quote:
Dus als je in een relatie zit kan je niet je eigen ding doen? Dan snap ik wel dat je relaties fout gaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pff... een relatie is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Wil nu gewoon even lekker mijn eigen ding doen (wat dan wel weer erg Viva-achtig klinkt) en vooral geen gezeik aan mijn hoofd.
Nou ja, een goeie kop, intelligentie, onderhoudend en grappig zijn, dat is natuurlijk nog maar het topje van de ijsberg. Het kan net zo goed een hufter zijn natuurlijk..quote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, de herkenning! zo leuk, en toch alleen...alsof de goden vinden dat er ook zoiets als 'te veel van het goede' bestaat...
Dat is niet de bedoeling in een relatie nee. Daarom is het ook geen relatie meer.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dus als je in een relatie zit kan je niet je eigen ding doen? Dan snap ik wel dat je relaties fout gaan.
Ik sta ervan te kijken dat de meesten complete waslijsten van wensen hebben, jezus...dan is er niemand die daar aan voldoet.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
Ha, de lijstjes zijn weer terug!
Leuk te lezen wat jullie zoeken. Maar om het eens over een andere boeg te gooien, post nou eens een lijstje waarin je jezelf beschrijft? Misschien is er in dit topic wel een match, je weet het niet. In elk geva is Kasta voor bijna iedere vrouw hier wel een match, zolang ze niet meteen met de benen wijd gaat, that is
Nou, dan zijn jouw en mijn idee van een relatie toch erg verschillend.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling in een relatie nee. Daarom is het ook geen relatie meer.
Jawel, Kastaquote:Op maandag 16 juni 2008 13:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik sta ervan te kijken dat de meesten complete waslijsten van wensen hebben, jezus...dan is er niemand die daar aan voldoet.
dat sowieso....en wat jij onderhoudend en grappig vind, kan een ander best saai en humorloos vinden...iedereen wil in feite nl hetzelfde, maar wie daaraan voldoet, is voor iedereen anders...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, een goeie kop, intelligentie, onderhoudend en grappig zijn, dat is natuurlijk nog maar het topje van de ijsberg. Het kan net zo goed een hufter zijn natuurlijk..
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
Leuk te lezen wat jullie zoeken. Maar om het eens over een andere boeg te gooien, post nou eens een lijstje waarin je jezelf beschrijft? Misschien is er in dit topic wel een match, je weet het niet. In elk geva is Kasta voor bijna iedere vrouw hier wel een match, zolang ze niet meteen met de benen wijd gaat, that is
Gaan we dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
Nee, dat vond ik dus ook. Je moet elkaar de ruimte geven om ook een eigen leven te hebben, niet alleen je relatie. In mijn vorige relatie werd dat steeds minder, en kon ik op een gegeven moment niet doen wat ík wilde. En ik ben hondstrouw in een relatie, dus jaloezie is dan voor mijn gevoel al snel misplaatst. Kortom, ik vind net als jij dat dat niet is hoe een relatie moet zijn, en ben dus ook bij hem weggegaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, dan zijn jouw en mijn idee van een relatie toch erg verschillend.
Dat werkt toch verstikkend, als je niet eens je eigen ding kan doen? Je hoeft toch niet alles samen te doen?
samengevat: rookt, feest, zuipt, bot en je kan je mond niet houden?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
Nou, als ik dan toch bezig ben met lijstjes..
Ik;Ik praat graag en veel. Na mijn eerste sigaret 's ochtends begin ik en ik stop pas als ik 's avonds in coma lig.. Moet je tegen kunnen, maar kan ook heel gezellig zijn. Ik hou van gezelligheid. Bij mij is het een zoete inval, iedereen kan mee-eten, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Soms vind ik het lekker om alleen te zijn en wat aan te klooien in huis, en daar neem ik dan ook de tijd voor. Bezoek graag party's, van alles en nog wat, ik heb het overal leuk. Het enige waar ik echt gillend bij wegren is Après-ski muziek. Mocht ik onverhoop toch op zo'n feest terecht komen, dan rest me maar 1 ding; Drank.
En laat ik daar nou nét niet vies van zijn. In mijn eentje drink ik bijna niet, maar met vrienden ben ik toch niet echt vies van een drankje. Of 3, 4, 5..
Verder ben ik vooral erg bot, maar wel eerlijk. Moet je ook tegen kunnen.
Zal ik je heel eerlijk opbiechten dat ik hetzelfde bedacht toen ik het na het posten nog eens teruglas?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
samengevat: rookt, feest, zuipt, bot en je kan je mond niet houden?
Op zich zijn de wensen allemaal heel redelijk en heeft bijna iedereen wel een basislijst.. alleen als je het gaat uitschrijven, lijkt het ineens zo veelquote:Op maandag 16 juni 2008 13:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik sta ervan te kijken dat de meesten complete waslijsten van wensen hebben, jezus...dan is er niemand die daar aan voldoet.
mooie samenvatting zoquote:Op maandag 16 juni 2008 13:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
samengevat: rookt, feest, zuipt, bot en je kan je mond niet houden?
en als bijkomend voordeel: je kan in de praktijk alleen maar meevallenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal ik je heel eerlijk opbiechten dat ik hetzelfde bedacht toen ik het na het posten nog eens teruglas?![]()
Maar dit is de korte, eerlijke versie. Take it or leave it, ik ben namelijk ook heel lief, dat is ook niet geheel onbelangrijk.
Tja, aan eerlijkheid ontbreekt het me in ieder geval niet...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en als bijkomend voordeel: je kan in de praktijk alleen maar meevallen
er is meestal minder mis met de lijst, dan met het feit dat dat hele ding zo uit het hoofd wordt uitgeschreven...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op zich zijn de wensen allemaal heel redelijk en heeft bijna iedereen wel een basislijst.. alleen als je het gaat uitschrijven, lijkt het ineens zo veel
ik wantrouw mensen die te vaak zeggen hoe eerlijk ze zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, aan eerlijkheid ontbreekt het me in ieder geval niet...
jij weet ook wel wat je wilquote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er is meestal minder mis met de lijst, dan met het feit dat dat hele ding zo uit het hoofd wordt uitgeschreven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |