"From the writers of Transformers"quote:
Peta Wilsonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
Anna Torv kunnen ze beter vervangen door Peta Wilsonofzo. Pilot was wel oke, wat plotgaten wel, maar door wat onverwachte wendingen en de gekke professor was het wel aardig.
Peter Bishop is helemaal geen FBI-agent.quote:FBI agents Olivia Dunham and Peter Bishop are faced with a rapidly spreading unexplained phenomenon of the threatening kind. In an attempt to stop the spread, they enlist the assistance of Bishop's estranged father, the institutionalized scientist Dr. Walter Bishop.
Nee man. Ik lees altijd alles wat los en vast zit. Wacht op meningen van anderen én dan kijk ik pas. Die spoilers boeien mij niet zo veel. Tenzij de hele anticlimax natuurlijk op een twist gebaseerd is. Zoals the six sense of twilight zone ofzeau. Dan niet he.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
De teaser is beschikbaar via de bekende kanalen en ik ga er dan ook vanuit dat je niet veel verder leest dan de OP als je die nog niet bekeken hebt.
Ik zeg geen spoilertags.
Peter Bishop is de zoon van de nutty professor (Walter Bishop).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Bishop is toch wel FBI? Als ze het pakhuis ingaan zegt hij zelf dat hij Federal is..Dat later blijkt dat hij een dubbele agenda heeft is weer iets anders..
Moeten we niet met spoiler tags werken btw?
Je hebt helemaal gelijk, ik zit ff te slapen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Peter Bishop is de zoon van de nutty professor (Walter Bishop).
Idd, en dat is net 1 onderwerp die ze van mij buiten de serie mogen houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Ziet er prima uit verder hoor
Mooie poster is dit trouwens..het rechterdeel is alleen net een Alien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |