meldt zichquote:Op maandag 16 juni 2008 11:13 schreef Koskettimet het volgende:
Dankzij vraagstellingen die op zo'n onlogische manier worden gesteld. Bah!
En ik heb nog wel keihard geleerd, zo irritant!
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.
Driewerf bah!
quote:
Ik draai helemaal nergens omheen. Je hebt gewoon geen argumenten meer en geeft mij daarvan de schuld. Logisch dat je baalt hoor, maar ga niet mij voor rotte vis uitmaken als de fout bij jezelf ligt.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Je draait er om heen. Laat ook maar. Met jou valt niet te discussieren.
Ik baal gewoon.
Cum laude is gewoon korter dan hoger dan een 8 over alle vakken gemiddeld dus ja...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Allejezus, wat een nietszeggend statementEr bestaat niet zoiets als 'cum laude' slagen voor het gymnasium. Cum laude slagen doe je op een universiteit. Als scholen het al hanteren, dan zijn de criteria voor iedere school weer anders. Het zegt dus geen ene zak
Die vraag is voor meerdere uitleg vatbaar, en dus zijn ook meerdere antwoorden mogelijk. Maar ja, dat is vast te hoog gegrepen voor de intellectuele lichtgewichten van het CBR.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Asgard het volgende:
Ik heb het ook in één keer gehaald, maar sommige vragen worden echt te achterlijk gesteld.
Zoals een voorbeeld die eerder werd aangehaald hier, over dat besneeuwde weg en of je er 80 MOCHT. Je mag er wel 80, maar dan rekenen ze het fout omdat het besneeuwd is... Maar nog MAG het op DAT STUKJE WEG wel.
Maar ja, better luck next time TS
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die vraag is voor meerdere uitleg vatbaar, en dus zijn ook meerdere antwoorden mogelijk. Maar ja, dat is vast te hoog gegrepen voor de intellectuele lichtgewichten van het CBR.
LEES nou eens een keer en DENK nou eens een keer sociaal na ofzo!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik draai helemaal nergens omheen. Je hebt gewoon geen argumenten meer en geeft mij daarvan de schuld. Logisch dat je baalt hoor, maar ga niet mij voor rotte vis uitmaken als de fout bij jezelf ligt.
En ook allemaal in 1 keerquote:Op maandag 16 juni 2008 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo even lekker rondje rijden met mijn auto. WANT IK HEB MIJN THEORIE (en praktijk) LEKKER WEL GEHAALD, PAUPERT.
cd-roms??? wat is dat?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Overduidelijke instinkers waar je niet in had hoeven stinken als je geoefend had met cd-roms van de ANWB
.
Sorry, dit moet even;quote:Op maandag 16 juni 2008 11:13 schreef Koskettimet het volgende:
Dankzij vraagstellingen die op zo'n onlogische manier worden gesteld. Bah!
En ik heb nog wel keihard geleerd, zo irritant!
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.
Driewerf bah!
Theorie dan toch zeker wel in 1 keer....quote:
Theorie in 2 keerquote:Op maandag 16 juni 2008 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Theorie dan toch zeker wel in 1 keer....
Ik praktijk ook pas in 3 maar ja daar gaat dit topic niet over![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Gedurfd op fok. Iedereen hier zit op de uni en haalde zijn praktijk+theorie in 1x
Net zoals dat friet hé.. stelletje belgenneukersquote:Op maandag 16 juni 2008 11:27 schreef MetalSonic het volgende:
de overheid van België zit erachter, het is één groot complot
ot: ben ook wel eens gezakt maarja gewoon te weinig geleerd
Ach uni en theorie in 1x voldoe ik wel aanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Gedurfd op fok. Iedereen hier zit op de uni en haalde zijn praktijk+theorie in 1x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |