Ja dit gebeurt ook echt expres he ?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:06 schreef jakees het volgende:
Als die nu niet weggaat bij Ajax dan weet ik het niet meer.
Toch vind ik dit heel wat zeggen, je wordt toch niet zomaar vergeten?quote:
Zo droog ookquote:Hij hoeft zelfs geen mop te vertellen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:24 schreef okee6 het volgende:
Vind wel dat Ajax ver gaat met het misbruiken van Oranje. Stageloper Van Basten is tot nu toe een meevaller, maar dan nu op deze wijze Klaas-Jan in de etalage zetten, doe dat liever via het veld zou ik zeggen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:24 schreef okee6 het volgende:
Vind wel dat Ajax ver gaat met het misbruiken van Oranje. Stageloper Van Basten is tot nu toe een meevaller, maar dan nu op deze wijze Klaas-Jan in de etalage zetten, doe dat liever via het veld zou ik zeggen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk niet dat Huntelaar veel speelt dit toernooi
Jaja, jij vergeet een speler en hem zou iets aan te rekenen zijn???quote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef hoppla het volgende:
Van Basten rekent de aanvaller niets aan. Hij hoeft zelfs geen mop te vertellen.
"Het is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden", aldus de bondscoach. "We hadden al een paar keer gefloten en dachten dat iedereen er al was. Dat was dus niet het geval."
Zat hij bij de selectie dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:35 schreef GasTurbine het volgende:
Ik was hem trouwens al na de eerste wedstrijd vergeten.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan me helemaal voorstellen hoe Huntelaar daar stond op dat plein, met zo'n verbaasde blik op zijn konijnenkop
Ik kan me helemaal voorstellen hoe Huntelaar daar stond op dat plein, met zo'n verbaasde blik op zijn konijnenkop
Nee juist niet, dat zegt ie toch?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:31 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jaja, jij vergeet een speler en hem zou iets aan te rekenen zijn???
wie?quote:
Schietoefeningen zonder keeper?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:29 schreef LeChiffre04 het volgende:
klaas-jan was te laat omdat hij nog schietoefeningen aan het doen was. vertelt mij meer iets over zijn gretigheid dan iets anders. ik denk dat hij tegen roemenie speelt en ik geloof dat hij 3 a 4 keer gaat scoren.
maar ik ben wel van mening dat van nistelrooy daarna gewoon weer moeten starten. vooral omdat we anders weer gezeik krijgen rond het nederlands elftal, maar ook omdat hij gewoon heel goed heeft gespeeld tegen frankrijk.
waarom zou dat niet kunnen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |