abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 12:10:02 #51
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59428196
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
nee sorry, vrouwen zijn leuker om te zien

iemand nog een leuke zwart harige die vind ik ook wel aantrekklijk
op 1 of andere manier zitten daar heel vaak de leuke meiden onder verstopt
Zwart haar, en dan in een boblijn
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 16 juni 2008 @ 12:11:20 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59428236
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu, iemand die zich geroepen voelt een knappe man te posten?
Clive Owen is mijn nieuwe held:

En die film is ook hilarisch leuk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59428241
Intelligent, niet echt een directe eis die ik zal stellen eerlijk gezegd.
Voor mij de prios:
- Grappig
- Leuk in omgang
- Geen zelfmedelijden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59428287
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zwart haar, en dan in een boblijn
boblijn hoeft niet perse
laatst een leuke meid met zwart haar gezien, lang en in staart zag er ook tof uit
heb fotos van haar moeten maken voor een opdracht en die heb ik ook naar haar doorgestuurd. Maar zijn leuke fotos dat wel
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  maandag 16 juni 2008 @ 12:24:51 #55
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59428635
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

boblijn hoeft niet perse
laatst een leuke meid met zwart haar gezien, lang en in staart zag er ook tof uit
heb fotos van haar moeten maken voor een opdracht en die heb ik ook naar haar doorgestuurd. Maar zijn leuke fotos dat wel

Een rode boblijn!

En in het zwart:

maandag 16 juni 2008 @ 12:26:11 #56
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59428684
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu, iemand die zich geroepen voelt een knappe man te posten?
Ik zou best willen, maar ik heb niets met mannen eigenlijk.

Oh wacht ff, ego strelend zijn wij als mannen natuurlijk geacht onze eigen foto te plaatsen zeker
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59428716
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een rode boblijn!
die lijn doet me aan iemand denken die ik ook ken
ook een leuke vrouw, maar helaas lesbisch
Ik luister NL-Talig
  maandag 16 juni 2008 @ 12:27:34 #58
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59428734
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik zou best willen, maar ik heb niets met mannen eigenlijk.

Oh wacht ff, ego strelend zijn wij als mannen natuurlijk geacht onze eigen foto te plaatsen zeker
Ehm, dat bedoelde ik niet, maar als je dat wil...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 16 juni 2008 @ 12:38:48 #59
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59429073
Mijn eisenpakket (globaal):
  • Van muziek/festivals houden.
  • Kunnen genieten van eten, niet altijd lettend op calorieën enzo.
  • Uitstraling hebben, zonder scoor je gewoon niet.
  • Niet teveel in hokjes denken en creativiteit waarderen.
  • Extravert zijn, anders sneeuwt ie gegarandeerd onder.
  • Een nacht kunnen doorhalen.
  • Drank nuttigen, bij voorkeur sterke drank.
  • Werk kunnen loslaten zodra de werktijd erop zit.
  • Mij m'n vrijheid en eigenaardigheden gunnen, kortom; mij gewoon niet willen veranderen.
  • Vanuit het niets dingen ondernemen zonder af te vragen of het wel kan/mag enz.
  • Een overdosis energie hebben, wel nodig met mij.
  • Makkelijke prater over verschillende onderwerpen, zonder angst om iets fout te zeggen.
  • Overduidelijk een gevoel voor humor bezitten.
  • Niet teveel dat typische meisjes-meisje zijn (ook voor jongens ), daar heb ik echt een grafhekel aan.
  • Zelfverzekerd zijnde en dat ook uitstralend.
  • Bij voorkeur bezig met tekenen/fotografie/muziek/kledingontwerp, dan scoor je extra punten.
  • Roken, modegeil, typische zondag op de bank film kijker, Ajax fan en iemand die constant vooroordelen heeft over andere zullen nooit m'n partner kunnen worden, al valt dit nog wel aan te vullen met een waslijst.

Valt best mee toch (:')!), en tuurlijk hoeft diegene niet op alles te scoren, dan zou ik mezelf teveel in de vingers snijden en teveel leuke figuren laten lopen.
    Maar als je in een relatie zit zal je veel tijd samen doorbrengen en dan heb ik er geen trek in om constant mezelf te moeten aanpassen, zaken te doen die me gewoon niets boeien en wat ik totaal anders waardeer.
    Vandaar dus dat veel zaken echt wel overeen moeten komen met mezelf, omdat ik me anders (al dan niet na verloop van tijd) ga irriteren en frustreren aan de ander en de relatie opzich en dan zou het alleen maar oneerlijk zijn naar mezelf en diegene toe omdat het gewoon geen kans van slagen heeft.

Zo heb ik eens een relatie gehad (geen lang en gelukkig leven btw ) waarbij we beiden dusdanig veel verschilde dat ik me af en toe echt afvroeg wat ik nou in haar zag, buiten de lichamelijke aantrekkingskracht, zou het nu nog niet weten trouwens.
    Iemand die in alles afwijkt van hetgeen je zelf leuk vind om te doen zal je gewoon niet gelukkig maken en m'n wereld verbreden met andere interesses en gedachten deed ze al helemaal niet.
  •   maandag 16 juni 2008 @ 12:49:18 #60
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_59429410
    Overigens vind ik deze dame echt iets hebben qua uitstraling, zeker tijdens haar concerten (op die in Paradiso na dan ) straalt ze zoveel energie en vrolijkheid uit, dat het gewoon aanstekelijk werkt.
    Dat soort meiden zou ik dan wel wat vaker willen treffen.
    pi_59429463
    Mijn uitgebreide "eisen"-lijstje is ook wel een stúk uitgebreider..
    Komt ie:

• Gevoel voor humor, zoals al genoemd. Ik wil om hem moeten lachen, en aangezien ik zelf ook wel van een geintje hou, moeten we wel aan elkaar gewaagd zijn natuurlijk.
  • Hij moet net als ik wel houden van een beetje feest. Ik vind alles leuk, ga naar van alles, van Ground Zero tot Lowlands, en alles wat daar tussen zit. Hoeft echt niet van dezelfde muziek te houden, als hij maar net als ik overal een leuke avond kan hebben.
  • Een dosis intelligentie stel ik op prijs. Het klinkt oppervlakkig, maar ik moet niet het idee hebben dat ik met een ontzettend domme vent aan het lullen ben. Knap ik op af.
  • Hij moet er tegen kunnen dat ik veel (en dan bedoel ik VEEEEEL) praat. Nóg beter als hij ook zo is, hoewel dat voor de rest van de omgeving misschien wel een tikkeltje too much is..
  • Als hij kan koken, fijn. Niks fijners dan een vent die zo op zijn tijd een lekker maaltje in elkaar flanst voor je. Maar.. Hij moet niet beter in koken zijn dan ik. Ik ben een afschuwelijke huisvrouw, maar ik kan wel heel goed koken. Als dat wegvalt...
  • Niet te preuts. In bed af en toe wat nieuws willen proberen is niet verkeerd. Zolang het niet ál te gek is.
    En hij moet in bed een beetje dominant zijn. Het feit dat ik dat zelf al ben, wil niet zeggen dat ik het vervelend vind om ook gewoon eens overrompeld te worden.
  • Ambitie. En dan niet als in; hij moet een vreselijk goede baan hebben en een dikke auto onder zijn kont. Als ik dat wil, dan moet ik daar zelf voor zorgen. Ik bedoel meer de wíl om iets van je leven te maken en te doen wat je leuk vindt.

Denk dat dit het wel ongeveer was. Dit is wel een lijstje wat van toepassing is op eventueel relatie-material, en nu ff niet van toepassing.
  • [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
      maandag 16 juni 2008 @ 12:59:53 #62
    182621 JamesBrownie
    Op veler verzoek
    pi_59429698
    Ik heb er nog niet zo over nagedacht... Ben da ook niet op zoek

Ik wil iemand met wie ik kan praten, die het zegt als hem iets dwarszit ipv dingen op te kroppen en iemand die naar me luistert en er voor me is als ik hem nodig heb.
    Iemand die het gevoel heeft dat hij iets nuttigs doet, maakt niet zoveel uit waarin.

Verder zal ik het wel bedenken als ik langer single ben
    pi_59429788
    Ik ben ook niet op zoek, integendeel. Ik kom net uit een lange relatie en ben daardoor gaan denken wat ik echt wél en echt níet wil in een volgende relatie.

Voorlopig neem ik ook wel genoegen met iemand die leuk genoeg is als SV, maar niet leuk genoeg als partner.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    pi_59429875
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mmm.. ja, je staat er versteld van hoeveel mannen die combinatie niet hebben.
    Er zijn gewoon zo ontzettend veel mannen die gewoon niet begrijpen dat stoerdoenerij niet iets is waar vrouwen op vallen, maar dat het om o.a. die 3 dingen gaat. En een goeie kop erop zou ook fijn zijn.
    Nah, ik durf wel te beweren dat ik alledrie de eigenschappen toch wel in behoorlijke mate bezit.
    I was an atheist until I realized I was God
      maandag 16 juni 2008 @ 13:06:31 #65
    182621 JamesBrownie
    Op veler verzoek
    pi_59429910
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef Kluts het volgende:
    Ik ben ook niet op zoek, integendeel. Ik kom net uit een lange relatie en ben daardoor gaan denken wat ik echt wél en echt níet wil in een volgende relatie.

Ik kom er ook net uit, maar heb daar verder nog niet zo over nagedacht, misschien omdat het het laatste is wat ik wil nu.
    Alleen dat ik iemand nodig heb die me steunt is wel een belangrijke (ben ziek geweest in feb, hij maakte zich zorgen en uitte dat door constant boos te zijn dat wist ik al langer trouwens, maar dat t zo erg was...)
      maandag 16 juni 2008 @ 13:10:21 #66
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_59430034
    ik voldoe over het algemeen wel aan de lijstjes....nu nog een vrouw die aan mijn lijstje voldoet

ofwel: tvp
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_59430055
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ik durf wel te beweren dat ik alledrie de eigenschappen toch wel in behoorlijke mate bezit.
    Kijk, met jou kan ik praten. Leuke kop ook trouwens, kortom, je bent het levende bewijs dat zulke mannen nog bestaan!
    pi_59430089
    Ik vind dat ik geen humor heb, echter als ik "simpele , lieve" grappen maak dan lacht menig vrouw, terwijl ik het gewoon echt duffe humor vind.

Ik hou meer van banale, grovere humor, echter vrouwen vinden dat vaak te lomp en niet leuk.
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
      maandag 16 juni 2008 @ 13:13:05 #69
    182621 JamesBrownie
    Op veler verzoek
    pi_59430130
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:10 schreef Abbadon het volgende:
    ik voldoe over het algemeen wel aan de lijstjes....nu nog een vrouw die aan mijn lijstje voldoet

ofwel: tvp
    *meldt

pi_59430132
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Kijk, met jou kan ik praten. Leuke kop ook trouwens, kortom, je bent het levende bewijs dat zulke mannen nog bestaan!
    Nah geweldig, ik heb er echter geen ruk aan als er geen bijpassende vrouwen bestaan .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_59430144
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik kom er ook net uit, maar heb daar verder nog niet zo over nagedacht, misschien omdat het het laatste is wat ik wil nu.
    Alleen dat ik iemand nodig heb die me steunt is wel een belangrijke (ben ziek geweest in feb, hij maakte zich zorgen en uitte dat door constant boos te zijn dat wist ik al langer trouwens, maar dat t zo erg was...)
    Pff... een relatie is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Wil nu gewoon even lekker mijn eigen ding doen (wat dan wel weer erg Viva-achtig klinkt) en vooral geen gezeik aan mijn hoofd.
    pi_59430159
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah geweldig, ik heb er echter geen ruk aan als er geen bijpassende vrouwen bestaan .
    Wat is in jouw ogen een bijpassende vrouw dan?
      maandag 16 juni 2008 @ 13:15:00 #73
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_59430186
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat is in jouw ogen een bijpassende vrouw dan?
    Eentje zonder kilo's issues?
    For great justice!
      maandag 16 juni 2008 @ 13:16:50 #74
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_59430237
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

oh, de herkenning! zo leuk, en toch alleen...alsof de goden vinden dat er ook zoiets als 'te veel van het goede' bestaat...
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
      maandag 16 juni 2008 @ 13:20:08 #75
    182621 JamesBrownie
    Op veler verzoek
    pi_59430319
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')