Ja dit gebeurt ook echt expres he ?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:06 schreef jakees het volgende:
Als die nu niet weggaat bij Ajax dan weet ik het niet meer.
Toch vind ik dit heel wat zeggen, je wordt toch niet zomaar vergeten?quote:
Zo droog ookquote:Hij hoeft zelfs geen mop te vertellen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:24 schreef okee6 het volgende:
Vind wel dat Ajax ver gaat met het misbruiken van Oranje. Stageloper Van Basten is tot nu toe een meevaller, maar dan nu op deze wijze Klaas-Jan in de etalage zetten, doe dat liever via het veld zou ik zeggen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:24 schreef okee6 het volgende:
Vind wel dat Ajax ver gaat met het misbruiken van Oranje. Stageloper Van Basten is tot nu toe een meevaller, maar dan nu op deze wijze Klaas-Jan in de etalage zetten, doe dat liever via het veld zou ik zeggen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk niet dat Huntelaar veel speelt dit toernooi
Jaja, jij vergeet een speler en hem zou iets aan te rekenen zijn???quote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef hoppla het volgende:
Van Basten rekent de aanvaller niets aan. Hij hoeft zelfs geen mop te vertellen.
"Het is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden", aldus de bondscoach. "We hadden al een paar keer gefloten en dachten dat iedereen er al was. Dat was dus niet het geval."
Zat hij bij de selectie dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:35 schreef GasTurbine het volgende:
Ik was hem trouwens al na de eerste wedstrijd vergeten.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan me helemaal voorstellen hoe Huntelaar daar stond op dat plein, met zo'n verbaasde blik op zijn konijnenkop
Ik kan me helemaal voorstellen hoe Huntelaar daar stond op dat plein, met zo'n verbaasde blik op zijn konijnenkop
Nee juist niet, dat zegt ie toch?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:31 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jaja, jij vergeet een speler en hem zou iets aan te rekenen zijn???
wie?quote:
Schietoefeningen zonder keeper?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:29 schreef LeChiffre04 het volgende:
klaas-jan was te laat omdat hij nog schietoefeningen aan het doen was. vertelt mij meer iets over zijn gretigheid dan iets anders. ik denk dat hij tegen roemenie speelt en ik geloof dat hij 3 a 4 keer gaat scoren.
maar ik ben wel van mening dat van nistelrooy daarna gewoon weer moeten starten. vooral omdat we anders weer gezeik krijgen rond het nederlands elftal, maar ook omdat hij gewoon heel goed heeft gespeeld tegen frankrijk.
waarom zou dat niet kunnen?quote:
Jawel. Met Timmer. Maar die staat daar nu nog.quote:
Heel jammer.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:49 schreef superworm het volgende:
Arme KayJay. Ik gun hem wel een kans hoor, het is en blijft een dekselse klasbak. Hij is jong, maar heeft potentieel, en is gretig. Dat gretige maakt een voetballer tien keer beter, dat zie je tijdens wedstrijden nu al. Ik zeg, morgen de hele B-ploeg ook een kans geven en ze zich laten bewijzen. Winnen we alsnog met 4-0 en is iedereen gelukkig!
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jawel. Met Timmer. Maar die staat daar nu nog.
Gefrustreerd?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef LeChiffre04 het volgende:
en jullie zijn dan fans van nederlands elftal? dan doe ik ook ff fijn mee! van nistelrooy hopelijk val je morgen dood neer
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan komt ie ook eens in het nieuws, met doelpunten zal dat dit toernooi denk ik niet meer het geval zijn
En die moet wel een mop vertellen! Wedden!quote:Op zondag 15 juni 2008 18:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jawel. Met Timmer. Maar die staat daar nu nog.
Dat wordt lachen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En die moet wel een mop vertellen! Wedden!
Bovendien is Huntelaar simpelweg niet goed genoeg voor dit Oranje, omdat wij spelers hebben die niet in dienst van KJH gaan spelen, omdat ze zelf te goed zijn voor een dergelijke rol. Ruud kan geweldig mee voetballen en KJH heeft dat niveau nog lang niet bereikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
Precies.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bovendien is Huntelaar simpelweg niet goed genoeg voor dit Oranje, omdat wij spelers hebben die niet in dienst van KJH gaan spelen, omdat ze zelf te goed zijn voor een dergelijke rol. Ruud kan geweldig mee voetballen en KJH heeft dat niveau nog lang niet bereikt.
Het is Seedorf niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:44 schreef xFriendx het volgende:
Misschien schoot ie flink naast en was ie de bal aan het zoeken in de bosjes, dan zie je hem ook niet zo snel meer.
quote:
Hij was met de materiaalman nog even aan het voetballen.quote:
Waarom hebben ze hem alsnog opgehaald is het enige wat ik me afvraag.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij was met de materiaalman nog even aan het voetballen.
Verder: big deal, zoiets kan toch gebeuren?
Hij ging zelf terug met de autoquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem alsnog opgehaald is het enige wat ik me afvraag.
Le-zen hij is naar het hotel gebracht met een andere auto.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem alsnog opgehaald is het enige wat ik me afvraag.
Nou en. Hij kan ook wel naar huis, spelen doet hij alleen als Van Nistelrooij z'n been op 4 plekken breekt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Le-zen hij is naar het hotel gebracht met een andere auto.
En wie zegt dat dat niet gebeurd?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou en. Hij kan ook wel naar huis, spelen doet hij alleen als Van Nistelrooij z'n been op 4 plekken breekt.
Doodverwensing, BAN!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef navigator het volgende:
Wat een treurige reacties van al die homofiele strontboertjes en havenslaven. Jullie moeten het volgend seizoen weer doen met Lazovic en Mols, sukkeltjes.
@ Guitarist: Op 1 plek zijn been breken is meer dan genoeg wat mij betreft.
En jij mag zelf trouwens ook wel wat breken, je nek ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |