Fijne vakantie Zug!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Heren, bedankt voor alle complimenten! Daarmee ben ik ook meteen weg hier, vanavond wacht de CityNightLine niet op mij. Ik ga 2,5 week naar Österreich!
Auf wiederschnitzel en tot medio Juli
LOLquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja fijne reisGelukkig kies jij iets beters dan Finland
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja fijne reisGelukkig kies jij iets beters dan Finland
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:37 schreef bork het volgende:
LOLHelemaal vergeten, Fles ging de muggen gezelschap houden.
oei op teentjes getrapt is?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Jahihi. Wat een sukkel he, die fles
Da's lief maar dat had ik bekeken, thx eniewees.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Bork, ik heb zowiezo geen prijsinfo als de reis niet vian Duitsland loop, plannen kan ik wel voor je
Bron:nu.nlquote:NS gaat de nieuwe dubbeldekkers in eerste instantie vooral inzetten op drukke trajecten, zoals Eindhoven-Utrecht-Amsterdam-Schiphol en Den Haag CS-Utrecht- Arnhem.
Er zijn div. documenten met correspondentie tussen Locov en NSR die daar dieper op ingaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Brembo het volgende:
[..]
Den Haag CS - Arnhem wordt eind dit jaar vervangen voor Arnhem - Schiphol, zeg dan dat ze ter versterking van de 3700 zijn. Oohj nee, dat was ICL al ...
Nou ja, ik stel voor 6x per uur Ah - Ut in de spits waarvan 2x per uur naar Schipholquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn div. documenten met correspondentie tussen Locov en NSR die daar dieper op ingaan.
Diverse werkzaamheden; omder meer spoorvernieuwing bij Muiderpoortquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef ReisT het volgende:
Dit heeft wel zeker met het nieuwe gedeelte te maken, want de treinen tussen A'dam Zuid en Utrecht rijden ook niet. Officiële verklaring is ook 'werk aan de seinen en wissels' - dat is ook wat er al die weekenden steeds weer is tussen A'dam en Ut.
Dat moeten ze ook wel snel dit weekend nog even doen, want volgende week gaat inderdaad die metrotunnel dicht en dat moeten er natuurlijk wel treinen rijden tussen Amstel en CS.
Huh? Wat wordt dan het vervolg van de route van de IC van Den Haag - Utrecht?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Brembo het volgende:
Den Haag CS - Arnhem wordt eind dit jaar vervangen voor Arnhem - Schiphol
laatste weekend kruidvatkaartje he...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:37 schreef Dichterbijer het volgende:
live vanuit de trein naar groningen: het is hier ergggg druk en dat voor een zaterdag ochtend
Niets. Die gaat tussen Den Haag en Utrecht pendelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:53 schreef knars het volgende:
[..]
Huh? Wat wordt dan het vervolg van de route van de IC van Den Haag - Utrecht?
Die rijdt nog tot "najaar 2008", dus wees er snel bij!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:52 schreef dennistd het volgende:
tot wanneer rijdt het trammetje bij houten eigenlijk?
Waarom niet koppelen met de 12700 en samen doorkarren naar Lw of Dv? ::: De derde NoordOostquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef ReisT het volgende:
Niets. Die gaat tussen Den Haag en Utrecht pendelen.
Vroeger stopte de internationale treinen nergens tussen Amersfoort en Hengelo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:26 schreef Charango het volgende:
Ik vond het wel opmerkelijk dat er op Lelylaan dus een CTA-flapje zat met alleen Amf en Hgl. Voor welke treinverbinding zal dit zijn geweest? Het is niet de IC Berlijn, want die stopte vroegâh ook nog in Dv.
als het in enschede was had ik het gedaan, maar om eerst naar utrecht te gaan wordt me wat te duurquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
gratis af te halen in Utrecht: Kruidvatkaartje. Alleen morgen nog geldig.
T zal niet, maar wie weet kan ik er nog iemand blij mee maken.
Ding rijdt (gedeeltelijk) over de Oude Lijn, en daar is de "nieuwe dienstregeling" nog niet ingevoerd (dat gebeurt pas als de HSL-zuid ooit open gaat). Dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:26 schreef Charango het volgende:
CTA op A'dam Lelylaan wilde gisteravond de sneltrein (bestaat dat nog dan)
Klopt helemaal, maar ik had het eigenlijk over nog langer terug.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:57 schreef von_Preussen het volgende:
De Interregio-treinen die eind jaren 90 reden (en begin 21e eeuw) stopten zeer zeker wel in Deventer, alleen niet in Apeldoorn en Almelo.
Het lijkt er net op alsof de NS van lichte roze muren naar wit gegaan is. Maar voor de rest, ziet het er wel goed uit. En die goederenlift had toch 1 functiequote:Op zondag 29 juni 2008 10:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Ziet er strak uit... alleen bij deze foto's is het licht wel uit...dus moet je maar eens opletten hoe dat straks met licht zal zijn.
Mooie trein, leuke foto's ook. Die 'bioreactor' lijkt wat laag te hangen, maar dat zal wel aan de foto liggen. Wat een drukte trouwens, had geen idee dat er zo veel mensen op af kwamen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:13 schreef ReisT het volgende:
Nieuwe VIRMpjes, met foto's van de binnenkant: klik.
Dat malle cateringliftje is er eindelijk uitgesloopt, dus eindelijk gewoon fatsoenlijke trappen dit keer.
Ja, dat was dus het eerste waar ik aan dacht ook. Hoe kunnen ze dat nou doen?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:15 schreef JDude het volgende:
Wordt wel even knokken met de buurman om het stopcontactje.
Minder last van dan van vouwfietsen, sleepkoffers en schreeuwende kinderenquote:
Vergeet die tyfus kinderwagens nietquote:Op zondag 29 juni 2008 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minder last van dan van vouwfietsen, sleepkoffers en schreeuwende kinderen
Mat '64 bestaat uit heel veel deelseries. Wel 11 of 13 geloof ikquote:Op zondag 29 juni 2008 15:26 schreef sander89 het volgende:
Ga bijna denken dat ik blind ben![]()
Valt me vandaag pas voor het eerst op dat bij mat 64, sommige schuifdeuren hebben aan een kant bij de cabine, vroeger wat dat ruimte voor bagage.
Wel heel apart dat me nooit eerder is opgevallen.![]()
![]()
Dat ligt er ook weer aan welke versie je hebt, bij de 900-tjes (met de paarse banken) heeft die bagageruimte een bredere ingang gekregen, en een apart blauw plafond met inbouwspotjes. Schuifdeuren zijn daar vervangen door gewone ramen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat een tijdje terug op de klapbankjes in zo'n bagageruimte, en ik denk niet dat die kinderwagens door die smalle deur heen passen (en de schuifdeuren zelf werken niet meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |