quote:Donovan Slijngard tekent nieuw contract bij Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 17-jun-2008 15:56
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Donovan Slijngard (foto, links) over een nieuw contract, bevestigde de club dinsdag. De 20-jarige linksback verbindt zich tot 1 juli 2009 aan de Amsterdamse club. 'Dit contract maakt duidelijk dat Ajax in Donovan gelooft,' licht technisch manager Danny Blind toe.
Wedden dat Slijngard een heel goed seizoen gaat draaien, omdat we weer geen echte linksback aantrekken en dat hij dan aan het eind van het seizoen vertrekt voor nop.quote:
Het hele berichtquote:
quote:Slijngard wil er nu definitief bijhoren
Geschreven op dinsdag, 17 juni om 16:11
Donovan Slijngard tekende dinsdagochtend een vernieuwd contract bij Ajax. Een maand na zijn debuut in het hoogste keurkorps signeerde de verdediger een verbintenis die hem tot 1 juli 2009 aan de Amsterdamse club bindt. In de tweede play-offwedstrijd tegen FC Twente (0-0) debuteerde de geboren Amsterdammer in de hoofdmacht. "Heel mooi om zo’n debuut mee te mogen maken", vertelt de mandekker op de clubsite. "Ik heb in de jeugdopleiding alle elftallen doorlopen. In de jeugd is het helemaal een droom ooit het eerste te halen.’’
"Komend seizoen wil ik laten zien dat ik er echt bij hoor. Ik ga er keihard voor vechten en kijk nu al uit naar de eerste training op 14 juli’’, aldus Slijngard, die als Jong Ajacied een half seizoen de clubeer van FC Groningen verdedigde.
Technisch manager Danny Blind ziet komend seizoen zeker kansen voor Slijngard. "De concurrentie is er natuurlijk op zijn positie. Het zal niet makkelijk zijn om de strijd aan te gaan met Emanuelson en Vertonghen. Al kunnen zijn ook op andere posities uit de voeten. Toch liggen er zeker in de voorbereiding mogelijkheden voor hem."
Concurrentie en Emanuelson in 1 zin .quote:Technisch manager Danny Blind ziet komend seizoen zeker kansen voor Slijngard. "De concurrentie is er natuurlijk op zijn positie. Het zal niet makkelijk zijn om de strijd aan te gaan met Emanuelson en Vertonghen
Al gepost.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef JLSB het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgelekte Ajax shirts... Lijken mij fake....
Spuit 11quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef JLSB het volgende:
[ afbeelding ]
geeft niet. is moeilijk bij te houden op Fok wat wel en niet geplaatst is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:25 schreef JLSB het volgende:
Sorry
Dan moet jij toch beter het topic doorlezen, iedereen hier gaat er van uit dat het fake is. Het uitshirt zou namelij k Aegon blauw worden. Zoek op google het Aegon logo en vergelijk de kleur met het uitshirt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geeft niet. is moeilijk bij te houden op Fok wat wel en niet geplaatst is.
en we hopen allemaal dat ze fake zijn alleen lijkt het helaas echt
Zeker als het zowat op dezelfde pagina staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geeft niet. is moeilijk bij te houden op Fok wat wel en niet geplaatst is.
en we hopen allemaal dat ze fake zijn alleen lijkt het helaas echt
Dat meen je, en wij maar denken dat het een echt shirt was. PFfffffffffff wat een opluchting weerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef Static-NL het volgende:
Die shirts zijn gewoon fake.
In het uit-shirt zit een vouw welke door het Ajax logo loopt maar het logo zelf heeft geen vouw.
Is dus gewoon erop gefotoshopped.
Ik neem aan dat dat shirt gewoon een willekeurig Adidas shirt is.
Hoeft niet zo te zijn. Indien de logo's geborduurd zijn, wat meestal zo is, is dat gedeelte van het shirt een stuk steviger dan het basismateriaal. Het kan dus zo zijn dat de vouw dan bij het logo niet doorloopt. Wat mij wel opvalt is dat bij het thuisshirt het logo niet precies midden in het ronde witte vlak zit. Het uitshirt is zo lelijk dat het gewoon niet gebruikt kan worden....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef Static-NL het volgende:
Die shirts zijn gewoon fake.
In het uit-shirt zit een vouw welke door het Ajax logo loopt maar het logo zelf heeft geen vouw.
Is dus gewoon erop gefotoshopped.
Ik neem aan dat dat shirt gewoon een willekeurig Adidas shirt is.
de shirts zullen wel echt zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
is dan wel erg knap gephotoshopt. vooral dat kaartje met het Ajax logo er zelfs op
het zijn ķf de echte shirts, ķf concepten.
Wat een schijtshirts.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef JLSB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Huntelaar zet bijzondere serie Oranje-goals voort
17/06/2008 23:21
Klaas-Jan Huntelaar heeft dinsdagavond met zijn doelpunt in de groepswedstrijd tegen Roemenië (2-0 zege) een bijzondere reeks in stand gehouden.
De 24-jarige aanvaller scoorde voor de vijfde keer op rij in een interland. Sinds de Tweede Wereldoorlog waren er slechts twee spelers die dat presteerden: Johan Neeskens en Noud van Melis.
Neeskens scoorde in 1974 minimaal één keer in vijf opeenvolgende interlands, terwijl Van Melis in de periode 1950-52 zelfs in acht duels op rij tot scoren kwam namens Oranje. Voor de Tweede Wereldoorlog was dat zesmaal eerder gebeurd.
Huntelaar voerde zijn doelpuntentotaal in Oranje op naar acht in dertien interlands. De spits van Ajax leed in die duels nog nooit een nederlaag (elf zeges, twee gelijke spelen). Ook Tim de Cler (zestien duels) en Ibrahim Afellay (zeven) zijn nog altijd ongeslagen in het Oranje-shirt.
Minstens vijf duels op rij gescoord
periode Duel Goals
Wout Buitenweg 1914-1926 9 14
Noud van Melis 1950-52* 8 12
Kick Smit 1934-35* 7 9
Bep Bakhuys 1934-35* 6 10
Bep Bakhuys 1929-1934 6 10
Klaas-Jan Huntelaar 2007-08 5 6
Johan Neeskens 1974* 5 6
Leen Vente 1934* 5 9
Jan Thomée 1908-1911 5 7
*Speler miste geen interland in serie van Nederlands elftal
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Nashje het volgende:
Mooi ook dat onze John de band mocht dragen van Oranje. Alleen Ajacieden kunnen dat.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Shirts zijn zeker echt!
Omdat hij graag wat mensen op de kast wil jagenquote:
quote:EXCLUSIEF: "Sulejmani snel naar Ajax"
SC Heerenveen-speler Miralem Sulejmani speelt volgend seizoen in het shirt van Ajax. De Servische aanvaller heeft persoonlijk een akkoord bereikt met de Amsterdammers. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic vandaag. Volgens de belangenbehartiger van de vleugelspeler zijn ook de clubs er bijna uit.
Radonjic zegt dat Heerenveen en Ajax nog steeds in onderhandeling zijn. "De onderhandelingen lopen al sinds begin mei. Beide clubs zijn nu echter heel dicht bij een akkoord. Voor het einde van de week komt er witte rook. Of dat voor zaterdag is kan ik uit professionele overwegingen niet zeggen," aldus Radonjic exclusief tegenover Goal.com.
Sulejmani heeft zich afgelopen seizoen bij Heerenveen ontpopt tot publiekslieveling. De geboren Serviër speelde in alle competitiewedstrijden van de Friezen mee en scoorde daarin vijftien doelpunten. Daarnaast gaf hij tien maal een voorzet waaruit een medespeler doel trof. De manager ontkent dat Sulejmani zelf liever naar een andere club wil vertrekken omdat het te lang duurt.
"Ajax is nog steeds zijn eerste keus. Hij wil volgend seizoen dat shirt dragen."
Maandag gaf Heerenveen-voorzitter Yme Kuiper in weekblad Voetbal International aan dat zij Sulejmani niet zomaar laten gaan. Enkel voor ‘Wesley Sneijder-achtige’ bedragen zou de club zwichten. Real Madrid betaalde vorig jaar 27 miljoen euro aan Ajax voor Sneijder. Geconfronteerd met de uitspraken van Radonjic wil Kuiper vandaag geen toelichting geven.
De term ‘Sneijder-achtige bedragen’ verbaast Radonjic. "Dat bedrag is niet waar. Zo veel geld voor een speler van Heerenveen is haast surrealistisch."
eerst zien, dan gelovenquote:
Derde keer dat ik dat lees. Eerst zien, dan geloven.quote:
Ik heb iig meer vertrouwen in het bestuur dan een tijdje terugquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef Blight het volgende:
[..]
Derde keer dat ik dat lees. Eerst zien, dan geloven.
En als ze de jackpot voor hem betalen hoeft het van mij sowieso niet..
Ja best stoer eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef toma het volgende:
[..]
ziet er iig beter uit dan dat smurfen shirt daarboven
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
En toch vind ik het wel wat hebben
![]()
Ik vind het niet een hondslelijk shirt, maar het ziet er voor mijn gevoel niet uit als een Ajax shirt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
En toch vind ik het wel wat hebben
![]()
Nog steeds een achterlijke jankmuil.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:13 schreef Nashje het volgende:
Hoe kijken de mensen die negatief over Ooijer waren nu eigenlijk tegen hem aan?
Die is van mij echt meer dan welkom, zeker na Italie en Frankrijk. Ooijer of Boulahrouz, één van de twee zou al een directe versterking zijn.
Maar als speler denk ik zeker een aanwinst voor dit Ajax. Al zie ik liever Boulahrouz -> jonger, meer potentie en restwaarde.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog steeds een achterlijke jankmuil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |