Nietus je zegt Friet!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kom ik uit de randstad. Hartje den haag
Patat, Kip met uien en champignons en daarover heen veel Chilisaus.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Piri Piri! Wat is dat?
Klinkt heel grappig in ieder geval
Klinkt goedquote:Op maandag 16 juni 2008 13:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Patat, Kip met uien en champignons en daarover heen veel Chilisaus.
Jammie
Godverdomme, ik krijg nog honger zoquote:Op maandag 16 juni 2008 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies! Maar het liefst met alleen mayo met uitjes
GADVERDAMME, das heul geen speciaalquote:Op maandag 16 juni 2008 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een frietje met met uitjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Boeie, tis wel lekker aangezien de curry bij de meeste friettenten niet te vreten isquote:
Mensen die het begrip friet noemen zijn onwetend.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jaja, jij wil dat ik jou nou ook nog begrijp?
De AH ook dus?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mensen die het begrip friet noemen zijn onwetend.
Ik heb dat van hummus geleerd, vroeger noemde ik het patatquote:Op maandag 16 juni 2008 13:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mensen die het begrip friet noemen zijn onwetend.
Helaquote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Boeie, tis wel lekker aangezien de curry bij de meeste friettenten niet te vreten is![]()
Ik lus alleen maar Hela Curry!
Dat je niet weet dat Hela het merk curry is ok. Maar bier ranzig...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het ranzig is net als die curry van Hela
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 16 juni 2008 14:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat je niet weet dat Hela het merk curry is ok.
krijg een ziektequote:Op maandag 16 juni 2008 13:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het ranzig is net als die curry van Hela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |