Awwww sorryquote:
MOET JE DE AIRCO OP KANTOOR AANZETTEN!!!!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MOET JE DE AIRCO OP KANTOOR AANZETTEN!!!!![]()
![]()
![]()
!!11!!!!11!!!!11!!!!!
Geen probleem.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef babette21 het volgende:
ATB ik heb je boek ontvangen!
ziet er leuk uit, onwijs bedankt!!
quote:
En daar loop je dan ook straal voorbij?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Je hebt ze ook met zo'n multiinstrument van drum/blaas/triangel en weet ik veel wat...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
?quote:Kotsen voor de blikken!
Nou als je bij het roeien een blik (eerste prijs) haalt dan moet je daar veel moeite voor doen. Dus helemaal kapot gaan en dus eigenlijk kotsende over de finish.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij
[..]
?
Aha. Yuk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou als je bij het roeien een blik (eerste prijs) haalt dan moet je daar veel moeite voor doen. Dus helemaal kapot gaan en dus eigenlijk kotsende over de finish.
Zodoende.
Spreekwoordelijkquote:
Je hebt nog niet eens gekotst voor een blik?quote:
Neen, de 28ste weer, en 4 & 6 juli. In een acht dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens gekotst voor een blik?
Dan zou ik niet vooraan gaan zitten. Je weet maar nooit of die andere zeven nog gaan kotsen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, de 28ste weer, en 4 & 6 juli. In een acht dus ik ben benieuwd
Als je vooraan zit heb je gelukquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik niet vooraan gaan zitten. Je weet maar nooit of die andere zeven nog gaan kotsen!
En dan zo'n zielige blik d'r bijquote:
En dan rondlopen in de duurste kledingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan zo'n zielige blik d'r bij
Ja, want dat is de traditiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En daar loop je dan ook straal voorbij?
Je was juist zo op de gezonde toerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb honger. Er werd net chips uitgedeeld en ik heb nu meer honger
En ja wij eten dagelijks wel wat lekkers hier op kantoor... koekjes... chips...
Ben een paar kilo aangekomen weerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je was juist zo op de gezonde toer
Brabant is bad mmmkay
Dat roken heft het andere op?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben een paar kilo aangekomen weer
Komt omdat ik geen tijd meer heb voor het sporten
En bier opeens erg erg lekker vind![]()
Maar goed, ik rook tegenwoordig aardig wat dus
Ach, ik zit niet zo vaak meer aan de snoep en zoquote:
Pas op!!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef Dizer het volgende:
Ben een paar kilo aangekomen weer
Komt omdat ik geen tijd meer heb voor het sporten
En bier opeens erg erg lekker vind![]()
Maar goed, ik rook tegenwoordig aardig wat dus
Mja, geen ideale tijden neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik zit niet zo vaak meer aan de snoep en zo.
Nee ik eet nog steeds hardstikke gezond, alleen vlak voor het slapen gaan.. maar dat krijg je als je rond 21 uur pas thuis komt en om 5 uur er alweer uit moet
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Pas op!!!!![]()
![]()
Straks zie je er precies zo uit als Re![]()
Je hebt een gebrek aan hoofdhaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik krijg geen weerwoord![]()
Niet eens een verwijzing naar mijn gebrek aan hoofdhaar![]()
![]()
quote:
Laat ik het zo zeggen, ik mag over 2,5 jaar ongeveer 500 euro per maand gaan aflossenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef IQM het volgende:
Ik heb nog geen euro geleend van IBG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |