Ze zijn in 2002 vierde geworden door alles te verliezenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Triggershot het volgende:
Alsof Turken ooit een wedstrijd hebben gewonnen.
geak, lekker kebab vretenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef Stienn het volgende:
Nee, dan gaan we met z'n alle de shoarma boer overvallen!
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze zijn in 2002 vierde derde geworden door alles te verliezen![]()
quote:
Droom lekker verder. Kroatië is nu superieur aan Tsjechië. Ik zie het somber in voor jullie. Ik voorspel een halve finale Duitsland - Kroatië.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef Fener het volgende:
Is beste mogelijk want Kroatie is van hetzelfde kaliber als Tsjechie + geen Koller. Dus als ze in de halve finale een beetje geluk hebben waarom niet
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:04 schreef DANILXL het volgende:
als nederland verliest en de turken gaan juichend toeterend en met de vlag wapperen sta ik ABSOLUUT niet voor mezelf in. dat wordt helemaal rellen, terwijl ik absoluut geen vechtersbaas ben
Kroatie is nog wel een niveautje hoger dan Tsjechie en daarna is er altijd nog de winnaar van Portugal tegen waarschijnlijk Duitsland. Alles is mogelijk natuurlijk, maar het gaat lastig worden. Nederland staat natuurlijk ook nog lang niet in de finale.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef Fener het volgende:
Is beste mogelijk want Kroatie is van hetzelfde kaliber als Tsjechie + geen Koller. Dus als ze in de halve finale een beetje geluk hebben waarom niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |