hoe krijg je zo'n grijns weer van je gezicht af?!?!?!?! Geniaal, mijn vriendin was voor haar eerste bruce ervaring mee naar Arnhem de laatste keer, en dat viel haar toch wel wat tegen, en ze vroeg zich af wat er dan toch zo magisch aan zo'n show is. Nou, nu weet ze het, ze zat met kippenvel naast me, en toen ze mijn hunkerende blik naar de pit zag fluisterde ze: "daar wil ik volgende keer ook staan!"

Patti komt al langere tijd niet meer bij alle concerten, meestal alleen die in Amerika en diegene waar opnames van gemaakt worden, die roddel steekt ongeveer om het jaar de kop op...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59525261
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Op welk album staat seven nights of rock btw??
geen.
Het is een cover, in Parijs 2003 soundcheckte hij die voor het eerst en wij stonden buiten met open mond van wat doet hij nu? En savonds speelde hij hem toen en we gingen compleet uit ons dak, net als gisteren toen hij hem weer speelde!
Voor mensen die denken dat rolstoelers gewoon maar een concertje zitten te kijken, ik heb nog nooit een rolstoelpodium zo haard voelen trillen als gisteravond. Heerlijk in mijn stoeltje mee zitten swingen!

fruityloop lekker laten zitten die smile en wat betreft je vriendin, ben bang dat je over 6 jaar een huwelijk aan hte plannen bent met als thema Bruce wij gaan over 4 weken trouwen en huwelijksreis is Barcalona
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:51:40 #109
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_59525512
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:09 schreef Razer het volgende:
Lees net in het verslag van Parool dit:

"Gedurende het concert schudde Springsteen meer handen dan Barack Obama tijdens een hele dag campagne voeren. De zanger, die naar verluidt gebroken heeft met echtgenote Patti Scialfa, leek in het bijzonder belangstelling te hebben voor het vrouwelijk deel van het publiek."

Iemand hier meer info over? Namelijk het eerst wat ik er over hoor.
Grappig is, dat toen wij 'm zo bezig zagen gisteravond, we gelijk tegen elkaar zeiden, dat is vast omdat Patti er niet bij is.
Hier staat overigens de hele recensie uit het Parool.

POP: Bruce Springsteen & The E-Street Band.
Gehoord: Arena, Amsterdam, gisteravond.

Meteen na opkomst, voordat een noot was gespeeld, brulde hij het op zijn allerhardst in de microfoon: "Italië... Frankrijk... Roemenië!!!" Ja, Bruce Springsteen weet wat er leeft onder zijn Nederlandse publiek. Hij verhoogde de euforie met een concert dat het vrolijkste en uitbundigste was dat hij hier ooit gaf. Springsteen kan op het podium iets verbetens en soms al te serieus hebben, maar gisteren was hij de gangmaker in een concert dat vooral een feest was.

Opvallend genoeg was het concert niet uitverkocht; een groot gedeel te van de tribune was afgedekt met een zwart doek. Hoe kan dat? Die voetbalgekte zou ermee te maken kunnen hebben, de toegangsprijzen ook, maar de meest logische verklaring lijkt toch dat Springsteen hier de laatste jaren wel erg vaak heeft opgetreden. Nog maar een half jaar geleden stond hij in het Arnhemse Gelredome.

Enige duizenden bezoekers hadden er bijgekund in de Arena. Maar Springsteen zelf en de pakweg 40.000 fans die wel waren gekomen, zaten er niet mee. Meteen bij het openingsnummer Out in the street was duidelijk dat dit een bijzondere avond zou worden. Hun gebruikelijke drie uur stonden Springsteen en zijn achtkoppige E-Street Band op het podium, maar geen moment zakte de show ook maar iets in.

Normaal ligt bij optredens van dit formaat alles van tevoren vast.

Gisteravond niet. Verzoekjes? Roept u maar! Of nee, houd een papier of stuk karton omhoog met daarop de titel van de gewenste song. Aan de rand van het podium verzamelde Springsteen een heel pakket van die schriftelijke verzoeken om ze bijna allemaal, bekend en onbekend, oud en nieuw, af te werken.

Ook nog nooit vertoond in de Arena: een artiest die zo lijfelijk het contact zocht met zijn fans. Gedurende het concert schudde Springsteen meer handen dan Barack Obama tijdens een hele dag campagne voeren. De zanger, die naar verluidt gebroken heeft met echtgenote Patti Scialfa, leek in het bijzonder belangstelling te hebben voor het vrouwelijk deel van het publiek.

Het hele stadion kon op een videoscherm zien hoe hij op zeker moment met de benen wijd over de rand van het podium lag. De dame die zich tussen die benen op slechts enkele centimeters van zijn kruis bevond, wist even niet hoe ze moest kijken.

Zich de longen uit het lijf schreeuwend draafde Springsteen even later alweer van links naar rechts over het podium. Ook niet helemaal wat je verwacht van een 58-jarige: de manier waarop hij zich als James Brown in zijn hoogtijdagen telkens op zijn knieën liet vallen.

De Baas was op dreef, maar dan was er ook nog eens die fantastische E-Street Band. Nils Lofgren hield zich lange tijd gedeisd om zich in een lange solo in Because the night plotseling te manifesteren als de wederopstanding van Jimi Hendrix. De andere gitarist, Steven van Zandt, heeft zijn eigen fans. 'Princess of Little Steven' stond op een bordje dat een bezoekster omhoog hield. Toen Springsteen de gitarist er opmerkzaam op maakte, zette die zijn mooiste Sopranos-grijns op.

In de toegiften behalve het gebruikelijke Born to run ook nog een verzoekje uit het publiek: rock-'n-rollklassieker Summertime blues. Springsteen zei het nummer sinds zijn zeventiende niet meer te hebben gespeeld, maar waagde zich er na enig overleg met Little Steven toch aan. Klonken Springsteen en de machtige E-Street Band ineens als een rammelend garagebandje. Waanzinnig leuk. (PETER VAN BRUMMELEN)
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:24:01 #110
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59526448
Ik kon onverwacht met een kennis naar dit concert, voor nop .
Op zich ben ik geen superfan ofzo, maar ik vond het een zeer goed optreden!
The Boss rockt nog steeds!
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:00:15 #112
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_59532810
top xtomer, voor meer filmpjes en audio van t concert gister hou ik me bij deze aanbevolen
mijn telefoon was helaas halverwege leeg
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_59536214
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef KELDER het volgende:
top xtomer, voor meer filmpjes en audio van t concert gister hou ik me bij deze aanbevolen
mijn telefoon was helaas halverwege leeg
Ik ben bezig met alles te uploaden:
http://nl.youtube.com/user/roysuk

Maar gaat niet zo snel helaas haha
pi_59537219
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef Razer het volgende:

[..]

Ik ben bezig met alles te uploaden:
http://nl.youtube.com/user/roysuk

Maar gaat niet zo snel helaas haha
Goed bezig
pi_59537421
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef KELDER het volgende:
top xtomer, voor meer filmpjes en audio van t concert gister hou ik me bij deze aanbevolen
mijn telefoon was helaas halverwege leeg
haha, is niet mijn filmpje. the river staat ook op youtube (zoeken op bruce, amsterdam, 2008 en er verschijnt al flink wat)
pi_59537498
Ik was er gisteren ook weer bij en we waren het erover eens dat het zo mogelijk nog beter was dan in het Gelredome; wat een muziek, wat een enthousiasme... Ik heb m'n collega's half gek gemaakt vandaag; sta nog helemaal bol van de energie

En ondanks dat ie toch al 'ietwat' ouder is dan ik: Bruce
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59541186
Inderdaad Bruce en sommige bandleden
pi_59541604
Hierbij mijn video's die ik heb opgenomen in de Arena helaas was tijdens Bobby Jean me batterij leeg Ik denk dat de filmpjes wel van een goede kwaliteit zijn met een mooi geluid, zeker als ze op Youtube in de High Quality mode worden gekeken.

Opening en Out in the Street:

Bekijk deze YouTube-video

Radio Nowhere:



Spirit in the Night:

Bekijk deze YouTube-video

The River:

Bekijk deze YouTube-video

Darlington County:



She's the One:



I'm on Fire:

Bekijk deze YouTube-video

Badlands:

Bekijk deze YouTube-video

Summertime Blues:

Bekijk deze YouTube-video

Stand on It en Seven Nights to Rock:

Bekijk deze YouTube-video


Youtube profiel link met de video's er in:
http://nl.youtube.com/roysuk

[edit]Iemand een idee waarom mijn post zo wazig wordt weergegeven? [/edit]

[ Bericht 1% gewijzigd door Razer op 20-06-2008 08:58:42 ]
pi_59543288
Razer

(helaas ben ik nu op m'n werk, maar van het weekend maar 's even rustig gaan zitten voor die filmpjes)
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59543978
GOED BEZIG!

Ik hoop dat iemand de gave solo van Nils er nog opgooit
pi_59544452
Aw wat heb ik nu een spijt dat ik niet ben gegaan zeg
pi_59544476
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:32 schreef xTomer het volgende:
GOED BEZIG!

Ik hoop dat iemand de gave solo van Nils er nog opgooit
Dan moet je even op me Youtube profiel kijken, heb Because the Night opgenomen in Düsseldorf met dezelfde geniale gitaarsolo. Had er voor gekozen om in de Arena andere nummers op te nemen, omdat na een uurtje opnemen de batterij het mooi vind geweest
pi_59544503
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:52 schreef Razer het volgende:

[..]

Dan moet je even op me Youtube profiel kijken, heb Because the Night opgenomen in Düsseldorf met dezelfde geniale gitaarsolo. Had er voor gekozen om in de Arena andere nummers op te nemen, omdat na een uurtje opnemen de batterij het mooi vind geweest
deed ie ook pirouetjes?
pi_59544555
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:53 schreef xTomer het volgende:

[..]

deed ie ook pirouetjes?
Jeps
Geweldig moment
pi_59551295
oke wat doe je als je midden in de nacht bedenkt dat geruchten wel eens waa kunnen zijn? Dan spring je smorgens de auto in en rij je met vent en kind richting Amsterdam.
En ja hoor Bruce zat nog in het Amstel hotel! er stond een vrouw te wachten die van gezicht wel bekend voor kam en dat zij ook op Bruce stond te wachten was duidelijk gezien het shirt wat ze aan had Bleek dat zij al even met de chauffeur had gesproken en dat wachten wel degelijk zin had vandaag
Zo gezegd zo gedaan en na 1,5 ur wachten kwam Bruce naar buiten. Wat doet mijn vent die rent gelijk naar er nar toe en laat mij worstelen met de rolstoel en dat stomme verhoginginkje in de straat Gelukkig kwam hij me wel halen en heb ik ee aantal mooie fot's gemaakt van Bruce met mijn zoontje. Hij zat hele verhalen te vertellen aan Bruce en Bruce was helemaal weg van hem en zi dat hij hem mee naar huis wou nemen. Je kon duidelijk zien dat Bruce et geweldig vond dat een ventje van bijna 4 echt een fan is.
Foto's zijn aan het uploaden
pi_59551366
Wat enorm tof Anitra!!!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_59551536
De standaard kreet is dan "pic's or it didn't happen!!" Toch? Het verbaast me ook niks eigenlijk, ik heb een paar topics terug een anekdote geplaatst van een Engelse vriend van me, die was met zijn zieke zoontje bij een concert, en die moest op een gegeven moment van vermoeidheid even naar buiten, en toen vroeg bruce aan het publiek waar dat kleine ventje met het jungleland (of een ander nummer, weet het zo even niet meer) bord gebleven was, waarna hij vervolgens het nummer aan hem opdroeg..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59551541
Woow cool
Haha zoiets wil ik ook ooit eens een meemaken Met Bruce op de foto
pi_59551545






















pi_59551561
Awwwwww! . Wat een held is het toch ook he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_59551633
Anitra

wat leuk
pi_59551755
Wat schattig!!!

Blijkt toch maar weer hè; Bruce rules
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59551764
maakt me nog maar een grotere fan
pi_59551794
Het was zo super! Bruce heeft ook nog de trouwkaart van ons gesigneerd en we hebben hem ook een kaart gegeven. Die kaart gaat ds mooi in het fotoalbum van het huwelijk straks wij gaan 16 juli trouwen en bruce is het thema geworden onderhand
pi_59551816
Ik ben nog helemaal in de wolken, ik shrijf geloof ik niet eens meer samenhangend
pi_59551857
Hahaha super foto's
Echt schattig
pi_59551874
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef Anitra het volgende:
Het was zo super! Bruce heeft ook nog de trouwkaart van ons gesigneerd en we hebben hem ook een kaart gegeven. Die kaart gaat ds mooi in het fotoalbum van het huwelijk straks wij gaan 16 juli trouwen en bruce is het thema geworden onderhand
Wat gaaf !
Ik zit nog altijd te mokken dat ik geen t-shirt heb gekocht woensdag *grrrrrrrrrrr*
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59552092
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef drs_Kiwi het volgende:

[..]

Wat gaaf !
Ik zit nog altijd te mokken dat ik geen t-shirt heb gekocht woensdag *grrrrrrrrrrr*
wij gaan zoiez naar Barcalona, onze huwelijksreis word dat, wil dan wel 1 voor je kopen ofzo. PM me maar
pi_59552763
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef drs_Kiwi het volgende:

[..]

Wat gaaf !
Ik zit nog altijd te mokken dat ik geen t-shirt heb gekocht woensdag *grrrrrrrrrrr*
Je kan er ook eentje op Backstreets kopen, is met de huidige koers misschien nog wel goedkoper ook. (heb er zelf ooit een rising T-shirt gekocht, ging prima, maar levertijd is wel wat langer dan in NL uiteraard)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59553358
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je kan er ook eentje op Backstreets kopen, is met de huidige koers misschien nog wel goedkoper ook. (heb er zelf ooit een rising T-shirt gekocht, ging prima, maar levertijd is wel wat langer dan in NL uiteraard)
Had ik al ff gekeken, maar ze hadden bij het concert veel leukere girlie shirts .
(Ok, en ik heb geen creditcard, maar daar zou ik m'n ouders evt voor kunnen stalken . Wel goed te weten dat de service goed/betrouwbaar is, je weet maar nooit)

Kennen jullie deze trouwens al
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:24:11 #141
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59556141
Geweldig verhaal een wat een super leuke foto's Anitra.

Was toch maar ff een saint in the city
pi_59556417
jeetje wat een waanzinnige held is het toch
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:45:17 #144
138914 Slappy
ambtenaar
pi_59559843
quote:
Waar was dat
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_59560174
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:45 schreef Slappy het volgende:

[..]

Waar was dat
Vanmorgen in Amsterdam voor ht Amstel hotel
pi_59560387
Welke concert dvd zouden jullie aanraden? Ik ben binnenkort jarig en er wordt hier gevraagd naar cadeautips
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:43:14 #147
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59563411
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
Welke concert dvd zouden jullie aanraden? Ik ben binnenkort jarig en er wordt hier gevraagd naar cadeautips
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:00:24 #149
138914 Slappy
ambtenaar
pi_59563959
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
Welke concert dvd zouden jullie aanraden? Ik ben binnenkort jarig en er wordt hier gevraagd naar cadeautips
Bruce Springsteen anthology
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_59564076
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
Welke concert dvd zouden jullie aanraden? Ik ben binnenkort jarig en er wordt hier gevraagd naar cadeautips
Die van Barcelona is inderdaad leuk, maar nog mooier zou de bootleg van afgelopen woensdag zijn..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59564235
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef Slappy het volgende:

[..]

Bruce Springsteen anthology
Bedoel je deze ? (wou toevallig net vragen of het iets was)
Bruce Springsteen - Video Anthology 1978 - 2000 (2 DVD)


Barcelona gaat iig alvast op het lijstje!
Bootleg van woensdag zou idd geweldig zijn, maar vrees dat hun dat niet gaat lukken
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:13:57 #152
138914 Slappy
ambtenaar
pi_59564414
Ja die bedoel ik.Is niet echt duur meer.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_59569684
Geweldig die foto's. Vond het werkelijk fantastisch in de Arena. Was vooraf bang voor het geluid, maar alle doeken en dingen die in het dak hingen hebben hun werk gedaan. Alleen als bruce aan het praten was hoorde ik een lichte echo (halverwege het veld, naast de technici)
Gelredome in december was mijn eerste concert en was toen al onder de indruk, dit optreden heeft het werkelijk overtroffen, de interactie met het publiek, geweldige solo's en de super sfeer, helemaal top!

@Razer, dank voor de filmpjes, was vooraf van plan ook wat op te nemen maar heb alleen maar staan swingen/genieten......
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:34:43 #154
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_59573645
Ik moet nog steeds bijkomen.. wat was het geweldig
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_59584585
Hoop dat er wel een DVD van deze tour uitkomt.
pi_59597271
quote:
prachtig stukje muziek....
uit een aspergernest
pi_59598026
Hamburg was geweldig. . De Duitsers waren eerst nogal timide, bleven ook vrij lang allemaal zitten, maar toen Bruce Hungry Heart inzette kwamen ze als één man omhoog en werd er volop feest gevierd! Setlist was ook super, alleen helaas ook deze keer geen Jungleland. Wel Incident, Rosalita (!), Seven nights to rock, Something in the Night, en natuurlijk nummers als Badlands en Born to Run, waarbij het dak eraf zou zijn gegaan als het erop zat. Geweldig, heb de halve avond op de banken gestaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59598779
Je hebt het eindelijk kunnen meemaken!
En wat een held is hij toch
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59599723
Super, Devil!!
  zondag 22 juni 2008 @ 12:38:10 #162
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_59600786
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hamburg was geweldig. . De Duitsers waren eerst nogal timide, bleven ook vrij lang allemaal zitten, maar toen Bruce Hungry Heart inzette kwamen ze als één man omhoog en werd er volop feest gevierd! Setlist was ook super, alleen helaas ook deze keer geen Jungleland. Wel Incident, Rosalita (!), Seven nights to rock, Something in the Night, en natuurlijk nummers als Badlands en Born to Run, waarbij het dak eraf zou zijn gegaan als het erop zat. Geweldig, heb de halve avond op de banken gestaan.
Je vergeet de mooiste!!
Held Up (Without A Gun) voor de 2de keer ooit gespeeld, de eerste keer was die geweldige oud & nieuw show tijdens de River Tour in 1980-1981.
pi_59601669
quote:
Op zondag 22 juni 2008 11:58 schreef xTomer het volgende:
Nieuw nummer van Bruce: http://www.funnyordie.com/videos/5ea1b68c78
uit een aspergernest
pi_59604007
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:38 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Je vergeet de mooiste!!
Held Up (Without A Gun) voor de 2de keer ooit gespeeld, de eerste keer was die geweldige oud & nieuw show tijdens de River Tour in 1980-1981.
Je hebt gelijk! In de roes vergeet je bijna wat er eigenlijk allemaal is gespeeld.

Ik ben echt heel blij. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59604170
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 20:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoop dat er wel een DVD van deze tour uitkomt.
Me too

Fijn dat het ook in Hamburg zo geweldig was DaD, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59604921
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:10 schreef wendytje het volgende:

[..]
Ik vind het een geslaagd nummer
  zondag 22 juni 2008 @ 17:52:26 #167
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59606887
Vandaag terug gekomen uit Hamburg.
Wat een feest was het weer.
We waren om drie uur s'middags bij het stadion en er stonden al eengroot aantal fans voor de hekken te wachten.
Na lang wachten gingen de hekken open.
Niet zoals hier dat je geleidelijk naar binnen mag maar daar ging het iets anders.
Ze zetten gewoon het hek open en iedereen blijft keurig wachten.
Plotseling schreeuwt er 1 van de security "Loss Geht's"en iedereen begint te rennen om vervolgens in een soort trechter op elkaar gepakt te eindigen voor kleine poortjes.
Bizar dat zoiets goed gaat zonder ongelukken.

Na een soort van triathlon van trap op trap af het veld op en we zijn in de pit beland.
Als rond kwart voor 8 Bruce het podium opkomt en ze met "Out in the Street" aftrappen is het meteen 1 groot feest.
De setlist was behoorlijk aangepast t.o.v. de Arena.
Veel oude nummers die menig kippenvel momentje bezorgden.
Atlantic City,Something in the night en voor mij het mooiste nummer van de avond Incident on 57th street.
Bruce was weer druk in de weer om de verzoekbordjes uit het publiek te halen.
Wat weer verassende nummers opleverde.
Zoals gemeld had iemand een bordje met "Held Up Without A Gun" en op de achterkant stond "Sing Stevie sing" waar Steve erg om moest lachen.

Het was wel de avond van de "nights"want ze speelden 5 nummers met "night" in de titel.

Het einde van de show was een aaneenschakeling van knallers wat er bij het duitse publiek inging als koek.
Seven Nights to Rock....heerlijk...rock & roll gevolgd door Rosalita(dak eraf wat er inderdaad niet opzat )
en eindigen met Born to run,dancing in the dark en american land.

Geweldige avond gehad,enige minpuntje tussen de duizenden duitsers naar je hotel lopen en ze horen juichen omdat bekend werd dat "die hollander" uitgeschakelt waren op het EK




  zondag 22 juni 2008 @ 18:03:15 #168
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_59607082
En er is al een bootleg van Hamburg uit, op de bekende sites.
Je mag het hier niet neerzetten, maar ik denk dat de meesten wel weten hoe ze er aan moeten komen.
Zo niet de pm staat aan

Luister op het moment naar de bootleg van Amsterdam, jammer genoeg niet de hele show, en de kwaliteit is ook niet super. Maar er komen/komt een betere aan.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:23:05 #169
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59607467
Bedankt voor de tip
Staat er echt snel op,geweldig!
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:03 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
En er is al een bootleg van Hamburg uit, op de bekende sites.
Je mag het hier niet neerzetten, maar ik denk dat de meesten wel weten hoe ze er aan moeten komen.
Zo niet de pm staat aan

Luister op het moment naar de bootleg van Amsterdam, jammer genoeg niet de hele show, en de kwaliteit is ook niet super. Maar er komen/komt een betere aan.
  zondag 22 juni 2008 @ 19:14:14 #170
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_59608406
quote:
Op zondag 22 juni 2008 11:58 schreef xTomer het volgende:
Nieuw nummer van Bruce: http://www.funnyordie.com/videos/5ea1b68c78

lol

Jammer dat daar dan meer The Promised Land voor vernaggelt moest worden
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  maandag 23 juni 2008 @ 08:12:19 #171
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59618607
hmmm de gene die het erop gezet heeft is er halverwege uploaden vandoor gegaan geloof ik.
Staat ook niet meer op die downloadsite
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:03 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
En er is al een bootleg van Hamburg uit, op de bekende sites.
Je mag het hier niet neerzetten, maar ik denk dat de meesten wel weten hoe ze er aan moeten komen.
Zo niet de pm staat aan

Luister op het moment naar de bootleg van Amsterdam, jammer genoeg niet de hele show, en de kwaliteit is ook niet super. Maar er komen/komt een betere aan.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:00:39 #172
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59642944
Net terug uit Antwerpen.
Wat een geweldige show!
We kwamen pas laat bij het sportpaleis aan maar via de gebruikelijke chaos bij het binnenkomen toch nog in de pit beland.
De setlist was echt top...So young and in Love,Trapped,thundercrack,Sandy!!,Point Blank en een hele mooie uitvoering van Thunder Road.
Kwam allemaal goed tot zijn recht in deze zaal tov de stadions.
Het leek trouwens wel een sauna.
De bandleden deelden regelmatig water uit aan de voorste rijen en Bruce ging op het laatst zelf met de spons en een bak water aan de gang.
Leek wel een priester die inzegent
Hij ging zelfs nog even met een mop de vloer aanvegen...echt the hardest working man in showbiz

Hoop dat hier snel een bootleg van verschijnt.

Zo en nu slapen.




voledige setlist:
June 23, 2008
Brussels, Belgium
Sportpaleis d'Anvers

So Young and In Love
Radio Nowhere
The Ties That Bind
The Promised Land
Spirit In The Night
Magic
Trapped
4th of July, Asbury Park (Sandy)
Prove It All Night
Thundercrack
Because The Night
She's The One
Livin' In The Future
Mary's Place
Fire
Point Blank
The Rising
Last To Die
Long Walk Home
Badlands

I'm A Rocker [Tour Premier}
Born To Run
Thunder Road
Glory Days
American Land
pi_59644932
Wow Benigoi, naar hoeveel concerten ga jij wel niet? Jaloersmakend. .

En die setlist! Geweldig! Had Nils ook weer zo'n mooie solo bij Because the Night? Was in Hamburg toch wel één van de hoogtepunten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59645528
Hey Benigoi,

Stond je toevallig naast mij? Ik was die jongen in het witte t-shirt en was samen met mijn vriendin met felgeel/groen truitje aan.

Antwerpen was echt geweldig!
pi_59652368
Gister weer super show mee gemaakt, heb me alleen een potje geërgerd aan de Belgen op de tribunes. Niemand die ging staan, of de moeite nam om mee te klappen. Heb geprobeerd er beetje stemming in te brengen door eerste twee nummers te gaan staan, maar toen kwam iemand me vriendelijk te verzoeken om te gaan zitten. Ik had super goede plaatsen, en zat ideaal om weer eens wat filmpjes te maken. Dit ging goed tot Thundercrack, toen kwam iemand van de security me halen

Moest ik alle filmpjes verwijderen, en eigenlijk de show verlaten. Maar heb me een beetje voor de domme gehouden, en gedaan of ik nergens vanaf wist. En dat het maar een telefoon is en kwaliteit toch niet geweldig is enz enz. Toen mocht ik gelukkig weer gaan zitten pfff.

Blij dat de sfeer op de tribunes vanaf de toegiften er wel inzat en iedereen gelukkig vrolijk mee deed. Bruce zelf was natuurlijk weer top. Hij was in bloedvorm gister. Ooit moet ik nog eens een concert vanaf de pit meemaken... Moet er eens op gaan hopen dat dat nog gaat gebeuren

Van de concerten die nu had bezocht, vond ik het concert in de Arena het beste, super sfeer en Bruce goed in vorm. Op de tweede plaats gister in Sportpaleis, Bruce in super vorm en sfeer iets minder (tribunes). Op de derde plaats het concert in Düsseldorf, goede sfeer, Bruce in een redelijke vorm.

Hopen dat hij ooit nog eens terug komt met de E-Street Band, dan ben ik zeker weer van de partij.
pi_59652629
Stonden die filmpjes op een geheugenkaart? Dan kun je met een beetje fatsoenlijke software die filmpjes wel terugkrijgen! Voor hoe of wat moet je ff googlen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:27:24 #177
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59656969
Ben er vier geweest dit jaar maar dit was de laatste want het geld is op
Tja sommige mensen zeggen dat is toch altijd hetzelfde maar dat is het dus zeker niet.
Zeker met die improvisatie met die verzoeknummers iedere keer.
Als je de geschreven setlists bekijkt en wat ze dan spelen dat verandert enorm.
http://www.brucespringsteen.net/live/2008setlists.html#20080623
Gisteren zat er vlak voor ze begonnen nog iemand met een stift alle setlistblaadjes bij te werken op het podium.

En Nils had zeker weer een fantastische solo in Because the night inclusief rondjes draaien
Hamburg was idd geweldig.
Hier staan nog wat foto's ervan:
http://www.ndr2.de/pages_(...)ml?aktion=aktion1326
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow Benigoi, naar hoeveel concerten ga jij wel niet? Jaloersmakend. .

En die setlist! Geweldig! Had Nils ook weer zo'n mooie solo bij Because the Night? Was in Hamburg toch wel één van de hoogtepunten.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:32:08 #178
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59657060
Dat zou zomaar kunnen.
Ik stond aan de zijkant bij het rechter leine podiumpje.

Ik stond naast een stel nederlanders dus mischien waren jullie dat wel.
Ik had in ieder geval een rood t-shirt aan met achterop groot "08" en onderaan de datum van Emirates stadium london.
Er waren veel nederlanders.
Het spandoek met Thunder Crack was ook opgehangen door nederlanders.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:20 schreef Bavariafan het volgende:
Hey Benigoi,

Stond je toevallig naast mij? Ik was die jongen in het witte t-shirt en was samen met mijn vriendin met felgeel/groen truitje aan.

Antwerpen was echt geweldig!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:45:08 #179
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59657283
Heel herkenbaar.
Vorig jaarzat ik in Antwerpen ook op de tribune en daar bleef ook iedereen zitten als een dooie.
Dat kan echt niet als Bruce het dak eraf blaast.

Wel balen dat ze je eruit gehaald hebben.
Behoorlijk selectief beleid daar want in de pit stonden er genoeg te filmen en daar werd niks van gezegd.

Organisatie was toch erg matig.
Op het moment dat de deuren open gingen begon iedereen te duwen (zoals overal) en om rust te krijgen hielden ze een paar doorgangen tijdelijk dicht wat weer extra frustratie gaf voor mensen die de hele dag in de rij gelegen hadden.
Vervolgens moest je kaartje nog gescand worden maar die dames werden bijna onder de voet geloven omdat iedereen zo snel mogelijk naar de pit wil.
In de pit nog een kleine vechtpartij...gezellige boel

Van de concerten die ik dit jaar bezocht heb vond ik die in de Arena het tofst (ondanks de locatie )
Bruce ging helemaal los en zocht constant contact met het publiek.
In Hamburg vond ik de beleving van het publiek het mooist
In Antwerpen vond ik het beste optreden vanwege de setlist en omdat die nummers binnen veel beter tot hun recht kwamen dan buiten in stadions.
London was ook geweldig vanwege de masaliteit maar daar had ik niet de beste plaatsen.

Sjonge ik krijg afkick verschijnselen...Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuce

quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:52 schreef Razer het volgende:
Gister weer super show mee gemaakt, heb me alleen een potje geërgerd aan de Belgen op de tribunes. Niemand die ging staan, of de moeite nam om mee te klappen. Heb geprobeerd er beetje stemming in te brengen door eerste twee nummers te gaan staan, maar toen kwam iemand me vriendelijk te verzoeken om te gaan zitten. Ik had super goede plaatsen, en zat ideaal om weer eens wat filmpjes te maken. Dit ging goed tot Thundercrack, toen kwam iemand van de security me halen

Moest ik alle filmpjes verwijderen, en eigenlijk de show verlaten. Maar heb me een beetje voor de domme gehouden, en gedaan of ik nergens vanaf wist. En dat het maar een telefoon is en kwaliteit toch niet geweldig is enz enz. Toen mocht ik gelukkig weer gaan zitten pfff.

Blij dat de sfeer op de tribunes vanaf de toegiften er wel inzat en iedereen gelukkig vrolijk mee deed. Bruce zelf was natuurlijk weer top. Hij was in bloedvorm gister. Ooit moet ik nog eens een concert vanaf de pit meemaken... Moet er eens op gaan hopen dat dat nog gaat gebeuren

Van de concerten die nu had bezocht, vond ik het concert in de Arena het beste, super sfeer en Bruce goed in vorm. Op de tweede plaats gister in Sportpaleis, Bruce in super vorm en sfeer iets minder (tribunes). Op de derde plaats het concert in Düsseldorf, goede sfeer, Bruce in een redelijke vorm.

Hopen dat hij ooit nog eens terug komt met de E-Street Band, dan ben ik zeker weer van de partij.
pi_59658547
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 03:02 schreef Anitra het volgende:
Ohjaik zoek nog ee oppas voor Parijs Damn ik heb tpour kriebels en dat terwijl ik al 8 maanden behoorlijk ziek ben, maar die man is echt het beste medicijn!! Ik wil meer, ik wil niet bij 21 concerten blijven hangen. Ik wil de 25 halen Nu alleen nog mijn a.s. weten over te halen en de getuigen van mijn a.s. ff porren dat we toch nog wat willen (beide zijn nog gekker dan ons
Nou, die getuigen zijn inmiddels op doorreis naar Milaan en daarna rechtstreekstreeks door naar Parijs en ze gaan voor ons uitkijken naar 4 kaartjes, als het even kan willen we de kids ook mee hebben. We hebben nu besloten om onze ondertrouw te vieren in Parijs `s avonds
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:13:52 #181
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59662671
Zag dit net op trampslikeus forum staan.
Hele mooie (HD) filmpjes van gisteren: http://www.vimeo.com/1225454 kippenvel!!
In het menu staan verschillende songs.
Begin van Trapped is ook zooo indrukwekkend!

Bij So young and in love -op 3.45 min van het filmpje- een erg grappig moment als een meisje op de buhne klimt en Bruce zoiets heeft van "Huh...eerste nummer...wat doe je?" en hij stuurt ze terug de zaal in

[ Bericht 35% gewijzigd door Benigoi op 24-06-2008 22:23:24 ]
pi_59663827
Zag je net op Tramps Like Us wel bij de online personen staan, Benigoi...waarom zeg je daar niks?
pi_59663849
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:13 schreef Benigoi het volgende:
Zag dit net op trampslikeus forum staan.
Hele mooie (HD) filmpjes van gisteren: http://www.vimeo.com/1225454 kippenvel!!
In het menu staan verschillende songs.
Begin van Trapped is ook zooo indrukwekkend!

Bij So young and in love -op 3.45 min van het filmpje- een erg grappig moment als een meisje op de buhne klimt en Bruce zoiets heeft van "Huh...eerste nummer...wat doe je?" en hij stuurt ze terug de zaal in
Staan er ook nog van Amsterdam op zie ik net . Waarschijnlijk een domme vraag, maar het opslaan lukt niet (bij youtube nooit zo'n probleem); zal vast de moeheid zijn, maar tips?
Op het werk loop ik al een paar dagen met m'n mp3 speler rond met de bootleg van Amsterdam (hopelijk duikt er binnenkort nog een volledige op); een van m'n collega's is ondertussen ook al om, 't gaat de goede kant op .
Kan het echt niet helpen; vorige keer (Gelredome) vond ik het ook leuk, maar nu loop ik al een week te grijnzen
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59663990
Benigoi, dan heb niet direct naast, maar wel vlak naast ons gestaan. Ik stond tegen het kleine podium aan.
pi_59664023
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Fargo het volgende:
Zag je net op Tramps Like Us wel bij de online personen staan, Benigoi...waarom zeg je daar niks?
Hallo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59664120
quote:
[b]Op dinsdag 24 juni 2008 22:56
Waarschijnlijk een domme vraag, maar het opslaan lukt niet (bij youtube nooit zo'n probleem); zal vast de moeheid zijn, maar tips?
Nevermind, scrollen is ook moeilijk
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59665032
Whaha heb me zelf net nog gespot op die filmpjes
Goede kwaliteit filmpjes
pi_59665146
Ja mooie filmpjes op die site ja

En Bruce draait weer overuren bij mij hoor...
ben serieus verliefd op Racing in the street de laatste tijd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59666565
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:13 schreef Benigoi het volgende:
Hele mooie (HD) filmpjes van gisteren: http://www.vimeo.com/1225454 kippenvel!!
Goeie tip
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:03:47 #190
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59667719
Heb me daar net een paar dagen aangemeld,ff rondkijken eerst
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Fargo het volgende:
Zag je net op Tramps Like Us wel bij de online personen staan, Benigoi...waarom zeg je daar niks?
pi_59668326
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 07:03 schreef Benigoi het volgende:
Heb me daar net een paar dagen aangemeld,ff rondkijken eerst
[..]


Heel verstandig, even de kat uit de boom kijken
pi_59668353
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hallo. .
Hey you, hihi...

Alles goed met je? Genoten van het concert in Hamburg, las ik
pi_59669782
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Fargo het volgende:
Zag je net op Tramps Like Us wel bij de online personen staan, Benigoi...waarom zeg je daar niks?
Wat is dat Tramps Like Us voor site?
pi_59670513
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hey you, hihi...

Alles goed met je? Genoten van het concert in Hamburg, las ik
Ja, enorm. Het Arnhemdebacle is gewreekt, zoals ik ergens anders al zei. .

Verder gaat 't ook prima, studie gaat voorspoedig en komende dinsdag gaan we lekker een weekje naar Griekenland. En daarna, samenwonen! .

En hoe gaat alles bij jou? Met je nieuwe baan en zo, al is die al niet zo heel nieuw mee? Mail of fobo me anders even!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59671632
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat is dat Tramps Like Us voor site?
Dat is een Nederlands Bruce Springsteen forum, met veel diehard fans. Er zitten er ook wel een paar op Geasy Lake trouwens, en op Cadillac Ranch en op Stone Pony.. Het is helaas wat versnipperd, daarom zal je veel mensen op meerdere fora tegenkomen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59671944
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is een Nederlands Bruce Springsteen forum, met veel diehard fans. Er zitten er ook wel een paar op Geasy Lake trouwens, en op Cadillac Ranch en op Stone Pony.. Het is helaas wat versnipperd, daarom zal je veel mensen op meerdere fora tegenkomen..
ok thanx.

Wat is nu het beste Europese concert om te downloaden qua kwaliteit via Jungleland?
pi_59672172
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:12 schreef linebear het volgende:


Is Because the night van hem !? Ken alleen de versie van 10.000 Maniacs
Ja, heeft hij geschreven voor Patti Smith (valt me tegen dat je haar versie dan niet noemt).

Maar was met vakantie en heb iets gemist dus.

* SevenWonders is geen fan, maar heeft zich in het verleden een aantal keren prima geamuseerd bij een concert van The Boss...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_59681278
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:13 schreef Benigoi het volgende:
Zag dit net op trampslikeus forum staan.
Hele mooie (HD) filmpjes van gisteren: http://www.vimeo.com/1225454 kippenvel!!
In het menu staan verschillende songs.
Begin van Trapped is ook zooo indrukwekkend!

Bij So young and in love -op 3.45 min van het filmpje- een erg grappig moment als een meisje op de buhne klimt en Bruce zoiets heeft van "Huh...eerste nummer...wat doe je?" en hij stuurt ze terug de zaal in
Is de volledige film er ook van te vinden
pi_59688005
De drumles net stond helemaal in het kader van The Boss (drumleraar is ook naar Amsterdam geweest). Het blijft ook gewoon leuk he .

*zet nog maar 's een liedje op*
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59693736
Milaan

1 Summertime Blues
2. Out in the Street
3. Radio Nowhere
4. Prove It All Night
5. Promised Land
6. Spirit in the Night
7. None But the Brave
8. Candy's Room
9. Darkness on the Edge of Town
10. Hungry Heart
11. Darlington County
12. Because the Night
13. She's the One
14. Livin' in the Future
15. Mary's Place
16. I'm on Fire
17. Racing in the Street
18. The Rising
19. Last to Die
20. Long Walk Home
21. Badlands

Encores:
22. Girls in Their Summer Clothes
23. Detroit Medley
24. Born To Run
25. Rosalita
26. Bobby Jean
27. Dancing in the Dark ( Bruce is kissing Clarence )
28. American Land
29. TWIST AND SHOUT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')