Ik ken iemand die daar wel wat over te vertellen heeftquote:Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik ben doodsbenauwd dat ik dan met lijn 41 moet
quote:vaak zijn deze gratis, soms moet u betalen
Niet zo mekkeren voor die paar centen hoorquote:Het dagtarief voor treinreizigers varieert tussen de 3,20 euro en 4,80 euro. Met een Voordeelurenabonnement betaalt u maximaal 2,90 euro per dag.
Die mis ik evenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:43 schreef sander89 het volgende:
Ze waren nog bezig er mee, dus nog geen foto's gemaakt.
Dat is wel leuk om te doen jaquote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Alex: NS rijdt in Amsterdam ook met deze dingen. Wat voor jou?
[ afbeelding ]
Als je het met de auto sneller en goedkoper kan, moet je dat vooral doenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach wie weet waar ik allemaal kom![]()
Ga trouwens vanaf Purmerend. Waarom doet de trein er in s hemelsnaam 26 minuten over om van Purmerend in A'dam te komenen waarom gaat ie maar 2 keer per uur
Shit moet ik zo nog een keer naar mn ouders om een routeplanner uitte printenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef Willy84 het volgende:
Die tuk tuk dingen staan ook op Amstel en je krijgt korting met je treinkaartje ofzo. Het ziet er zo gammel uit.
Verder staan ze gewoon her en der in het centrum op de diverse pleinen.
Alex, ik zou je aanraden om ergens bij de sneeuwbalstraat te parkeren ofzo. Kan je heel vaak per uur met de bus (geen 41:P) en is niet zo ver.
Nee was ingepland, Vanuit Offenburg naar Strassbourg en dan door naar Saarbrucken.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:39 schreef Willy84 het volgende:
Nice omritje, gewoon voor de lol of kon je die speciale trein niet meer nemen?
Nice pics verder
Omdat het zo'n idiote omweg is dat je beter de bus kan nemen. De treinverbinding Purmerend-Amsterdam CS wordt per december zelfs helemaal opgeheven.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom doet de trein er in s hemelsnaam 26 minuten over om van Purmerend in A'dam te komenen waarom gaat ie maar 2 keer per uur
bron link url?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:44 schreef ReisT het volgende:
De treinverbinding Purmerend-Amsterdam CS wordt per december zelfs helemaal opgeheven.
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, vandaag ook weer eens 14 km getreind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |