SPOILER: niet klikken op lege maag en vraag eerst toestemming aan je ouders svpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe briljant is dat?(retorische vraag)
Die aanname is correct, maar hou het stil he.quote:Op maandag 16 juni 2008 03:00 schreef Trigalti het volgende:
Teeveeserieplekje.. gewoon te downloaden neem ik aan?
Het woord 'miserabel' in de OP spreekt wellicht inderdaad onterecht een waardeoordeel uit en is bij deze genomineerd voor aanpassing. Desalniettemin steunen onderstaande gegevens de classificatie 'faliekant mislukt':quote:Op maandag 16 juni 2008 06:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Six degrees was trouwens een goeie serie hoor!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | BROADCAST HISTORY: 9/21/06 - 3/30/07 STATUS: canceled/ended (2006-2007 season) TIME SLOT: not on the schedule SEASON(S): 1 (13 episodes, 5 of which never aired) |
Goed idee! Ik TVP even meequote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
* Cypress_Hill struint usenet af opzoek naar de pilot.
Ze lijkt een beetje op Frederique Huydtsquote:Op maandag 16 juni 2008 09:59 schreef Jnk18 het volgende:
Ik vond het fantastisch, ook een geweldige cast, behalve dan dat blonde wijf die is super irritant en kan niet acteren, voelde echt kut om die scenes waar zij in zat te kijken...
Ja die gast heeft echt een stem van iemand die 100 sigaretten per dag rookt , maar vind hem wel een leuke acteur(BoB)quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net bekeken en ben het eigenlijk wel met Symer eens.
Prima cast, goede introductie van personages en natuurlijk het mysterieuze.
Enige minpuntje was de stem Kirk Acevedo toen hij voor het eerst wat te zeggen had. Moest er even weer aan wennen.
In Oz was het niet zo erg, maar het viel nu wel heel erg op. Verder een prima acteur.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja die gast heeft echt een stem van iemand die 100 sigaretten per dag rookt , maar vind hem wel een leuke acteur(BoB)
"From the writers of Transformers"quote:
Peta Wilsonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
Anna Torv kunnen ze beter vervangen door Peta Wilsonofzo. Pilot was wel oke, wat plotgaten wel, maar door wat onverwachte wendingen en de gekke professor was het wel aardig.
Peter Bishop is helemaal geen FBI-agent.quote:FBI agents Olivia Dunham and Peter Bishop are faced with a rapidly spreading unexplained phenomenon of the threatening kind. In an attempt to stop the spread, they enlist the assistance of Bishop's estranged father, the institutionalized scientist Dr. Walter Bishop.
Nee man. Ik lees altijd alles wat los en vast zit. Wacht op meningen van anderen én dan kijk ik pas. Die spoilers boeien mij niet zo veel. Tenzij de hele anticlimax natuurlijk op een twist gebaseerd is. Zoals the six sense of twilight zone ofzeau. Dan niet he.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
De teaser is beschikbaar via de bekende kanalen en ik ga er dan ook vanuit dat je niet veel verder leest dan de OP als je die nog niet bekeken hebt.
Ik zeg geen spoilertags.
Peter Bishop is de zoon van de nutty professor (Walter Bishop).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Bishop is toch wel FBI? Als ze het pakhuis ingaan zegt hij zelf dat hij Federal is..Dat later blijkt dat hij een dubbele agenda heeft is weer iets anders..
Moeten we niet met spoiler tags werken btw?
Je hebt helemaal gelijk, ik zit ff te slapen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Peter Bishop is de zoon van de nutty professor (Walter Bishop).
Idd, en dat is net 1 onderwerp die ze van mij buiten de serie mogen houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Ziet er prima uit verder hoor
Mooie poster is dit trouwens..het rechterdeel is alleen net een Alien
Of een klodder manjuice.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:30 schreef Symer het volgende:
Hopelijk is het gewoon een geavanceerd colaflesje op de kop.
Haha nee het grootste cliché was:quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb net de pilot gezien en het zag er tof uit
Wel wat plotholes (hij had nog 24 uur te leven en zij regelt in die tijd een dikke trip, is daarna weer 100% fit, vangt Steig en ze verzinnen ook nog eens op tijd een methode om hem weer te genezen... Rrrrrrrrrrrright.
Dit was trouwens een sterk staaltje cliché-acteerwerk:
[ afbeelding ]
"Set it up!"
Heb de OP een klein beetje aangepast, IMDb-links voor de acteurs toegevoegd en het plaatje wat aangepast.
Die wilde ik er nog bij doen jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha nee het grootste cliché was:
"And what do we do now?"
"Now...we wait"
Zin nr 2 had ik al ingevuld voordat hij werd gezegd
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit was trouwens een sterk staaltje cliché-acteerwerk:
[ afbeelding ]
"Set it up!"
Oooh ja hij kwam me al zo bekend voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kende die professor ergens van
Ziet er weer wat strakker uit zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb de OP een klein beetje aangepast, IMDb-links voor de acteurs toegevoegd en het plaatje wat aangepast.
Haha, meteen even opgezocht en dat monster is te briljant voor woordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Het zag er ook strak uit allemaal. Zat bijv. straks naar een andere nieuwe pilot, The Middleman, te kijken en die heb ik afgezet zodra het eerste monster in beeld was. Te slecht voor woorden
Die was zo slecht heb hem ook gelijk afgezet, was gister nog een pilot uitgekomen life on marsquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Het zag er ook strak uit allemaal. Zat bijv. straks naar een andere nieuwe pilot, The Middleman, te kijken en die heb ik afgezet zodra het eerste monster in beeld was. Te slecht voor woorden
1)Medeleven en verantwoordelijkheidsgevoel omdat het wel om zijn vader gaat zou ik zo denken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
1) waarom interesseert het iemand die in Iraq alles al gezien heeft wat er met die vrouw gebeurt?
2) als je nou echt zo'n probleem er mee hebt, waarom sluit je die vrouw niet gewoon op of kidnap je haar of weet ik veel.
Je hebt idd van die mensen die bepaalde series tot op het bot verdedigen en totaal weigeren in te zien dat hun serie eigenlijk best veel minpunten heeft. Daar ben ik gelukkig niet 1 van. Als de 2e aflevering van Fringe ontzettend kut is ben ik hier gauw klaar mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als het een goede serie wilt vinden, vind ik het best hoor. Ik heb dit allemaal al wel eerder gezien...
Zag net een screen van de nieuwste ep van Middleman..special effects zijn eruit, nu alleen nog maar SM maskers zo te zienquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Haha, meteen even opgezocht en dat monster is te briljant voor woorden![]()
![]()
Ik blijf wel even kijken, want het is van een schrijver van Lost en Chloevan 24 speelt erin.
Dat vond/vind ik nou juist het bijzondere aan Lost, dat er allerlei verwijzingen in zitten naar tig eps terug!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat Fringe wil leren van de fout van Lost. Lost is zo erg geserialiseerd dat je onmogelijk af en toe een aflevering kunt meepikken. Dat kost Lost erg veel kijkers en is de hoofdreden dat de kijkcijfers elk seizoen omlaag gaan.
Ik ook, en met ons nog vele tientallen miljoenen. Lost is ook erg interessant voor de dvd-verkoop, alleen voor de televisiemarkt is het niet erg praktisch, en daar zit toch het meeste geld.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vond/vind ik nou juist het bijzondere aan Lost, dat er allerlei verwijzingen in zitten naar tig eps terug!
Ik denk dat je toch hierin een keuze moet maken: of de trouwe fans of de casual kijker.
In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat je Fringe wat prematuur aan het overraten bent, Symer
Ja, want wat Transformers zo tof maakte was het geniale scriptquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?
Dat zal niemand ontkennen idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want wat Transformers zo tof maakte was het geniale script
Ik denk zelf dat Fringe Bionic Woman achterna gaat. Torenhoge kijkcijfers voor de pilot en vervolgens in de loop der tijd gehalveerd. En dan nog een tijdje voortkabbelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?
Ik hoop het van harte, want op zich ben ik inmiddels wel een JJ Abrams fan. Ik ben wat minder van de SF-achtige dingen (edit:ook wel mystery genoemdquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
"Hoi mijn naam is RobertoCarlos en ik hou van patat maar niet van aardappel."quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
op zich ben ik inmiddels wel een JJ Abrams fan. Ik ben wat minder van de SF
Het ligt er maar aan hoe je SF definieert. Ik ben geen echte kenner, maar voor mij is SF gewoon BSG, StarTrek, StarWars,, dat klassieke werk zeg maar, alles in de ruimte dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:56 schreef Marble het volgende:
[..]
"Hoi mijn naam is RobertoCarlos en ik hou van patat maar niet van aardappel.".
Het enige dat JJ tot nu toe gedaan heeft dat geen scifi was, was Felicity. En zelfs daar zat time travel in!
Dat is waar, maar toch is er steeds wel een bepaald JJ -hand te herkennen in de serie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:04 schreef Marble het volgende:
Overigens vind ik niet dat JJ zoveel lof voor Lost verdient. Lost is van Carlton Cuse en Damon Lindelof (en nog een hele bups andere schrijvers). JJ heeft alleen de pilot geschreven en er volgens nooit meer naar omgekeken. Ik reken Lost dan ook niet tot de echte Abrams-vehikels zoals Felicity, MI3 en Alias.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |