als het in enschede was had ik het gedaan, maar om eerst naar utrecht te gaan wordt me wat te duurquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
gratis af te halen in Utrecht: Kruidvatkaartje. Alleen morgen nog geldig.
T zal niet, maar wie weet kan ik er nog iemand blij mee maken.
Ding rijdt (gedeeltelijk) over de Oude Lijn, en daar is de "nieuwe dienstregeling" nog niet ingevoerd (dat gebeurt pas als de HSL-zuid ooit open gaat). Dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:26 schreef Charango het volgende:
CTA op A'dam Lelylaan wilde gisteravond de sneltrein (bestaat dat nog dan)
Klopt helemaal, maar ik had het eigenlijk over nog langer terug.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:57 schreef von_Preussen het volgende:
De Interregio-treinen die eind jaren 90 reden (en begin 21e eeuw) stopten zeer zeker wel in Deventer, alleen niet in Apeldoorn en Almelo.
Het lijkt er net op alsof de NS van lichte roze muren naar wit gegaan is. Maar voor de rest, ziet het er wel goed uit. En die goederenlift had toch 1 functiequote:Op zondag 29 juni 2008 10:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Ziet er strak uit... alleen bij deze foto's is het licht wel uit...dus moet je maar eens opletten hoe dat straks met licht zal zijn.
Mooie trein, leuke foto's ook. Die 'bioreactor' lijkt wat laag te hangen, maar dat zal wel aan de foto liggen. Wat een drukte trouwens, had geen idee dat er zo veel mensen op af kwamen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:13 schreef ReisT het volgende:
Nieuwe VIRMpjes, met foto's van de binnenkant: klik.
Dat malle cateringliftje is er eindelijk uitgesloopt, dus eindelijk gewoon fatsoenlijke trappen dit keer.
Ja, dat was dus het eerste waar ik aan dacht ook. Hoe kunnen ze dat nou doen?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:15 schreef JDude het volgende:
Wordt wel even knokken met de buurman om het stopcontactje.
Minder last van dan van vouwfietsen, sleepkoffers en schreeuwende kinderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |