Ze zijn in 2002 vierde geworden door alles te verliezenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Triggershot het volgende:
Alsof Turken ooit een wedstrijd hebben gewonnen.
geak, lekker kebab vretenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef Stienn het volgende:
Nee, dan gaan we met z'n alle de shoarma boer overvallen!
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze zijn in 2002 vierde derde geworden door alles te verliezen![]()
quote:
Droom lekker verder. Kroatië is nu superieur aan Tsjechië. Ik zie het somber in voor jullie. Ik voorspel een halve finale Duitsland - Kroatië.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef Fener het volgende:
Is beste mogelijk want Kroatie is van hetzelfde kaliber als Tsjechie + geen Koller. Dus als ze in de halve finale een beetje geluk hebben waarom niet
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:04 schreef DANILXL het volgende:
als nederland verliest en de turken gaan juichend toeterend en met de vlag wapperen sta ik ABSOLUUT niet voor mezelf in. dat wordt helemaal rellen, terwijl ik absoluut geen vechtersbaas ben
Kroatie is nog wel een niveautje hoger dan Tsjechie en daarna is er altijd nog de winnaar van Portugal tegen waarschijnlijk Duitsland. Alles is mogelijk natuurlijk, maar het gaat lastig worden. Nederland staat natuurlijk ook nog lang niet in de finale.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef Fener het volgende:
Is beste mogelijk want Kroatie is van hetzelfde kaliber als Tsjechie + geen Koller. Dus als ze in de halve finale een beetje geluk hebben waarom niet
Geen angst.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Xebber het volgende:
Als Turkije het EK2008 wint, ga ik een week shoarma vreten.
Servet, yep, dat is nog géén tafellaken.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:34 schreef BB-King het volgende:
Op elke positie heeft Nederland betere spelers dus ik teken er voor.
Ja zelfs onze Mathijsen is een Baresi vergeleken die houthakkert Servet.![]()
Zeker zo een kantoorpik die veel geld heeft, maar nooit echte liefde heeft gehad..quote:Op maandag 16 juni 2008 01:19 schreef DANILXL het volgende:
[..]
moet je niet naar bed? morgen moet je weer straatstenen leggen en plantsoentjes bijwerken. pauper
Hoi Nerd, en nee hoor ik hoef morgen ochtend helemaal niets. Heb net mijn diploma binnen dus ik kan een paar weekjes lekker relaxen.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:29 schreef DANILXL het volgende:
[..]![]()
als we toch gaan generaliseren
beter een nerd dan een ...
slaap lekker
Istanbul ligt deels in Europa. 70% van de Russische bevolking woont in Europa.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:50 schreef pepu het volgende:
Ach, ze komen NOOIT in de finale.
Hoezo mogen ze al meedoen in EU-wedstrijden?
Dit geldt ook voor Rusland.
Ik snap het niet.
nee, ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen op een forum waar de ene spelfout nog erger is dan de andere.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoi Nerd, en nee hoor ik hoef morgen ochtend helemaal niets. Heb net mijn diploma binnen dus ik kan een paar weekjes lekker relaxen.
Nu we het toch over school hebben, heb jij nooit geleerd om hoofdletters te gebruiken?
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:59 schreef DrDentz het volgende:
hun keeper kreeg rood en nu moeten ze de bejaarde Rustu Recber opstellen
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:59 schreef DrDentz het volgende:
hun keeper kreeg rood en nu moeten ze de bejaarde Rustu Recber opstellen
Omdat die landen lid zijn van de UEFA, de organisator van het toernooi.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:50 schreef pepu het volgende:
Hoezo mogen ze al meedoen in EU-wedstrijden?
Dit geldt ook voor Rusland.
Ik snap het niet.
Israel zit overal in?quote:Op maandag 16 juni 2008 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Israel is ook lid van de UEFA, wat vind je daarvan pepu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |