Vaak ook nog speciaal aangepaste wagens. Redelijk bepantsering hebben die en zijn ondankt het hoge gewicht toch nog pijlsnel.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Arrestatieteam worden in dikke BMW 7 series vervoerd
JP wordt toch ook in zo'n bak vervoerd? Gezien de beveiliging niet geheel onterechtquote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Vaak ook nog speciaal aangepaste wagens. Redelijk bepantsering hebben die en zijn ondankt het hoge gewicht toch nog pijlsnel.
Lekker doorgebakkenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou best goed smaken volgens mij, die dagschotel kip.
kan me de frustratie en wanhoop voorstellen van een ondernemer die onterecht dwars gezeten wordt... het doorslaan kan ik ook voorstellen. tot op zekere hoogte, echter wat het weer dubieus maakt, is dat de man blijkbaar een wapen bezit, hetgeen dubieus milieu doet vermoeden en ms ook weer dubieuze zaakjes.... maar ja, wie weet is een wapen tegenwoordig wel een veilgiheidsvereiste als horecaondernemer, avondwinkel, pompstationwinkelquote:Op maandag 16 juni 2008 14:07 schreef JohnDope het volgende:
De Gijzelaar blijkt trouwens een PvdA-ert te wezen, dus de kans is groot dat het een afgunstige ambtenaar is die gewoon weer aan ondernemertje pesten doet.
Euh; let op..quote:Op maandag 16 juni 2008 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik lees, is een zeker begrip voor zijn daden. Bijvoorbeeld de ondertoon in deze reactie:
[..]
Alsof het volstrekt logisch is dat de 'welwillende' ondernemer (hoezo - waar leid je uit af dat deze man zo welwillend is?) die zo is 'vergiftigd' (hoezo? is iemand op regels wijzen hetzelfde als vergiftigen?), daarna overgaat tot deze daden.
Andere horeca-ondernemers hebben zich ook aan regels te houden. En die gedragen zich normaal.
Geen Stijl is tofquote:En dan schakelen we nu live over naar Almelo. Normaal gebeurt daar nooit wat, maar nu even wel. Een wel heel boze eigenaar van grandcafé De Rechter heeft vanochtend zijn zaak aan De Waag in de fik gestoken, om vervolgens afstand te doen van zijn Opel Zafira. Daarna is hij richting het gemeentehuis gewandeld om daar een aantal mensen in gijzeling te nemen. Een van de gijzelaars is PvdA-wethouder Bert Kuiper die verantwoordelijk is voor volkshuisvesting. De 40-jarige man, luisterend naar de naam Okci-Erdem, zou volgens geruchten gewapend zijn met een gun. Inzet zou een verschil van mening zijn met de gemeente over de horecavergunning. Die is er namelijk niet, maar de zaak is al wel sinds april van dit jaar open. Okci-Erdem kreeg daarop een dwangsom opgelegd en moest voor 1 juni dicht. Maar daar was de eigenaar het blijkbaar niet mee eens. Enfin, arrestatieteams zijn inmiddels ter plekke om in te grijpen. Wordt vervolgd...
Dat klopt volgens mij. Zijn verschillende wagens die daar speciaal voor ingericht zijn. Op discovery zijn daar wel mooie docu's over te vinden hoe sterk zulke wagens zijn en waar ze allemaal tegen bestand zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
JP wordt toch ook in zo'n bak vervoerd? Gezien de beveiliging niet geheel onterecht.
quote:
quote:Update: Op verzoek van de politie heeft TV Oost de live coverage van het stadhuis gestaakt. Meneer de gijzelnemert zat namelijk lekker mee te kijken.
Daar is tegenwoordig echt niet meer zo moeilijk aan te komen hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:10 schreef milagro het volgende:
kan me de frustratie en wanhoop voorstellen van een ondernemer die onterecht dwars gezeten wordt... het doorslaan kan ik ook voorstellen. tot op zekere hoogte, echter wat het weer dubieus maakt, is dat de man blijkbaar een wapen bezit, hetgeen dubieus milieu doet vermoeden en ms ook weer dubieuze zaakjes.... maar ja, wie weet is een wapen tegenwoordig wel een veilgiheidsvereiste als horecaondernemer, avondwinkel, pompstationwinkel
Ik vind eerlijk gezegd geen enkele reden legitiem om een wapen te dragen. Daar komt altijd ellende van.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:10 schreef milagro het volgende:
[..]
kan me de frustratie en wanhoop voorstellen van een ondernemer die onterecht dwars gezeten wordt... het doorslaan kan ik ook voorstellen. tot op zekere hoogte, echter wat het weer dubieus maakt, is dat de man blijkbaar een wapen bezit, hetgeen dubieus milieu doet vermoeden en ms ook weer dubieuze zaakjes.... maar ja, wie weet is een wapen tegenwoordig wel een veilgiheidsvereiste als horecaondernemer, avondwinkel, pompstationwinkel
nee, dat weet ik, maar de intentie om eraan te komen is natuurlijk wel dubieus al, en doet vermoeden wat ik zei... ik bedoel, niet iedereen gaat meteen een wapen regelen om zijn recht te halenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig echt niet meer zo moeilijk aan te komen hoor.
Tja, er liep ook nog een onderzoek inzake de wet BIBOB, dat zou dus criminele banden kunnen veronderstellen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:10 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Ambtenaren denken dat ze de wijsheid in pacht hebben, gewoon eens luisteren naar de burgers doet wonderen.
quote:Niet goed natuurlijk, maar met alle regeltjes in dit land snap je dat kleine ondernemers tot wanhoop gedreven worden. Ongetwijfeld een PvdA wethouder....
quote:net goed aanpakken die machthebbers. moesten ze in den haag ook doen. wij hebben niks meer te zeggen,.
quote:Dit is toch ongelofeljk!, mensen doen maar tegenwoordig,alemaal de schuld van balkeende en zijn linkse aanpak, geert waar ben je? ik hoop dat deze man door het arrestatieteam hard word aangepakt,..gelijk chip in zijn lichaam aanbrengen zodat hij geregistreerd word en dna afgeven deze man mag geen kinderen meer krijgen want dat worden ook criminelen.
quote:die wethouder is ongetwijfeld weer een ambtenaar die het bloed onder de nagels van een hardwerkende ondernemer heeft uitgehaald.
quote:Als je brood van hardwerkende ondernemers pikt en ze het moeilijk maakt om een bedrijf draaiende te houden dan is dit het gevolgd daarvan. Ik hoop dat de wethouder een afgeslacht wordt. Dat zal de 2de kamer wel wakker schudden. Ze moeten eens afblijven van de hardwerkende ondernemers. Niet overgeven, maakt de wethouder af. Binnen 5 jaar ben je vrij vanwege ontoerekeningsvatbaar!
quote:Die wethouder zal best op persoonlijke titel getracht hebben die ondernemer te slachten... en dit is het resultaat!! Komt door de fascistische houding van ambtenaren!!
quote:Eindelijk eens iemand die durft die overbetaalde overbodige ambtenaartjes aan te pakken!
quote:En dit zal vaker gebeuren zolang de overheid de hardwerkende burgers blijft uitknijpen. De maat is een keer vol, en worden die zakkenvullers een keertje aangepakt. Ik kan het me heel goed voorstellen. Tijd voor een revolutie
quote:Kan me goed voorstellen dat deze man zwaar gefrustreerd is door toedoen van de huidige amtenarij in dit regeltjes land.Stem daarom PVV!!! dat is tot nu toe de enige partij die daar daadwerkelijk iets aan wil doen.Er moet echt een keer de bezem doorheen!!!!
quote:Tja , ik heb gččn medelijden met deze man! Dit is nog maar een begin...De Nederlander wordt eindelijk wakker en accepteerd het misdadige gedrag niet meer van ambtenaren en regerings leiders.Eindelijk!
quote:Waarom staan er arrestatie teams klaar? Laat die PVDA wethouder lekker zitten, komt vanzelf wel een keertje vrij.
klopt, maar ja, ik denk soms wel eens, zoals met die vermoorde jonge Turkse avondwinkelier, die kort voor zijn dood bij Prem nog aan de noodklok trok, had hij er maar 1 gehad toen die laatste keer...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd geen enkele reden legitiem om een wapen te dragen. Daar komt altijd ellende van.
Stuk voor stuk kansloze reactiesquote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
Telegraafreacties weer:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Welles-nietes? Jij bent degene die suggereert dat die ondernemer 'welwillend' is en door bureaucratie 'vergifitigd' is...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je het niet erg vind heb ik geen zin in deze welles-nietes discussie.
En dan ook nog DIT zeggen...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Duh, zoiets hebben ze nog nooit meegemaakt daar![]()
Niet?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:17 schreef Incolumis het volgende:
sinds wanneer praten we Haags in Almelo?
uit Turkulo waarschijnlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar komt deze tokkie vandaanNiet uit Almelo
Mischien is ie wel gewoon lid van een schietclub en heeft ie helemaal legaal een vuurwapen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat weet ik, maar de intentie om eraan te komen is natuurlijk wel dubieus al, en doet vermoeden wat ik zei... ik bedoel, niet iedereen gaat meteen een wapen regelen om zijn recht te halen
Ik vind iets zielig ook vanwege de gevolgen die hij alleen maar erger maakt zo. Jij vindt het totaal niet zielig. Kunnen we nog een paar uur over blijven steggelen. Maar dat heeft weinig zin lijkt me.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
Welles-nietes?
Verschrikkelijk verhaal was dat inderdaad. Al had een wapen niet per definitie zijn leven hoeven redden.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:16 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, maar ja, ik denk soms wel eens, zoals met die vermoorde jonge Turkse avondwinkelier, die kort voor zijn dood bij Prem nog aan de noodklok trok, had hij er maar 1 gehad toen die laatste keer...
Als hij er woont wel, neanderthaler.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar komt deze tokkie vandaanNiet uit Almelo
hmm, ik zou het als een voorteken beschouwenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Overigens wel een grappig beeld van die 2 tokkies die in ondertrouw wilden vandaag. Zichtbaar aangeslagen door het feit dat het gemeentehuis vandaag waarschijnlijk niet open zal zijn
Ik bedoelde meer die mevrouw met dr Haagse/Rotterdamse accent.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef zwaaibaai het volgende:
Als hij er woont wel, neanderthaler.
kijk eerst effe TV Oost voordat je een bericht plaats aub. het ging over een interview met mensen die in ondertrouw gingen toen die turk langskwamquote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Als hij er woont wel, neanderthaler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |