tjah, ik zit nu te kutten met elektronica simulatiequote:Op maandag 16 juni 2008 12:12 schreef Lau. het volgende:
Ohnoe .. vanmorgen presentatie gehad, verpest .. straks 2D (tekenen dus) inleveren, niet af .. dus verpest ..
Gaat weer goed vandaageigen schuld, dikke bult
bron: RTV Oostquote:De gijzeling van wethouder Kuiper in het gemeentehuis in Almelo duurt nog voort.
Op de eerste verdieping van het stadhuis houdt een man de wethouder onder schot. Aanleiding zou een ruzie zijn tussen de gemeente en de man over een opgelegde dwangsom voor zijn restaurant. In dat restaurant woedt al enige tijd een brand. De brandweer heeft het vuur onder controle. Inmiddels is een crisisstaf geformeerd die hoogstwaarschijnlijk onderhandeld met de gijzelnemer. Diverse arrestatieteams zijn op de plek aanwezig, mogelijk om binnen afzienbare tijd in te grijpen.
ik ga naar sallandquote:Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaan er nog Tukkers het prachtige tukkerland verlaten deze vakantie?
goedenachtquote:
Tuuuuuuuulk gek! Met matties naar Albufeira en met mijn pareltje naar Parijsquote:Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaan er nog Tukkers het prachtige tukkerland verlaten deze vakantie?
En ik ga naar Rome. Klein detail: Na de vakantie pasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuuuuuuuulk gek! Met matties naar Albufeira en met mijn pareltje naar Parijs![]()
Was jullie ff kwijt
Zouden ook eerst naar Rome gaan maar toch voor Parijs gekozen. Lekker heen met de auto, scheelt weer paar euri's!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ga naar Rome. Klein detail: Na de vakantie pas
Goeiemorgen allen, btw
lijkt mij ook vetjes, met de auto naar een mooie Europese stad, samen met de vriendinquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zouden ook eerst naar Rome gaan maar toch voor Parijs gekozen. Lekker heen met de auto, scheelt weer paar euri's!
True... maar Rome, daar wil ik al 5 jaar heenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zouden ook eerst naar Rome gaan maar toch voor Parijs gekozen. Lekker heen met de auto, scheelt weer paar euri's!
hmm. dat lijkt me ook wel een keer tofquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt mij ook vetjes, met de auto naar een mooie Europese stad, samen met de vriendinmaar eens een keer voorstellen
ik ga voor in de vakantie ofzo, hebben ongeveer tegelijk vrij van werk etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. dat lijkt me ook wel een keer tof
ook maar eens voorleggen
maar wel na de vakantie
'loquote:
6V ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:52 schreef Rumille het volgende:
Middag.
* Rumille gaat naar 6V (waarschijnlijk)
owquote:
mijn tentamens beginnen volgende week pasquote:* Blawh heeft morgen hopelijk zijn laatste tentamen ooit op Saxion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |