alsof er niets anders te krijgen is voor ¤3500,-quote:
Vast wel, maar zoon koppel/pk prijs verhouding niet, mensen doen net of een motor naar 9999 al afgeschreven is.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
alsof er niets anders te krijgen is voor ¤3500,-
Daarom ook, heeft hier geen nut.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef bvvt het volgende:
moet je je bike hier niet in de verkoop zetten
de [b]titel heb je al goed.......[/b]
Nou niet absoluut niet afgeschreven....quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vast wel, maar zoon koppel/pk prijs verhouding niet, mensen doen net of een motor naar 9999 al afgeschreven is.
Ohw oke, nee 600 cc is na 2 jaar als aixamquote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou niet absoluut niet afgeschreven....
Alleen ik d8 dat je misschien iets sportievers wilde aangezien je de hele boel aan de grond reed.
net een formule blad geschreven, dubbelzijdig en superklein. Morgenochtend tentamen en kan niet kijken in welk lokaal lekker!!!!!
Die Trophy is -zeker in deze setup- sportiever dan iedereen denkt.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nou niet absoluut niet afgeschreven....
Alleen ik d8 dat je misschien iets sportievers wilde aangezien je de hele boel aan de grond reed.
quote:
quote:Droevig nieuws: Gisteren uit luxumburg terug gekomen met een gipsenpoot en een totall-loss motor! Zijn met een bedrijven uitje naar de Ardennen geweest en wat het nu geweest is ik weet het nog steeds niet. (In de Eifel deden we nog veel gekker). Een mooie rechte weg met aan het einde een heuvel zodat je niet kon zien dat de weg er direct achter naar links afboog. Kwam met een flinke snelheid in de wegberm terecht en kon hem niet meer op de weg terugbrengen. Daarna weet ik niets meer, ongeveer 20 minuten buiten westen geweest en mijn vriendin mij maar terug proberen te krijgen. Ik was ook nog aan het "stuipen"dus ze dacht dat ik al heel ver weg was. Kwam uiteindelijk bij en klaagde over pijn in mijn hand en voet. Ben met de Ambu naar het ziekenhuis gebracht en daar constateerden ze haarscheurtjes in mijn middenvoetsbeentjes en een afgescheurde/ingescheurde enkelbanden (binnenkant) Gekneusde ribben en overal blauwe plekken!!!. Mijn beschermengel heeft goed werk gedaan!!! Zeker als je hoord dat er vorige week nog een motorrijder is overleden op het zelfde plekje. De motor gaat vandaag waarschijnlijk naar MVM en dan maar kijken of ik hem nog kan herstellen. Wat eenzooi...
Hou jullie op de hoogte.
erg slim is het ook niet om knetterhard over zo'n blinde heuvel heen te knallen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. leuk met een groepje knallen op onbekend terrein.![]()
[..]
Ben al klaarquote:
True truequote:Op maandag 16 juni 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
erg slim is het ook niet om knetterhard over zo'n blinde heuvel heen te knallen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
True true, klink ook wel als een vaag verhaal heur. Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik kwam van de weg af, na die heuvel en kon er niet meer op komen. Nou dat lijkt me vrij duidelijk....
In de Eiffel doen wel nog veel gekker?
Ga je dan langer van de weg af rijden ofzo
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
True true, klink ook wel als een vaag verhaal heur. Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik kwam van de weg af, na die heuvel en kon er niet meer op komen. Nou dat lijkt me vrij duidelijk....
In de Eiffel doen wel nog veel gekker?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
erg slim is het ook niet om knetterhard over zo'n blinde heuvel heen te knallen?
Leg uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef Snelwagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne vaag..........
Maar hoe zou jij je voelen als je het weekend total out bent geweest?![]()
Zal wel met het tempo te maken hebben.quote:In de Eiffel doen wel nog veel gekker?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leg uit.toch vreemd dat er maar ééntje af is geknald van de groep dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne vaag..........
[..]
Zal wel met het tempo te maken hebben.![]()
Ligt het toch aan de rijder?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Misschien dat de Moto Morini ver, heel ver op kop lag?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef Cageon het volgende:
toch vreemd dat er maar ééntje af is geknald van de groep dan.
Lullig, gelukkig hebben we crashpilots verschillende ervaringsdeskundigen in ons middenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. leuk met een groepje knallen op onbekend terrein.![]()
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lullig, gelukkig hebben we crashpilots verschillende ervaringsdeskundigen in ons midden![]()
This is where Roderick/Worldbeater/Childbeater/IkOokHier/Rib-i/bvvt/stinkie come in
Best een flinke lijst
ja laten we het daar bij houden.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lullig, gelukkig hebben we crashpilots verschillende ervaringsdeskundigen in ons midden![]()
This is where Roderick/Worldbeater/Childbeater/IkOokHier/Rib-i come in
Best een flinke lijst
Mijn Alp, vergeet mijn Alp nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja laten we het daar bij houden.
Ik kan er ook bij, maar werd aangereden. telt dat ook?
BWT een aanrijding met een fietser, was ik vergetenquote:
UItgerust, opgefrist, klaar om de nieuwe week te beginnenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
Enne vaag..........
Vrachtwagen rijdt auto aan, auto slingert mijn baan op, iets te hard in de rem op een nat wegdek. Transalpje totall loss.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BWT een aanrijding met een fietser, was ik vergeten
Stinkie... ook een crashpilot![]()
Enlighten me
w00t?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:10 schreef Snelwagen het volgende:
Ik ben 2x onderuit gegaan met de 400...
En met de 690 1x
Als het net zo spectaculair was als het klinkt, dan mag je van geluk spreken dat je het kan navertellenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vrachtwagen rijdt auto aan, auto slingert mijn baan op, iets te hard in de rem op een nat wegdek. Transalpje totall loss.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
This is where Roderick/Worldbeater/Childbeater/IkOokHier/Rib-i come in
Best een flinke lijst
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
toch vreemd dat er maar ééntje af is geknald van de groep dan.
Indien ik een apart gevoel bij mijn sluitspier zou hebben, dan zou ik de eerste kerel die me met een grijns van oor tot oor aankijkt gigantisch inelkaar trappenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Enne vaag..........
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Indien ik een apart gevoel bij mijn sluitspier zou hebben, dan zou ik de eerste kerel die me met een grijns van oor tot oor aankijkt gigantisch inelkaar trappen![]()
nee die in de modder tel ik niet mee, dat waren Bart en Harold die daar onderuit gingen. Toen Bart zn motor bijna tegen Harold kwam.... Zag er wel spectaculair uit btwquote:Op maandag 16 juni 2008 17:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
w00t?
1x met de 400 was @ meet in de modder?
andere keer met bijna/halve highsider?
[..]
Indien ik een apart gevoel bij mijn sluitspier zou hebben, dan zou ik de eerste kerel die me met een grijns van oor tot oor aankijkt gigantisch inelkaar trappen![]()
Hm ok. Daredevilquote:Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nee die in de modder tel ik niet mee, dat waren Bart en Harold die daar onderuit gingen. Toen Bart zn motor bijna tegen Harold kwam.... Zag er wel spectaculair uit btw![]()
En toen we wegreden viel ik met 5 kmpu in de modder![]()
![]()
Die andere keer was een met een halve highsider ja op de rotonde, vandaag weer een momentje gehad btw (alleen ging goed).
Maar ik ben ook gewoon een x int zand onderuit gegaan met rijden met de 400. Dat ging wel wat harder dan 5 kmpu.
Met de 690 had ik me onderuit geremd, en een auto aangetikt (meer een kusje, alleen wat verf vant voorspatbord). Reed 70 ofzo, gleed bij 25 pas denk ik?
Je kan ook niet vallen. Net als werken en fouten maken. Niet werken is geen optie.quote:
Veel mensen weten de grens niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef Gawaine het volgende:
idd. Ze gaan boven hun kunnen rijden om er bij te horen![]()
Kan je ze niet bijhouden of wordt het je te gortig.....lekker laten gaan
Rib-i!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Al die hendels ookquote:
Naisquote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag helmpje besteld bij Motogoedkoop.nl![]()
[ afbeelding ]
Ook Italiaanse shit.![]()
italiaanse shitquote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hier in Almere zit ik iig ver van de grens afquote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan ook niet vallen. Net als werken en fouten maken. Niet werken is geen optie.![]()
[..]
Veel mensen weten de grens niet.
Of ze denken het te weten en rijden dan rechtdoor in een bocht, of remmen zich onderuit etc.
[..]
Rib-i!
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?quote:[message=9809734,noline]BlueBullYZF schreef op 16 juni 2008 @ 20:15[/message]:
[...]
Ook echt gewoon op reageren, whehe. M'n nekharen gaan alweer overeind staan, alleen bij het zien van je post-gedrag en je naamBrr..
Nope, wel langs drie zaken geweest. Nergens een AGV vastgehouden overigens.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:35 schreef Snelwagen het volgende:
Nais![]()
Wel eerst ff wezen passen en mooi lang lullen met een verkoper in zon winkel?
Rossi replica's.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niceiig niet zo shiny als de meeste agv's
pwned?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, wel langs drie zaken geweest. Nergens een AGV vastgehouden overigens.![]()
Bij Motoport hoorde ik wel een student overrompeld worden door de verkoper.
Budget 300 euro, 400 max, dus hij kreeg een Schuberth op het koppie van 599 euro. En die werd het!![]()
nicequote:
Zwart + wit = altijd goed.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou nog een bijpassend pakkie. Niet blauw.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:15 schreef Cageon het volgende:
blijft erg interessant![]()
:
[ link | afbeelding ]
binnekort gewoon om te kijken maar is vragen of ik op een GSXR600/CBR600RR of iets soortgelijks mag proefrijden.
Wil wel weten hoe dat nou is. Ben bang dat me dat totaal niet ligt.![]()
ja, maar goed dat maakt de TLR ook zo leuk volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hmm je zal de klappen van een twin wel missen maar kwa gewicht plus gooi en smijtwerk ga
je er wel op vooruit
Schuberthquote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, wel langs drie zaken geweest. Nergens een AGV vastgehouden overigens.![]()
Bij Motoport hoorde ik wel een student overrompeld worden door de verkoper.
Budget 300 euro, 400 max, dus hij kreeg een Schuberth op het koppie van 599 euro. En die werd het!![]()
[..]
Rossi replica's.![]()
Even op mijn kop geplakt.![]()
[ afbeelding ]
Niemand is onschuldigquote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien dat je lintworm wel ff naar buiten komt kijken, dan vallen er onschuldige slachtoffers
Mooi helmpjequote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
Kuthelmquote:
Hmmmz ik heb ook een S1....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kuthelm
Mijn S1 na één jaar al versleten onderdelenHelmpje van 1100 gulden
GepWnD door een Duitser
Phatzak had op hem gereageerd.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij kent je niet
Geef hem deze emoticon => [ afbeelding ] <=
Sommige mensen op MFquote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
Phatzak had op hem gereageerd.
Hij reageerd daar weer op, maar kan het topic niet meer terug vinden, is @ MF.
Die gast refereerde naar hicham. (stond een bandit in de grindbak @ nordschleife)
anyways zoiets dus
Maar ik ben best lief toch?![]()
inderdaad een bak met geld voor zo'n s1quote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kuthelm
GepWnD door een Duitser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
inderdaad een bak met geld voor zo'n s1
bij mij is de rubber rand rond het vizier zo goed als compleet weg gebrokkeld
maar erg veel stiller is er niet echt....
enne ik vinde een S1 voor duidelijk onder de 500 euries.
lang leve termaat.Ik heb hem voor ¤325,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.kalsbeekmotoren.nl/Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Zonnevizier-ding, onder het rijden klapt het het zonnevizier ineens naar beneden, ik dacht dat het donker werdquote:Op maandag 16 juni 2008 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hmmmz ik heb ook een S1....
Wat was er kapot? Ik heb hem nu bijna een jaar en bevalt me prima, lekker stil vooral...
Weet ik niet, hoe lief ben jequote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
Phatzak had op hem gereageerd.
Hij reageerd daar weer op, maar kan het topic niet meer terug vinden, is @ MF.
Die gast refereerde naar hicham. (stond een bandit in de grindbak @ nordschleife)
anyways zoiets dus
Maar ik ben best lief toch?![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
inderdaad een bak met geld voor zo'n s1
bij mij is de rubber rand rond het vizier zo goed als compleet weg gebrokkeld
maar erg veel stiller is er niet echt....
enne ik vinde een S1 voor duidelijk onder de 500 euries.
lang leve termaat.Ik wilde het laatste model, kreeg wel gratis een regenvizier of hoe heet dat ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ouwelulleh hellemquote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kuthelm
GepWnD door een Duitser
Make up your mind. [/Cageon]quote:Op maandag 16 juni 2008 22:22 schreef Cageon het volgende:
ja, maar goed dat maakt de TLR ook zo leuk volgens mij.
maar ik wil zo graag t circuit op![]()
Alleen EN EN kan ik niet bekostigen. (de SM erbij voor op de weg af en toe wel, dat scheelt nogal in maandelijkse kosten)
Duidelijk anders afgewerkt, heb er nog even naar gekeken.quote:
Maar je rijdt er al acht jaar mee?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef Rib-i het volgende:
Kuthelm
In kilometers mischien welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Make up your mind. [/Cageon]![]()
[..]
Duidelijk anders afgewerkt, heb er nog even naar gekeken.
Vond het gewoon too much.Kwaliteit zal wel goed zijn.
![]()
[..]
Maar je rijdt er al acht jaar mee?
Yea yea, na de croix en ternois trip.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Make up your mind. [/Cageon]![]()
[..]
Duidelijk anders afgewerkt, heb er nog even naar gekeken.
Vond het gewoon too much.Kwaliteit zal wel goed zijn.
![]()
[..]
Maar je rijdt er al acht jaar mee?
Tuuuuurlijk, daarom heb ik nog geen andere motor gekochtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yea yea, na de croix en ternois trip.![]()
Tot die tijd zullen jullie mijn gekwijl nog aan moeten zien
Het willen zal vast beter voelen dan het ook echt hebben.
Ik dacht dat het aan die vrouw met de deegroller lagquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk, daarom heb ik nog geen andere motor gekocht
Het gevoel van willen is veel leuker dan het gevoel van hebben
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan die vrouw met de deegroller lag welgevormde carbon gitaar lag![]()
![]()
ze hebben al genoeg aan me verdientquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat ie veel geld aan je gaat verdienen
een streetfighter helm is dan nog beterquote:
Je wacht totdat ik genoeg op de Corsaro heb afgeschreven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef Rib-i het volgende:
Tuuuuurlijk, daarom heb ik nog geen andere motor gekocht
Het gevoel van willen is veel leuker dan het gevoel van hebben
quote:Nakaarten met Pepijn Schoemaker, PR en marketing van Moto Tricolore Aprilia/Guzzi/Morini.
Motorfreaks: niet om een Tuono af te vallen natuurlijk, maar dit ding gaat daar wat mij betreft nog ietsje overheen....en niet met een haartje.
Importeur"En toch is een Tuono voor sportiever gebruik terwijl de Morini meer looks/stijl en allure heeft. Toch net een iéts ander concept.
Motorfreaks: dit Corsaro blok verdient een Supersportuitvoering.
Zet het in een racewaardige setup en je vreet echt alles en iedereen op.
...hoe snel komt daar iets voor?
Importeur: Leuk! Doen! Vering aanpassen, wat schetsplaatjes erop lassen voor een straffer frame, reverse gearshift erop en stepjes omhoog plaatsen, uitlaat vervangen en andere mapping en gaaaan!
Be real, koop dan een V-Twin racer zoals een RSV 1000 R..... maar dank voor het compliment.
me 2quote:
Had je een Schuberth op met crashen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:50 schreef ikookhier het volgende:
ze hebben al genoeg aan me verdienttoch maar even foto's maken voor de zekerheid
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had je een Schuberth op met crashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |